Kyseisessä puhelimessani seuraava ongelma. Lähetetyt ja poistetut kansiot pysyvät aina tyhjinä. Jos lähetän sähköpostia niin viesti katoaa puhelimesta sen siliän tien. Viesti kyllä menee perille mutta sitä ei löydy enää puhelimestani. Ei luonnoksista eikä lähetetyt kansiostakaan jossa sen pitäisi kuitenkin olla. Mistä saan asetuksia muutettua? Vai onko softavika? Tekstiviestit toimii normaalisti. Muuten olen tyytyväinen.
C6-01 sähköpostiongelma
Avusta kiitollinen.
4
96
Vastaukset
Minulla lähetetyt kansio näkyy ,ja siellä on viestejä. Oletko laittanut asetuksista että "Viestiluvun tila" Synkronoi palvelimelle.
- Avusta kiitollinen
Synkronointi on käytössä. Saapuneita viestejä pitäisi mahtua 250 kpl. Ja muihin kansioihin yhteensä 50 viestiä.
Entä jos poistat koko sähköposti laatikon kännykästä ja laitat sen sen jälkeen uudelleen.
- Avusta kiitollinen
Kokeiltu on, ei auttanut. Taitaa olla paras kun marssin takaisin elisan myymälään. Saavat laittaa vehkeet pelittämään, kun kerran ovat ne myyneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862