moi. oon 12 v poika ja mä iha oikeest haluisisin saada tyttöystävän. mä meen nyt kesän jälkeen seiskalle ja toivoisin et mä saisin sieltä jonkun tosi kivan tytön tyttöystäväks.
mitä mun pitäis oikeen tehä et saisin tyttöystävän. pliis auttakaa mua!!!
haluun tyttöystävän
44
501
Vastaukset
- eijumaasdfghjk:D
" pliis auttakaa mua!!! "
tässä kohdassa en pystynyt enää pitämään pokkkaani vaan repesin huutonauruun :::::D - 12 v poika
lollolllolllol huutonauru
Et tarvitse tyttöystävää tuossa iässä. Pelaa CoDia ja lintsaa koulusta niin kuin muut ikäisesi.
- Että näin
Oot 12 vuotias!!!
Vikise sitten kun sun kivekset on laskeutunu. - 12 v poika
jos oot vähä seurailu täällä tämmösii keskustelui nii kysees on lähes aina 12-14 vuotiaat ja mä täytän muutenki kahen viikon kuluttuu 13
- srfthsj
hei mitä hittoo toi tyyppi haluu tyttöystävän nii mikä siinä on vikana mäki aloin seurustelee 12 vuotianna ja lähes kaikki mun 12 vuotiaat kaverit seurustelee nii laittakaa nyt jotain vähä positiivisempii kommenttei se on iha normaalii seurustella 12 vuotiaana
- 8913257809 v poika
Tomegle kirjoitti:
Eikä ole.
Se ei ole seurustelua, se on leikkimistä.Mistäs sinä tiedät?
- servaus :d
Ja ite oot joku 13???
- srfthsj
no oot säki yks vitun teletappivauva joka ei tiedä asioist mitään
- mitesme??
Mistäs päi oot ite..?? ;) Mie oon 13-v tyttö ja sinkku seura kelpais : DD
- 12 v poika
oon helsingist
- Sillälaella..
Aijjaa :/ niimpä tietty :D Asutaa liian kaukana toisistamme...
- 12.v tyttö (;
no mä oon helsingist kans 12 kolme vkon pääst synttärit ja näi et kiinnostaiskos ?
- 12 v poika
no tietysti kiinnostais :)
- gjghfgdg
Nii, onhan se 12 aika nuori sinänsä, mut kuka määrää sen säännön minkä ikäsenä saa seurustella? Ei oo kivaa ku tullaa dissaamaa toista. JOTKUT 12 vuotiaat saattaa olla iha järkeviäki ?
Eiks je?:D- munamies on erimies
12 vuotias nauraa vielä jos kuulee sanan muna. Vaikka kyseessä olisikin kananmuna.
- 12.v tyttö (;
no laitatko mesen tähän ? ;);) tai facen tai jonku (:
- KUKKULUUURUUU!!!!
NO VÄHÄNKÖ EPPÄÄ 6-12 VUOTIAITA EI DISSATA OLLENKAA ET NEKÖ SI OLIS KYPSEMPII KU 13 V EN VÄITÄ ET SEKÄÄ OIS SILLEESTI NII HYVÄ MUT NONO 6 VAI 13 HALOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 12.v tyttö (;
hyväksy (: mul o sit kauheit kuvii .... :D
- stereotypiaa
Ei seurustelulle ole mitään "oikeaa" ikää, kunhan ikäero ei ole 1-2vuotta suurempi niin sen pitäs olla ihan ok, tietenkin vanhemmilla 18 saa ikäeroo olla enemmänkin koska sen ikäset pystyy jo itse päätteleen mikä ei ole sairasta/hyväksikäyttöä ja mikä on :)
- cob fan
on normaalii seurustella ton ikäsenä
- kirsifriikki98
mis päin asut? oon ite 13 mutmut jos kiinnostaa viel nii mese on [email protected] (toosi vanha mut toimii :)
- XDDDDDD
Haluutte seurustella, mut meseosote on vielki joku hessu. hoopo XD, haluutte vaa olla "isoja" XDd
- ♥I Love You♥
Lajasalon alueellla ja mua kiinnostaa!
Asutko lähellä laajasaloo?
