APUA !

avutoon

Eli oon etsimäs järkkäriä ja oon kuukauden päivii ettiny, mmut en oo löytäny ..
Tietäisikö joku paikan helsinki/karkkila alueelta mistä saa järkkäreitä alle kolmeensataa, saa olla käytetty.

4

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avutoon

?????

• Katso Googlesta

Esim. Keltainen Pörssi, siellä näkyi olevan paljon Canonin 1000D:tä myynnissä,
      sillä on hyvä aloitella, jos kuvausharrastus ei kokeilun jälkeen kiinnostakkaan, niin rahallinen menetys ei ole kovin suuri ja turha on värkkiä tarjota vaarille
      mökille verkon painoksi, koska se on muovia ja kelluu pinnalla yhtähyvin kuin
      ongen koho. Voit katsoa myös Rahala, anteeksi Rojula, eiku Rajala vaihtolaitteita.
      Itselläni ei ole suurempaa kokemusta, Sanomatalon Rajalasta, 1/2 tunnin jonotuksen jälkeen sain ostettua Leican pokkariini vara-akun. Olen kyllästynyt kantamaan
      vuosikausia järkkäriä ja objektiivejä lomareissuillani reppu selässä. Kyllä hyvä
      pokkari on ollut minulle mukava matkakumppani, ei herätä liikaa huomiota ja
      kuvat onnistuvat jopa sisätiloissa, joissa salaman käyttö on kielletty. Kuvien
      laatu riittää normaalikäyttöön, läppärien näytölle, 10x15 kuviin ja tietenkin sähkö-
      postiin. Minkäänlaatuisiin hifistelylyihin ei näillä halpisjärkkäreillä ei tietenkään
      pystytä, eikä myöskään näillä ns. superzoomeilla. Moni odottelee halvan digi-
      järkkärin olevan se paras toimintakuvaukseen, joissakin tapauksissa niin onkin,
      koiranäyttelyssä isäntä-emäntä pitää huolen, ettei hauveli inahdakkaan, eipä
      kissanäyttelyissäkkään kisulia paljon heilutella, kun kuvia otetaan. Entäs sitten
      kun mennään tämän Suomalaisten suuresti harrastaman huippu-urheilun
      puolelle. On fudista, pesistä ( hyvä Suomi ) lätkää ja esim. EPO-hiihtoa ( hyvä
      Suomi ) Minusta kyllä tuntuu ( Mu-Tu ) että moni luulee halvan digijärkkärin ja
      Kiinalaiseen tai Thaimaalaiseen ensiömuoviin pakattu järkkärin näköinen
      vekotin olisi joku ihmelaite mahtavan hyviin valokuviin.

• epo98

oisko kellää myynnis canon 18-200mm

• PentaxKuvaaja

Kameraliikkeistä löytyy useita myös käytettyjä kameroita myyviä. Helsingissä sijaitsevista ainakin Optotek, Rajala sekä Topshot myyvät käytettyjä järkkäreitä. Itse olen ostanut Optotekista ja Topshotista ja kummastakin on vain positiivista sanottavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      45
      2929
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2701
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      36
      2419
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      2014
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1529
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe