Mikä vikana?

Mitä,mitä?

Mikä vikana, ku mää oon aina ollut sexy, mut viime vuosina ei oo oikein natsannut. Mää koetan olla nuorekas sillai tukka auki ja legginsit. Mut mistä johtuu ku mun naama on sillai turvoksissa. Se ei oo hubaa. Ja kun sivusta katsoo mun mahakin on aika pönäkkä. Onks tää sitä vanhuutta voi kaameeta. HOH! Mitä mä teen?

10

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet laardia

et sä saa kumminkaan tehtyä itselles mitään, sulla ei oo tarvittavaa päättäväisyyttä. sä mielummin makaat sohvalla ja istut kaljabaarissa ja juuri siitä syystä sun perse leviää kuin kyröjoen tulva ja naama on taikinaa. eli omapa on syysi, sua ei kehu kun kuuskymmpiset kaljaukot.

• kikiiiiiiiiiiiiii

Aika ajo ohitsesi.

• aassssiiii

Ettekö tosiaan tajua aloittajan ironisuutta? Ei hän ittestään kirjoita vaan kuvailee noin 90% kainuun 40-55v naisista. Noin siinä käy. Ikävä kyllä yksi esimerkki löytyy ihan kivenheiton päästä. Ihan saman näköisiä ne kaikki. Oikein säikähtää kun kaupungilla kulkee ja näkee tollasen...

• yksritu

Minäpä luulen, että kyllä tässä tarkoitetaan ihan yhtä erityista ritua joka määkii vuosikaudet perään ku joku vesku on jättäny ja naama on kaljasta turvoksissa.

• tavallista tallaajaa

Ei pitäisi säikkyä normaalia ihmiskuntaa...

Kaunista ilmestystä säikähtää voiko olla tottakaan.

• Legginsit

Seuraava askel hautuumaalle. Eikun niin, tuo kuvailtu henkilöhän onkin siellä jo joka päivä.

• Yrjö lentää

Hah, taidat tarkoittaa Lohtajan Ritvaa, joka on taas leivän syrjässä kiinni? Täti-tomera paahtaa peräsuoli pitkällä töitä, että saa keppanaan rahaa. On se säälittävä tapaus

• Bule Bule

Ettekö te leggins-tyttäret tajua, että te näytätte siltä, kuin teillä olisi villahousut jalassa?

• Hoh hoijakkaa.......

Ei iso maha ja naaman turvotus ole vanhuutta vaan kertoo elämäntavoistasi. Ja vitsikäs et ole yhtään, ehkä sekin kertoo jotakin....

• blösöukot

Bule Bule: Paremmat ne leggarit naisilla on kuin lökäpökät teillä kaljamahaisilla ukkeleilla :) Menkääs ukkelit lenkille ja koettakaa saada kroppa timmiksi! Joku vois teistä papparaisistakin kiinnostua...ehkä sit vaikka se lohtajan ritu?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6134
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      336
      1081
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe