porissa live seuranta

matti ja jussi

7

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • immu 85

lehtiselle tsemppiä hienosti vetästy vauhti kohillaan

• aabbcx

ja montas varotusta täl kertaa tuli

• Katsomosta havaintoj

Sai ainakin taas roppakaupalla uusia "ystäviä" ajo kun sujui samman tyyliin kun jo Mini ja Raksu aikaan. Todellinen törmäilyauto kuski ja äijä varsinainen puusilmä kun näkee aina vain toisten tekemiseksi kaikki tilanteet.

• Puukorva
        Katsomosta havaintoj kirjoitti:

Sai ainakin taas roppakaupalla uusia "ystäviä" ajo kun sujui samman tyyliin kun jo Mini ja Raksu aikaan. Todellinen törmäilyauto kuski ja äijä varsinainen puusilmä kun näkee aina vain toisten tekemiseksi kaikki tilanteet.

Lehtinen on kyllä nopea, pelisilmä valitettavasti puuttuu kokonaan. Tilanteita (lue keskeyttäneitä) tulee melkoisen paljon hänen ympärillään.

Tämä kommentti on paikanpäällä katsoneelta ja oma mukula ei ollut samassa lähdössä.

• matti puhakka

Moikka
      Allu on nopea ja raksussa oli muita edellä ajatusmailmassa, ajatteli tilanteet jo eteenpäin ja rohkeus palkittiin usein, myös kolareita tuli kun allu meni ohitse, eikä palannut enää takaisin kun oli vierella ja toinen löi luukun kiinni, myös vääriä tuomioita tuli, enkä tarkoita tätä viimeistä aikaa jolloin mekaanikko oli joku muu, nyt varmaan on jutut kohdallaan, niinkuin parivuotta sittenkin, mutta kaikilla on kokeiltava, mustia kohtia kaikilla on elämässä, ja sekin on totta jos et kokeile et tiedä.
      kaikkea hyvää allulle jatkossa ja ei muuta kuin päätä rattiin ja hieman hiomista kun oli vuoden tauko ei varmaan tarvi ohitella seuraavassa SM kisassa, sillä ei ole ketään edessä, kunhan otat kunnon peruskuntokauden.
      tää oli olettamus uskon alluun oikeasti, olen ollut allulla mekaanikkona ja olen seurannut läheltä, olen myös antanut sille lippuja kun on ollut aihetta.

• Persoona very i

Jännä että tässä lajissa aina joku saa huomiota ylitse muiden. Toiset pakertaa
      tosissaan vuosikausia eikä kukaan muista tai oikein tunne. Mut persoonat isolla P:llä on tän lajin suola, ja valitettavan vähissä näissä miljonäärinpoika ajeluissa.
      Kuitenkin luulen että KF:t on katoava luonnonvara Suomenmaassa jo pelkästään kustannusten nousun takia ja siksi etttei lajin pariin enää uskalleta
      edes lähteä Joresta.
      Puhakka ja Vammalan teami, Kokemäki ja Kotka jatkakaa samaan malliin
      pikkukuskien kanssa.

• Pastori Silli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      79
      4421
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3850
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3150
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2638
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2322
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2006
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1752
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1715
    Aihe