vessat

ei koskaan

maanantaina city-marketin naisten vessa , en ole koskaan käynyt niin siivottomassa vessassa, käytettyjä siteitä pitkin vessan lattiaa, vessan pytyn reunat kusessa, käykää katsomassa mallia prisman vessoista, niin tiedätte miten pitää toimia, ovat todella siistejä nykyään, kun on portti oven edessä.

47

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vessaharjan omistaja

Siis miten se portti vaikuttaa niiden vessojen siisteyteen ? estääkö se ryssien pääsyn sinne vessaan ? toi porttikielto venäläisiltä kun on ainoa tapa saada pidettyä vessat siisteinä.

• ser´0+h.¨s+dkfh¨.oph

toi prisman s-korttipakko taitaa olla vaan konsti pitää venakot vessan ulkopuolella :),mikä on hyvä juttu

• pissahätä

kyllä se portti vaan vaikuttaa vessojen siisteyteen,silloin kun porttia ei ollut prisman vessassa, niin aika siivottomassa kunnossa oli sekin vessa, muistan senkin ajan kun itäturisteja ei ollut, niin ei ollut tälläisiä siisteys ongelmia, mielestäni prisma on menetellyt oikein tässä asiassa ja laittanut portin, joka aukeaa s-kortilla.

• Riitta P.

Ajatteleppa asiaa itsesi kannalta jos olisit turistina ulkomailla ja vessahätä yllättää, tekisitkö tarpeesi housuun? Mielestäni yleisiä vessoja täytyisi olla huomattavasti ennemmän Lappeenranassa! Miten vastata asiaan kun täydellinen viisumivapaus koittaa, riittääkö vessat?? Turha noita turisteja on syyttää vessojen siivottomuudesta, itse epäilen juoppoja ja suomalisia ja siivouksen tasoa täällä suomessa.

• Tarpeensa kullakin
        Riitta P. kirjoitti:

Ajatteleppa asiaa itsesi kannalta jos olisit turistina ulkomailla ja vessahätä yllättää, tekisitkö tarpeesi housuun? Mielestäni yleisiä vessoja täytyisi olla huomattavasti ennemmän Lappeenranassa! Miten vastata asiaan kun täydellinen viisumivapaus koittaa, riittääkö vessat?? Turha noita turisteja on syyttää vessojen siivottomuudesta, itse epäilen juoppoja ja suomalisia ja siivouksen tasoa täällä suomessa.

Eppäillä soppii. Sen joka tietää, ei tarvitse epäillä. Juoppoja voi tietenkin epäillä, mutta ne ei käytä markettien vessoja, ne kuseksii pitkin kaupunkia. Suomalaisia on turha epäillä, koska eivät näihin sikolätteihin astu jalallaankaan. Siis jäljelle jää turistit ja siivouksen taso. En tosiaankaan käsitä sitä, ettei näitä turistien töhrimiä sikolättejä saada siivotuksi inhimilliselle tasolle. Rahasta ei ainakaan luulisi olevan kiinni. Sen verran ne ulkomaisille sijoittajille kuuluvat rahaa kantavan. Vai olisikohan sittenkin kysymys turistien ajattelutavasta. Kunhan minä pääsen hädästäni, jälkeenitulevista ei tarvitse välittää.

• hjhikhk
        Riitta P. kirjoitti:

Ei muuta kuin vahti vessaan ja aina kun rysy paskantaa ja kusee pitkin seiniä yleisessä vessassa, Riitta P siivoaa ihailemansa ameeban paskasotkun. Riitta P:llä ei sitten aikaa muuhun riiitäkään, kun rysyjen ulosteiden siivoamiseen aamusta iltaan, mutta tokihan teet sen ilmaiseksi puolijumaliesi vuoksi ja onhan se nyt Sinulle suuri kunnia päästä venäläisten paskaa siivoamaan. Voit sitten aina päivän päätteeksi käydä vielä ylistämässä niitä täällä!

Jokainen tietää ja itse olen nähnyt, miten rysyt kusee lattioille ja sikailee täysin säälimättä. Ihan turha lässyttää tuota rysypositiivista paskaa, kun kaikki tietää asian oikean laidan.

• wfAFf
        Riitta P. kirjoitti:

Täydellistä viisumivapautta ei tule. Venäjä taantuu takaisin neuvostomeininkiin heidän omien asiantuntijoidensa mukaan ja koko maa sulkeutuu kuten neukkula konsanaan.