- todettu toimivaks
ite saisin ett tossa iässä pitää vaa oottaa kylää se vielä lykästää mull alotti yks tyttö fb:ssä keskustelun ja sit me ltiin yhess ja onnellisii ollaa ja oon 13 ja voithan itekki sen keskustelun alottaa
- :S
Mut esim. 12-13 vuotiaan henkinen ero on suuri kosk 12 on viel lapsi ja 13 alkaa muuttumaan jo murrosikäseen... aika harva 12 vuotias on kypsempi ikäisekseen, mut kyllä niitäki löytyy... Tosi harva seurustelee ala-asteella tai seiskalla vakavasti, mut kasist eteenpäin se ei oo mitää IHQQQQQ SEUKKAAN TON KAA, ja max 2 viikon pääst ero...
- hehifjk
mene irc-galleriaaan ja kysy alax ? (=
- Einäin
Ei seurustelus oo ikärajaa.. Itekki meni eka kielari ala-asteel.. Eisiitä se enempää ku että aikuset muualle tä o NUORTEN keskustelupalsta jos osaatte lukee....
- -96 tyttö
mist sä voit tietää minkä ikäsii ollaan? oon ite -96 ja mun mielest toi on nii naurettavaa...
- kivoja määritelmiä
bwhahahah johan vitsin murjaisit. Ala-aste ikäinen on LAPSI. Nuoren määritelmä on tajuttoman sumea mutta tässä selvästi. Nuori on sellainen henkilö joka ei ole vanha. Ja vanha henkilö on sellainen joka ei ole nuori. Säälittävä pentu on sellainen joka imee toisen henkilön kielestä bakteereja suuhunsa (sen jälkeen kun molemmat on leikkinut lumessa ja koiran jätöksissä) ala-asteella.
- -95 poika
edes mä en ollu ton ikäsenä noin naurettava :D
- Pakko pärjätä.
Jos haluaa, niin sitten haluaa. Kukapa nyt ei haluaisi olla rakastettu, iästä riippumatta. En yhtään ihmettele, jos kotona on vaikeaa, tai vanhemmilla ei ole aikaa olla muksunsa kanssa/kavereita ei ole mitenkään erityisen paljon tai kukaan kavereista ei sitten ole mitenkään läheinen. Seurustelu ei kai vielä kuitenkaan ole tuossa iässä ihan samanlaista kuin vanhemmalla iällä, lähinnä kai sellaista "tosi hyvät kaverit"- meininkiä... Mutta hyvä mieli siitä ainakin tulee, ja ihmiset on tärkeitä toisilleen. Se on hienoa.
Hm, itse olen kuustioista, enkä ole koskaan seurustellut, taikka sitten omistanut ihan hirvittävän läheisiä kavereita... Lähinnä siksi, että kaikki kaverit lähtee ajautumaan kauemmas musta jo vuoden kahden jälkeen, ei siinä ehdi kamalan läheiseksi kai tulla... Mutta näillä mennään. Kyllä minä pärjään. :) - Seuraa kaipaava99<3
Onks ketää 12-14.v poikia???Ei pysty ees sanoilla kuvaamaan miten paljon haluisin seuraa...:(((
- ronttudoy68
Tääl ois yks 13 vuotias poika vantaala joka ois kiinostunut.
Mun kik on ronttudoy68. Ota yhteyttä.
- -18 v.
siis lapset rakkaat. Odottakaa rauhassa. Teillä on koko elämä edessä! Olkaa lapsia vielä kun voitte.
- ♥I Love Yoú♥
Moi!
Oon 12v tyttö. Haluaisin poikystävää ihan sikana!
kuvii löytyy faces ja youtubessa.
Mielestäni oon ihan ok ulkonäöltä =D
Asun Laajasalon alueella.
Toivottavasti löydän jonkun!
♥ - ♥I Love You♥
MIss päi asut?
- poitsuli1
Eri 13 vuotias myyrmäessä. Ite?
- ...........
hommaa se muija site ku oot löytäny ittes ja kun äitis ei oo enää nii tärkee...kyl ymmärrän et pusseihis on alkanu tulla valkosii haivenii ja nyt on sitte miehekäs olo
- Suvi125
Minä olen ihan vapaa 12.vuotias tyttö ja etsin poikaystävää Valkealanyläkoulusta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070