Eli oon etsimäs järkkäriä ja oon kuukauden päivii ettiny, mmut en oo löytäny ..
Tietäisikö joku paikan helsinki/karkkila alueelta mistä saa järkkäreitä alle kolmeensataa, saa olla käytetty.
APUA !
4
106
Vastaukset
- avutoon
?????
- Katso Googlesta
Esim. Keltainen Pörssi, siellä näkyi olevan paljon Canonin 1000D:tä myynnissä,
sillä on hyvä aloitella, jos kuvausharrastus ei kokeilun jälkeen kiinnostakkaan, niin rahallinen menetys ei ole kovin suuri ja turha on värkkiä tarjota vaarille
mökille verkon painoksi, koska se on muovia ja kelluu pinnalla yhtähyvin kuin
ongen koho. Voit katsoa myös Rahala, anteeksi Rojula, eiku Rajala vaihtolaitteita.
Itselläni ei ole suurempaa kokemusta, Sanomatalon Rajalasta, 1/2 tunnin jonotuksen jälkeen sain ostettua Leican pokkariini vara-akun. Olen kyllästynyt kantamaan
vuosikausia järkkäriä ja objektiivejä lomareissuillani reppu selässä. Kyllä hyvä
pokkari on ollut minulle mukava matkakumppani, ei herätä liikaa huomiota ja
kuvat onnistuvat jopa sisätiloissa, joissa salaman käyttö on kielletty. Kuvien
laatu riittää normaalikäyttöön, läppärien näytölle, 10x15 kuviin ja tietenkin sähkö-
postiin. Minkäänlaatuisiin hifistelylyihin ei näillä halpisjärkkäreillä ei tietenkään
pystytä, eikä myöskään näillä ns. superzoomeilla. Moni odottelee halvan digi-
järkkärin olevan se paras toimintakuvaukseen, joissakin tapauksissa niin onkin,
koiranäyttelyssä isäntä-emäntä pitää huolen, ettei hauveli inahdakkaan, eipä
kissanäyttelyissäkkään kisulia paljon heilutella, kun kuvia otetaan. Entäs sitten
kun mennään tämän Suomalaisten suuresti harrastaman huippu-urheilun
puolelle. On fudista, pesistä ( hyvä Suomi ) lätkää ja esim. EPO-hiihtoa ( hyvä
Suomi ) Minusta kyllä tuntuu ( Mu-Tu ) että moni luulee halvan digijärkkärin ja
Kiinalaiseen tai Thaimaalaiseen ensiömuoviin pakattu järkkärin näköinen
vekotin olisi joku ihmelaite mahtavan hyviin valokuviin. - epo98
oisko kellää myynnis canon 18-200mm
- PentaxKuvaaja
Kameraliikkeistä löytyy useita myös käytettyjä kameroita myyviä. Helsingissä sijaitsevista ainakin Optotek, Rajala sekä Topshot myyvät käytettyjä järkkäreitä. Itse olen ostanut Optotekista ja Topshotista ja kummastakin on vain positiivista sanottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050