• z+x+c
        hjhikhk kirjoitti:

Ei muuta kuin vahti vessaan ja aina kun rysy paskantaa ja kusee pitkin seiniä yleisessä vessassa, Riitta P siivoaa ihailemansa ameeban paskasotkun. Riitta P:llä ei sitten aikaa muuhun riiitäkään, kun rysyjen ulosteiden siivoamiseen aamusta iltaan, mutta tokihan teet sen ilmaiseksi puolijumaliesi vuoksi ja onhan se nyt Sinulle suuri kunnia päästä venäläisten paskaa siivoamaan. Voit sitten aina päivän päätteeksi käydä vielä ylistämässä niitä täällä!

Jokainen tietää ja itse olen nähnyt, miten rysyt kusee lattioille ja sikailee täysin säälimättä. Ihan turha lässyttää tuota rysypositiivista paskaa, kun kaikki tietää asian oikean laidan.

Minäpä sain idean! Palkataan lintujenkivittäjät JARI B ja JUSSI S vessavahdeiksi, kun he niin mallikkaasti vahtivat Kourulan pikkupuistoakin. Saisivat sitten aivan vapaasti suu vaahdossa uhkailla kaikkia vessansotkijoita. Jos eivät uskoisi, niin kumauttaisivat rautalapiolla päähän.

• Eipä estä kortit
        ser´0+h.¨s+dkfh¨.oph kirjoitti:

toi prisman s-korttipakko taitaa olla vaan konsti pitää venakot vessan ulkopuolella :),mikä on hyvä juttu

Mitä nyt oon siihen vaikka pulloja ollu viemässä, ni sinne ne siat joka kerta vaan menee, avaavat portin jollain konstilla. Että eipä taida s-etukortti pitää venäläisiä pissaliisoja ja kusikalleja ulkopuolella. Ja sit jotkut suomimiehet vielä ylistää näitä "naisellisia" naikkosia, joilla on tapana yleisissä vessoissa kusta jalat pöntön reunoilla kyykyllään, että keltainen erite senkus roiskuaa ympäriinsä, siis hyi vi**u sentään!!!

• 8+19
        Riitta P. kirjoitti:

Parahin Riitta P., juttusi luettuani ajattelin tässä asiaa itseni kannalta ja kyllä, mieleeni muistuu elävästi ne kerrat, kun olen itse vieraillut turistina naapurissamme Viipurissa ja siellä kieltämättä monesti tuli vastaan kysymys, pissinkö mieluummin housuuni kuin kyykistyn tuon lattiassa olevan ällöttävän näköisen reiän päälle!

Suosittelen sinullekin, Riitta P. pikaista visiittiä itäiseen naapurimaahamme tutkiskellen heidän vessakulttuuriaan ja sen jälkeen voit tulla tänne esittämään mielipiteesi uudelleen. Meillä täällä on sentään posliinipytyt ja jo äidinmaidosta opitut vessatavat!

• Niinpä.
        Eipä estä kortit kirjoitti:

Mitä nyt oon siihen vaikka pulloja ollu viemässä, ni sinne ne siat joka kerta vaan menee, avaavat portin jollain konstilla. Että eipä taida s-etukortti pitää venäläisiä pissaliisoja ja kusikalleja ulkopuolella. Ja sit jotkut suomimiehet vielä ylistää näitä "naisellisia" naikkosia, joilla on tapana yleisissä vessoissa kusta jalat pöntön reunoilla kyykyllään, että keltainen erite senkus roiskuaa ympäriinsä, siis hyi vi**u sentään!!!

Itse yhdistän venakoiden hekumoimisen eläimiin sekaantumiseen, eli laittomaan megapervoiluun. Elukoitahan tuommoiset lattialle kusijat ovat ei ihmisiä.

• Tulevaisuuden näkymä
        wfAFf kirjoitti:

Täydellistä viisumivapautta ei tule. Venäjä taantuu takaisin neuvostomeininkiin heidän omien asiantuntijoidensa mukaan ja koko maa sulkeutuu kuten neukkula konsanaan.

Toivottavasti näin tulee tapahtumaan. Nykymeinigistä neukkumeininkiin ei liene pitkä matka. Kohta alkaa suomalaispoliitikoilla kova kiire hommata itselleen oma kotiryssä. Saas nähdä, millä tekosyillä aletaan puuttua Suomen sisäisiin asioihin? Venäläisten kasvavan vähemmistön asiatko ovat tekosyy?

