jälkkä

writing

Olen jäänyt jälki-istuntoon. Opettani tekee taululle tehtäviä. Yhtäkkiä huomaan katselevani opettajan upeita muotoja. Hänellä on päällään mustat tiukat housut, joista näkyy hyvin hänen persikan muotoisen peppunsa muodot ja valkoinen paita, jonka alla pullottavat muhkeat rinnat.

Minulla alkaa seistä ja avaan housuni ja otan kaluni käteen. Alan tyydyttää itseäni samalla kun katselen opettajani peppua. Sitten rohkaisen mieleni ja menen opettajan taakse. Pistän käteni hänen pyöreälle pepulleen ja alan hieroa sitä. Opettaja kääntyy ja suutelee minua.

Otan tiukan otteen hänen pepustaan ja puristelen sitä innokkaasti. Hän menee alemmas ja ottaa kaluni suuhunsa. Hän imee sitä hitaasti ja voihkii hiljaa. Kohta hän nousee ja riisuu paitansa pois ja minä alan nuolemaan opettajan kiinteitä rintoja, joiden nännit ovat kiimasta kovettuneet.

Imen nännejä ja puristelen täyteläisiä rintoja. Opettaja riisuu housunsa ja sanoo haluavansa minut sisään. Hän pistää peppunsa minua kohti ja odottaa kovaa kullia sisäänsä. Pistän kaluni hänen pilluunsa, joka on tulinen ja kostea. Alan vedellä häntä hitaasti. Opettaja nauttii siitä ja voihkii äänekkäästi.

Hänen pillunsa on tiukka, joka vain lisää kiimaisuuttani. Se on tähän mennessä ihanin pillu, mitä olen päässyt kokeilemaan. Opettaja huutaa laukeavansa ja päästää kovan kiljaisun. Kohta laukean myös itse ja lennätän spermat suoraan opettajan suuhun. Hän nielee kaiken ja sanoo, että "muista olla tuhma että pääset taas jälki-istuntoon".

4

6263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • writing

      Saa kommentoida, hieman lyhyt oli kyllä omasta mielestäni.

    • yks vaan

      onk toi joku sun unelma vai? eikös siellä jälki-istunnossa sitten ollut ketään muita? no joo....oishan tota voinu lisääkin lukea...lol...

    • "To"

      Well ihan hyvä stoori.. mutta lyhyt ja juoneton..

    • Arvostelija.

      "Tarinassa" ei ollut mitään juontaa... ja muutenkin aivan surkee xD i'm sou sou sori...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe