Heips! Olen siis 16 vuotias tyttö ja koin tässä hetki sitten elämäni kolauksen. Tiesin jo aikoja sitten että isälläni oli vatsavaltimon pullistuma.
Iskä leikattiin Helsingin Meilahdessa, ja kuvittelin hyvän tason takia leikkauksen menevän hyvin. Kuitenkin leikkauksen aikana verenkierto lakkasi jaloissa ja molemmat jalat amputoitiin.
Pointti on se, että mua pelottaa ihan suunnattomasti tulevaisuus, erityisesti se mitä iskä saattais tehä ittellensä, jos siltä elämä tuntuu turhalta. Mitä mun pitäs tehä?
Viittaus otsikkoon on kuitenkin se, että LÄHES kuoleman takia opin arvostamaan isää enemmän, kun ennen emme olleet yhteyksissä lähes lainkaan.
Jos jollain on MINKÄÄN LAISTA kokemusta vanhemman/vanhempien onnettomuuksista, leikkauksista ynnä muusta sellaisesta, niin kommenttia tulemaan!
Onni Onnettomuudessa
3
311
Vastaukset
- Rekkakuskintytär
Yritä olla isäsi tukena. Kuuntele, juttele, soita, lähetä kortti/kirje, kysy suoraan miltä tuntuu? Puhu asiasta suoraan. Älkää yrittäkö piilottaa suurta elämänmuutosta mihinkään. Varmasti isääsi masentaa ja toivottavasti hän saa ammattitaitoista apua. Jos käyt katsomassa häntä sairaalassa, voisit varmistaa henkilökunnalta, että saahan isä apua myös henkiseen puoleen. Ei ole myöskään huonompi homma sanoa isälle, että hän on sinulle tosi tärkeä edelleen ja että olet hänen tukenaan jatkossakin.
Tsemppiä sinulle ja isällesi! Jutelkaa, jutelkaa, jutelkaa!!!- Säädfeis:(((
Mun isä on ollu kolme kertaa selkäleikkauksessa ja kaikki on menny hyvin kunnes se leikattiin mehiläisessä ja sen selkään jäi joku työkalu mut se ei oo haitannut yhtään sen liikkumista ja tällee mut se just viime kuusa leikattiin ja otettiin pois pala siel sen seläst ja nyt kunnioitan sitä hirveesti ja oon koko ajan perheeni kanssa
- onnettumuudessa!!!
Säädfeis:((( kirjoitti:
Mun isä on ollu kolme kertaa selkäleikkauksessa ja kaikki on menny hyvin kunnes se leikattiin mehiläisessä ja sen selkään jäi joku työkalu mut se ei oo haitannut yhtään sen liikkumista ja tällee mut se just viime kuusa leikattiin ja otettiin pois pala siel sen seläst ja nyt kunnioitan sitä hirveesti ja oon koko ajan perheeni kanssa
http://www.youtube.com/watch?v=b0YTqjL4Xb8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=8DvHaYGlQd0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=8DvHaYGlQd0&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193124Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622812Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672623Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322522Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582078Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181589Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121582- 491569
- 791569
- 571469