• sot ta pyt ty
        8+19 kirjoitti:

Parahin Riitta P., juttusi luettuani ajattelin tässä asiaa itseni kannalta ja kyllä, mieleeni muistuu elävästi ne kerrat, kun olen itse vieraillut turistina naapurissamme Viipurissa ja siellä kieltämättä monesti tuli vastaan kysymys, pissinkö mieluummin housuuni kuin kyykistyn tuon lattiassa olevan ällöttävän näköisen reiän päälle!

Suosittelen sinullekin, Riitta P. pikaista visiittiä itäiseen naapurimaahamme tutkiskellen heidän vessakulttuuriaan ja sen jälkeen voit tulla tänne esittämään mielipiteesi uudelleen. Meillä täällä on sentään posliinipytyt ja jo äidinmaidosta opitut vessatavat!

Riitalla lienee perunasäkin kokoinen rakko ja vatsa kovalla. Ei ole tarvinnut vierailla naapurin helpotuspömpeleissä. Vertailujen tekeminen on silloin vaikeaa.

• Yrpiintynyt!

Portti aukeaa myös kolikolla, mielestäni. Ja kyllä viimeksi kun kävin Prisman vessassa (portti oli) niin oli aivan järkyttävässä kunnossa!! Kusta joka puolella, YOK!! Siinä vielä joku hyä uskoinen suomalais törppö auliisti avasi naispuoleiselle rysylle portin, ei hyvää päivää!!
      Riuku niille pitäisi johonkin järjestää, tai max ulkohuussi ja kauppojen vessaan pääsy VAIN kelakortilla!!
      Pistää niin vihaksi moiset kuseskelijat!!

• Elämän kevät

Varmaan RiittaP, kun oli siellä Prismassa rysykotkien persusta nuolemassa ja päästämässä niitä ilmaiseksi kusemaan ja paskantamaan pitkin lattioita ja seiniä ja viskomaan niitä Libressejä lattioille.

• sahkotukka
        Elämän kevät kirjoitti:

Varmaan RiittaP, kun oli siellä Prismassa rysykotkien persusta nuolemassa ja päästämässä niitä ilmaiseksi kusemaan ja paskantamaan pitkin lattioita ja seiniä ja viskomaan niitä Libressejä lattioille.

Hihihi :D

• kiinostunut 78
        Elämän kevät kirjoitti:

Kuka on RiittaP?

• ghiulhhl
        kiinostunut 78 kirjoitti:

Kuka on RiittaP?

Joku venäläinen venäläispositiivista propagandaa suoltava roskapostittaja, tai sitten täysin naivi etelä-karjalainen venäläisten nuoleskelija ja palvoja.

• ,,,,xx---
        kiinostunut 78 kirjoitti:

Kuka on RiittaP?

Taitaa tämä RiittaP olla yhtä legendaarinen henkilö kuin Olavi ja Leila ja kaikki suklaanpakkaajat!

• hjgjjhkj

Pitäisi käydä kysymässä tax free-tiskiltä että saisinko minäkin ostokseni verovapaasti, jos käyn kusemassa ja paskantamassa heidän vessassaan pitkin lattioita ja seiniä ja ajelisin autolla miten sattuu siinä pihalla... se kait on perusedellytys tax freen saantiin!?!

Venäläisille pitäisi järjestää Suomen tullissa parin päivän mittainen kusemis- ja paskantamiskurssi, että osaavat sontia ja kuseksia länsimaissa liikkuessaan!!!

• kh

olisi mielenkiintoista tietää ovatko miesten vessat yhtä hurjassa kunnossa.

• sFafAFa
        kh kirjoitti:

olisi mielenkiintoista tietää ovatko miesten vessat yhtä hurjassa kunnossa.

No onhan ne. Venäläiset jostakin syystä kuseksii lattioille ihan yleisesti ja usein on paskaakin seinillä. Paras oli sellainen koppi, jossa oli paskaroiskeita jopa katossa. En edes halua tietää, miten tuollisen sotkun saa aikaiseksi. Ja kyllä, se oli venäläisen aikaansaannos.

• Yrpiintynyt!

KANNATETAAN tuota kurssia, itse olen kironnut ja miettinyt samaa MONESTI. Niin mieltä ylentäviä ovat nuo yleisissä vessoissa asioinnit että sen jälkeen seuraava tunti tekisi mieli tyrkätä kumoon kaikki vastaan tulevat rysyt!!

