Mitä se mahdollistaa? youtube toimiiko ilman?
flash tuki
5
124
Vastaukset
- mainoksetpoistettunä
Se ei toimi mutta itse ainakin laitan välillä aina päälle flashin tuen selaimesta kun 1-napin päässä päälle ja pois se.
Yleensä se flash on kokonaan pois. Android 2.2 malleissa flash taitaa olla jo vakiona. Kaikki Yle areenat/youtubet toimivat oikein....
Android 2.2 ei vielä takaa, että älypuhelimessa olisi Flash käytössä. Minulla on ZTE Blade, jossa ei ole Flashia vaikka Android-versio on 2.2. YouTube ja YLE Areena kyllä toimivat siitä huolimatta. YouTube oli puhelimessa valmiina ja YLE Areenan olen siihen itse ladannut.
Yleensä on niin, että jos on hidas prosessori, niin kuin esim. ZTE:ssä, Flash ei oikein toimi joustavasti, joten sen puuttuminen ei ole iso ongelma. :D
Flashin puuttumisen huomaa lähinnä joillakin nettisivuilla, jossa käsketään ladata uusin Adobe Flash ennen kuin sivu toimii oikein. Onneksi näitä huomautuksia tulee todella harvoin.
iPhonessa ei ole eikä tule Flashia. Se on heidän tietoinen valintansa. Se taas tarkoittaa sitä, että sivuntekijät käyttävät yleensäkin vähemmän tuota poistuvaa ohjelmaa. Sen korvaa jokin ... en nyt tarkkaan muista mikä. Mutta korvaa joka tapauksessa. :D
- adsfasd
tekeekö mobiililaajakaista minillä mitään? riittääkö 0.2-0.5 megaa mihinkään? viekö kännykällä lataaminen nettisivuja vähemmän dataa?
Ei riitä. Vähintään 1 megan dataliittymä pitää olla.... muuten on liian hidasta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958