Moips!
Mie oon 16 vuotias poika itä-suomesta ja etin suunnilleen samanikäistä naisseuraa meseen ja hyvällä tuurilla ehkä jopa kainaloon :) Pääsin nyt siis peruskoulun pulpetista poijes ja syksyllä olis tarkotus alotella lukiossa. Harrastuksiin kuuluu monenmoinen liikunta, kerhojen yms vetäminen lapsille ja pleikkarin pelaaminen sillon tällön (jos nyt sitä harrastukseks voi sanoa) Röökin vetäminen ja jokaviikonloppunen juominen on jääny vähän vähemmälle, toivon että siullakin... Mie en viihdy kovin hyvin megaihquteinipissisten kanssa, vaan ihan mukavien perustyttöjen, eikä ulkonäkö ole se tärkein asia. Ainiin, naamakirja ja webbikamera löytyy.
Jos vähääkään alko kiinnostamaan, niin laita meses tähän alle tai lähetä se miulle sähköpostina [email protected] (tää ei siis ole miun mese) niin lisäilen siut. :)
Tyttöjä vuosimallia 96-94 meseen! =)
7
174
Vastaukset
- alkuperänen
Voimassa on :)
- kiinnostunut(ko)
vastaatko kaikkiin viesteihin jos sulle lähettää sen oman sähköpostin?
- ei vastausta
kiinnostunut(ko) : ei hän vastaa kaikille, ei ole ainakaan vastannut :)
- eienääniinkiinostonu
ei vastausta : siltä näyttää... olis kyllä aika kohteliasta ilmottaa jos ei kiinnostakaan.. tai vastata jos kiinnostaa
- tyttö15
Harmi jos ei kerta vastaa, oltais oltu samalta suunnaltakin. ;(
- alkuperänen
Sori oon ollu käytännössä reilun kuukauden putkeen maailmalla menossa niin ei oo kauheesti ollu aikaa istuu mesessä... Lisäiln nyt ketä oli sähköpostia laitellu :)
- Samalta suunnalta
"Täällä ruudun takana kirjoittelee siis alkuvuodesta 17 täyttänyt, syksyllä lukion kakkosluokan aloittava tyttö Itä-Suomesta. Minua on "haukuttu" aidoksi ja positiiviseksi persoonaksi, mikä kaiketi on ihan totta :) Olen myös varsin rehellinen ja luotettava, sekä hyvä kuuntelija. Empaattisiakin luonteenpiirteitä olen itsessäni havainnut :> Välillä olen vähän turhan perfektionisti itseni suhteen, vaikka koetan olla asettamatta tavoitteita turhan korkeiksi :3 Heittäytymiskykyni on välillä hieman puutteellinen, joten olisi hauskaa, jos vastapuoli olisi tämän suhteen vastakohtani (eli kykenevä revittelemään kunnolla), ja voisi kannustaa minua :--)
Eläimet, erityisesti hevoset ja koirat ovat lähellä sydäntäni. Pidän luonnossa liikkumisesta ja rentoudun hyvän romaanin äärellä. Elokuvissa käyn säännöllisen epäsäännöllisesti, kun siellä pyörii hyvä filmi, ja rahatilanne antaa myöten. Tykkään käydä kaupungilla ihan vaan näyteikkunaostoksilla ja kahvilla, mutta shoppailen yhtä mielelläni :--) Musiikkia kuuntelen muiden hommien ohella laidasta laitaan.
Ruumiinmuodoltani olen varsin sopusuhtainen. Ihan sieväkin olen, vaikka kauneus on tietenkin aina katsojan silmässä :> Ulkonäöstä ei sen enempää, enkä toivo, että kukaan pelkästään tämän osa-alueen perusteella ottaa yhteyttä :)"
^ Tuossapa minä olen pähkinänkuoressa, teksti on kopsattu eräästä kaverinhakuilmoituksestani, joten saattaa tässä siksi kuulostaa vähän hassulta :--) Jos kuitenkin kiinnostaa ja olet vielä juttuseuraa vailla, niin tutustuisin ainakin alkuun kaverimielessä ihan mielelläni. Tosiaan samalta suunnaltakin kun ollaan ^^ Säpön kautta juttelisin mieluumin, kuin mesessä, koska siellä en usein liiku. Jos tämä on sinulle ok, niin laittele viestiä angelus[at]hotmail.fi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818