• kauuraa
        sFafAFa kirjoitti:

No onhan ne. Venäläiset jostakin syystä kuseksii lattioille ihan yleisesti ja usein on paskaakin seinillä. Paras oli sellainen koppi, jossa oli paskaroiskeita jopa katossa. En edes halua tietää, miten tuollisen sotkun saa aikaiseksi. Ja kyllä, se oli venäläisen aikaansaannos.

nuo paskaroiskeet kattoon tulee siitä kun linnunruokkijat käy pakkaamassa suklaata vessassa

• Koko rakkoko?

Kun nämä vessojenkin sotkijat kantavat joillekuille täkäläisille selkä kaarella niitä eurojaan, eikö niistä voisi irroittaa senverran, että saataisiin vessoihin vahdit. Tulee vaan mieleeni jo vuosia sitten tapahtunut kokemus pariisilaisesta siististä vessasta. Miesten puolella kaakeliseinään nojasi ronskinnäköinen, jotenkin Justiina Puupään oloinen nainen, kaulin sentään puuttui. Hänen käytöksensä oli kaikin puolin korrektia. Kun kupla otsassa olin siinä hämilläni, hän vain nyökkäsi, että siitä vaan. No kusta törräsin siinä ikäänkuin valvovan silmän alla pisuaariin rakon tyhjäksi ja painoin huuhtelunapista. Huuhtasin käteni vesihanassa ja kuivattelin puhaltimella. Poislähtiessäni en malttanut olla vilkaisematta tuota vahtia vielä kerran. Hänellä oli melkein täydellinen pokerinaama, kuitenkin olin huomaavani siinä hyväksyvän katseen, ikäänkuin tervetuloa uudelleen. Jälkeenpäin mietin,että mitähän olisi tapahtunut, jos koko suihku ei olisi osunutkaan pisuaariin. Puistatti. Olisikohan joku vastaava systeemi toteutettavissa täällä? Oppisivat sotkijat varmaan kerralla.

• toppop

Tässä kaupungissa on oikeastaan mahdotonta löytää siistiä yleisö wc:tä. Ei tee mieli maksaa 0.20/0.50 € vessasta joka haisee kuselle ja lattia lainehtii sitä itseään.
      Oli järkytys käydä Vantaalla kauppakeskuksen vessassa, sillä se ei maksanut ja oli todella siistissä kunnossa. Näkee kyllä mikä kansa niitä vessoja sotkee.

• 54y0+iw4+ithktr

tänään yhen vessan lattialla oli kauraa

• vessaan tulija

Siellä kourulan puistovahdit olivat vessan lattialla turvallaan KAURA suusta pursuen, että tälläistä poijaat touhuavat vessoissa.

• sahkotukka

Samat ihmiset kai niissä käy, kaupasta riippumatta :D

• NainenM

Kuulema seisovat pöntön reunalla. Oli kuulema kerrankin itänaapurin hienostunut rouva tullut vessasta ja kenkä oli märkä. Virkailijan mukaan oli seisonut pöntönreunalla ja lasehtinut kenkään.

*Jos se olikin tipahtanut pöntöön, kun liukkaat korot kengissä* ?

Kerran oli kans niin sotkunen vessä ja lainehti niin että katsottiin viisaammaksi lähteä toiseen vessaan, tämä oli alkon puoleisessa vessassa.

Kävin reissussa Riikassa, ja siellä sitten tuli käytyä yhdessä vessassa, ja siellä haisi kloriitti. Oven ulkopuolella oli nuori mies henkilö ja hän vaati maksua vessassa käynnistä. Hän varmaan siivoaa vessat jokaisen käynnin jälkeen :) Eikös täälläkin pitäisi olla yks vessa vahti joka siivoaa itänaapuri hienosto rouvien vessa käyntien jälkeen?

Saa lahkeet nostaa polviin. Oikeesti siellä kastuu kengät ja lahkeet jos ei nosta lahkeita.

Olisi kiva olla kärpäsenä katossa heidän kotonaan. Miten siivotonta siellä on. Muuten tuskin menisin kylään.

Vaikka suomalaisia naisia kuin moititaan pullukoiksi ja pukeutumisesta, niin kyllä me ollaan sentään siistiä. Osataan käyttäytyä ;)

• NainenM

Niin ja roskakorit täyttyy pyyhityistä wc-papereista.

Heitä kun ei tämmöinen Laki kuulema koske ollenkaan ja loukkaantuvat kun heille siitä huomauttaa.

Ilmankos heillä on korkeat korot kengissä ettei lahkeet tapaa maahan.

Kait heilläkin on järjen käyttö sallittua vai eikö sekään koske heitä?

• NainenM

prisman vessoista oli kyse näissä viesteissä :)

• wc-paprut.

