HEI, mimmosist asiost tytöt oikeii pitää??

"poju"

minua kiinnostaisi paljolki se mistä tytöt tykkäävä (tyyli/vaatetus/huumorii) ?!? :O :O :OOO olen itse ihastunut ja enkä viitsi kertoa hänelle sitä - /kehtaa . mitä tulisi tehdä??? apua !

8

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Usko vaan

Ole vaikka oma itsesi, koska kaiki fuula tulee kuitenkin aina vastaan. Monet luulee, et kiltsit vaatii jotain ihmejuttuja, ei vaadi. Rehellisyys, luotettavuus, niitä KAIKKI naiset arvostaa. Onnea

• siniruusu84

Jokainen tyttö pitää erilaisista asioista, joten ei ole takeita siitä että kyseinen tyttö pitäisi samoista asioista kuin muut hänen ikäisensä tytöt.

Mutta tuosta ihastumisesta sen verran että kannattaisi ensin ystävystyä hänen kanssaan, esim. jutella mesessä tai facebookissa. kun tunnet hänet hieman paremmin, voit yrittää saada selville jos hän vaikka tuntisi samoin sinua kohtaan.

Tämän jälkeen suora tunnustus olisi paras, vaikka tekstarilla jos et sitä kasvotusten kehtaa myöntää. :)

• 123213213213213

Joskus on ollut haaveena ja vieläkin tuollainen: jos nukkuu tytön kanssa vierekkäin niin jakaa kertomalla elämänkokemuksia.

Liikaa militaristista elämää nyttemmin ollut. Mutta olen iloinen kun näin jonkun tytön, johon ehkä ihastuin.

• minimerkkinimimerkki

En edes vieläkään tiedä tuon tytön nimeä vaikka asuu naapurissa kai, kerran heräsin aamulla jotenkin että oli mielessä heti tuo tyttö.

On vähän nuorempi mutta ei ole lapsi, vaan aikuinen nainen.

En ole uskaltanut kysyä edes mitään häneltä. Tuokin 1 syy, kerran tuli joku emäntä keskellä tietä vastaan kävelemässä, kysyin: miksi kävelet keskellä tietä?

Vastasi että: sinä olet vaarallisemman näköinen kuin törmäävä auto.

• rakastunut111

Jokainen on erillainen, joten ota itse likasta selvää mistä tykkää:) Ihte ainakin pitäisin, jos poika tulis päin naamaa sanoo että tykkää ja etttä ois luotettava ja rehellinen ja pikku kehutkin ovat ihania, ja jos susta tuntuu että tyttö näyttää olevan kiinnostunut nii sittehän alkaa vähän niinku alku lämmittelyt tehty, ihte myös tykkäisin jos esim öö öö takaapäin tultais halaa tai muuten vaan halais sillee,, mut nii en sit tiijä et minkälaane likka se o:) tsemppii hei^^

• ölklklklklkllklölökl

Joo-o, onhan se hyvä sanoa, et se ois söpöä jos poika tulee sanomaan suoraan, mut onko sitten, jos joku "väärä" poika tulee sanomaan tunteistaan?

Lottoan vastaukselle: ei ja saattas olla tytön puolelta koko tapahtuma aika kylmää palvelua! Pojat ei ole tyttöjä kohtaan tommosia.

Te vain olette niin vaikeita ihmisiä tytöt, että mä oon nykyään kylmä teitä kohtaan, vaikka tykkäisin! Olen niin huomaamatta vaikka joku katsoo päin. Laitetaan vahinko kiertämään!

• dirriidiridir

höpsö! Kukaa ei voi sanoa tarkkaa mistä "tytöt tykkää", koska tytöt tykkää eri asioista.

Jos olet ihastunut, ni ei kannata miettiä turhan paljon millasen vaikutuksen teet siihen tyttöön (kuitenki mieti sen verran ettet tee sellasta kerskailevaa tai jotenki inhottavaa vaikutusta, mut tää on turha varotus, koska viestistä päätellen vaikutat oikein mukavalta ihmiseltä^^)

Tottakai, kun tytöt miettii sitä unelmien miestä, ni monet haluaa, että se on huumorintajuinen, hyvinpukeutuva ja ehkä tietyn tyylinenki. Mut mie oon varma, että teet parhaimman vaikutuksen, kun et yritä olla mitään, vaan oot täysin oma ittes. Juttele rohkeesti asioista mitkä sinuu kiinnostaa ja ehkä pistät pientä flirttiä kehiin (rohkeasti vaan, kömpelö flirttikin on hellyyttävää)

Jos et vielä tunne sitä tyttöä, ni kannattaa tutustua siihen ennenku kerrot sille että oot ihastunut. Ja ite ainaki tykkäisin, jos se sanottais kasvotusten (jos ei tilanne oo se että asutte eripaikkakunnilla sitten mese tai tekstiviesti).

Ja on totta, et jos se tyttö ei tykkää susta "sillee" ni kertomisen jälkee se voi ruveta kylmäks tai välinpitämättömäs.

Mut se ei pelaa joka pelkää ;)

• 95PIKKUPIRU95

Hejjssan :D Ite oon tyttö joten tiedän aika hyvin :D mutta kaikki tykkää eri asioista.. Mutta eiköhän tärkeimmät oo
      kohteliaisuus
      iloisuus
      kiinnostuneisuus
      ja tietysti kuuntelevaisuus.
      Kerran eräs poika yritti iskeä mua heittelemällä mun päähän kuminpalasia, ja ärsyttämällä muutenkin. Se sit itekki myönti sen T_T mut kaikille pojille yleinen vinkki, et ootte KOHTELIAITA. Se on piirre jota useimmat tytöt arvostaa. Siis tällästä perus. oven avaamista, kuuntelua, pudonneen kynän nostamista tms :)
      Ihastus on ihana tunne, nauti siitä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      98
      1514
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      204
      966
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60