vanhemmat ärsyttää

ooosssinen

mun vanhemmat ärsyttää mua! ja veli kans ja sisko kaikki ärsyttää tänäänki sisko tuli ja otti mun mp3 soittimen ja väitti äitil et olin antanu sen sille ja nyt se sai sen itelleen... mul ei oo omaa huonetta oon veljenkaa samas huonees veli käskee mun aina sulkee oven ja laittaa valon pois ja se kuuntelee aina musaa täysil eikä anna mun kuunnella ja kattoo elokuvii ja sarjoi koneeltaa ja mun pitää olla hiljaa omal koneel ollaan oltu koko alkukesä koulunlopust - juhannuksel mökil joka on 1h ajomatkan pääs kotoot enkä saa olla yötä yksin kotoon nytki vanhemmat ja sisko on lähös 1vk lomalle eteläsuomeen eikä jätä mua veljen kans kotiin veli(19v) lusmu joka asuu kotoon eikä tee mitään vaan makaa mun huonees ja käskee mua on sentää jotain hyvää saan tehäkotitöitä ni saan 50e viikkorahaa joudun siivoo kokotalon ja omanhuoneen vaiks veljel on toinenpuoli ärsyttää vähän ku se ei tee mitään onks jollain jotain keinoo miten saisin veljen tekee jotain tai äitilt ja isilt periks et saisin olla ees joskus kotoon yksin tai veljen kans ärsyttää jo vähä en ees jua tai polta tupakkaa oon kyl juonu parikertaa mutten ikin jääny kiinni eli vanhemmat ei tiiä en oo ees juonu paljoo vaan pari kun kaverit on kovistellu

4

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j.rocket

Selvä.

• LOL

MUO ÄRSYTÄÄ MUN PASKAMAINEN ISÄ

• En voi auttaa..

Laittaisit pisteit lauseen loppuun, ett' sais selvää!

• tyh1

mun vanhemmat ei päästä muo opiskelee anniksee:CCC

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      113
      7247
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      42
      1270
    Aihe