Tuo et on wc-paperit roskiksissa, johtuu siit et venäjällä niin pitää tehdä! Niitten viemäriputket menee tukkoo wc-papruista.... tiijän kun siellä toistakymmentä vuotta oon käynyt ja yöpynyt.

• gjgggkjgk

Tästä syystä rysyille PITÄÄ järkätä joka ikinen kerta kun tänne tunkevat Suomen tullissa kahden päivän mittainen kusemis ja paskantamiskurssi! Ei riitä selitykseksi että miten päin helvettiä venäläisillä kaikki on omassa maassaan ja mikä siellä ei milloinkin toimi. Tämä on Suomi, eikä mikään venäjä-niminen kehitysmaa!!!

• NainenM

Juu Tiedän tuon paperit roskiksessa :)

• mies T
        NainenM kirjoitti:

Juu Tiedän tuon paperit roskiksessa :)

ja mitähän muuta sinä tiedät venäläisistä?

• NainenM
        mies T kirjoitti:

sen että ne on kaikki homoja

• NainenM
        NainenM kirjoitti:

sen että ne on kaikki homoja

Äläs kuule kirjoittele mun Nimimerkillä. Kirjoita ihan omalla nimimerkilläsi.

• NainenM
        NainenM kirjoitti:

Äläs kuule kirjoittele mun Nimimerkillä. Kirjoita ihan omalla nimimerkilläsi.

ai hitto unohdin ottaa dementialääkkeet niin en varmaa muista mitä kirjotin

• NainenM
        mies T kirjoitti:

En minä niistä mitään muuta tiedä ;) Tai onko jotain mitä pitäis tietää?

• NainenM
        NainenM kirjoitti:

ai hitto unohdin ottaa dementialääkkeet niin en varmaa muista mitä kirjotin

Ehtiihän ne vielä ottaa...jos muistat ;) *Muistuttaa* Ota lääkkeesi ;)

• NainenM
        NainenM kirjoitti:

Ehtiihän ne vielä ottaa...jos muistat ;) *Muistuttaa* Ota lääkkeesi ;)

kävin äsken lääkekaapilla mutta unohdin jo otinko ne eli pitää mennä takas lääkekaapille

• NainenM
        NainenM kirjoitti:

kävin äsken lääkekaapilla mutta unohdin jo otinko ne eli pitää mennä takas lääkekaapille

Niin no toivottavasti muistat ottaa lääkkeesi että , muistat vaihtaa nimimerkin toiseksi, Itsellesi parhaaksi ja sopivammaksi. En usko että alat M:llä :)

• Että näin

Minä tiedän ainakin sen omasta kokemuksestani että venäläiset yrittävät aina ja kokoajan huijata, kusettaa, ovat kieroja, epäluotettavia, hemmetin ylimielisiä, etuilee, kusevat ja paskantavat seinille ja kattoon, eivät osaa ajaa autolla, eivät maksa laskujaan, ovat törkeitä ja omien tutkimustensa mukaan nykyisellä syntyvyys ja kuolleisuustahdilla kuolevat sukupuuttoon reilussa sadassa vuodessa, koska tekevät paljon abortteja ja ryyppäävät ja tupakoivat itsensä hautaan ennen aikojaan.

Joidenkin mielestä tuollaiset ovat hienoa ja mukavaa porukkaa... itse olen eri mieltä, kun 9 vuotta on joutunut noiden roskien kanssa tekemisissä olemaan heidän omassa maassaan. Täällä niiden sikailu vain kasvaa, kun tulevat alusmaatansa hyödyntämään.

• HAH HAH :)

Tänään Riitta P:llä ei ole muuta tekemistä, kuin tykittää miinusta muille ja plussaa itselleen :D

• Toveri entisestä

Neuvostoliitosta kertoo pravdan. Riitta P nimimerkillä esiintyvä henkilö on oikealta nimeeltään Riitta Politrukki. Pikkasen päästään kajahtanut mummeli jonka suku on aina uskonut työläisten vallankumoukseen. Hänen äitinsä mm. piilotteli navetan ylisillä naapurin desantteja uskoen Suomen vapautuvan sortajista. Pieleenhän tämäkin homma meni ja siitä on nyt pikkasen katkera ja täällä yrittää provosoida. Yritetään ymmärtää näitä avokkeja....

• juueikiitos

Golden Raxin vessat oli kannsa yksi helvetin elämys.... pönttö oli kirjaimellisesti paskottu täyteen =)

koitappa sitten siellä käyttää 4v lasta pissillä =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      40
      2899
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      31
      1719
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe