Porin SM kisoja voit seurata livenä osoitteesta
http://www.porinfkkerho.fi/live/
terv matti ja jussi
porissa live seuranta
7
351
Vastaukset
- immu 85
lehtiselle tsemppiä hienosti vetästy vauhti kohillaan
- aabbcx
ja montas varotusta täl kertaa tuli
- Katsomosta havaintoj
Sai ainakin taas roppakaupalla uusia "ystäviä" ajo kun sujui samman tyyliin kun jo Mini ja Raksu aikaan. Todellinen törmäilyauto kuski ja äijä varsinainen puusilmä kun näkee aina vain toisten tekemiseksi kaikki tilanteet.
- Puukorva
Katsomosta havaintoj kirjoitti:
Sai ainakin taas roppakaupalla uusia "ystäviä" ajo kun sujui samman tyyliin kun jo Mini ja Raksu aikaan. Todellinen törmäilyauto kuski ja äijä varsinainen puusilmä kun näkee aina vain toisten tekemiseksi kaikki tilanteet.
Lehtinen on kyllä nopea, pelisilmä valitettavasti puuttuu kokonaan. Tilanteita (lue keskeyttäneitä) tulee melkoisen paljon hänen ympärillään.
Tämä kommentti on paikanpäällä katsoneelta ja oma mukula ei ollut samassa lähdössä.
- matti puhakka
Moikka
Allu on nopea ja raksussa oli muita edellä ajatusmailmassa, ajatteli tilanteet jo eteenpäin ja rohkeus palkittiin usein, myös kolareita tuli kun allu meni ohitse, eikä palannut enää takaisin kun oli vierella ja toinen löi luukun kiinni, myös vääriä tuomioita tuli, enkä tarkoita tätä viimeistä aikaa jolloin mekaanikko oli joku muu, nyt varmaan on jutut kohdallaan, niinkuin parivuotta sittenkin, mutta kaikilla on kokeiltava, mustia kohtia kaikilla on elämässä, ja sekin on totta jos et kokeile et tiedä.
kaikkea hyvää allulle jatkossa ja ei muuta kuin päätä rattiin ja hieman hiomista kun oli vuoden tauko ei varmaan tarvi ohitella seuraavassa SM kisassa, sillä ei ole ketään edessä, kunhan otat kunnon peruskuntokauden.
tää oli olettamus uskon alluun oikeasti, olen ollut allulla mekaanikkona ja olen seurannut läheltä, olen myös antanut sille lippuja kun on ollut aihetta. - Persoona very i
Jännä että tässä lajissa aina joku saa huomiota ylitse muiden. Toiset pakertaa
tosissaan vuosikausia eikä kukaan muista tai oikein tunne. Mut persoonat isolla P:llä on tän lajin suola, ja valitettavan vähissä näissä miljonäärinpoika ajeluissa.
Kuitenkin luulen että KF:t on katoava luonnonvara Suomenmaassa jo pelkästään kustannusten nousun takia ja siksi etttei lajin pariin enää uskalleta
edes lähteä Joresta.
Puhakka ja Vammalan teami, Kokemäki ja Kotka jatkakaa samaan malliin
pikkukuskien kanssa. - Pastori Silli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m794421Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 232006
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715