kymco super 8 2t viritys hommia

ronzky

voisko joku kertoo et miten sais ton kymco super 8 2t kulkemaan. Rajoitin johto prikka jne.

41

5068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • romzky

      mutteri poissss

    • .

      hiot ns prikan/ paksumman kohdan holkista pois. tuki hukkaputki. vaihda rullii kevyemmiks

    • Helppoa?

      Millä se kannattais hiota, että sais siistii jälkee? :)
      ja millä se variaattorin koppa kannattas avata?
      Onks sul tää Kymco S8 jos on nii paljos menee näil virityksil?

      Kiitti vastauksista etukäteen!

      • .

        Ite hioin kässä tunnil hiomakoneel sen paksumman kohdan siit pois. ja aika siistii jälkee siit tuli mut paremminki olis voinu mennä:D. Ja variaattorin koppa aukee 8mm hylsyllä et avaat vaa kaikki mutterit . ja tarviit joko pultti pyssy tai sit laitan jakovaimen siihe väliin ettei se etuvariaattori osat liiku, jos et oo kattonu viel variaattori kopa sisää nii näät et se ei aukee ellei joku ns. pysäytä sitä:D. ja mul on toi kymco s8 2t ja tolla virillä kulkee 60 mittarii, en sit tiiä paljo se oikeesti menee. ja sit kannattaa hankkii isompi suutin ku mopois o yleensä vakion liia pieni suutin.


    • -d-d-d-

      CDI piha poikki tulee vajaa 10km/h poikki mut 2-t huutaa nii maan perkeleesti alamäkee

      • joopajoo

        mu kaveri hio ainaki kässä tunnil koulus semosseel isol paikallaa oleval hiomakoneel en tie tarkkaa kai se jollai muulki saa tehtyy.. ja sil o vie täytetty hukkaputki ni menee 66km/h :p


    • Tiiätkö

      -d-d-d-
      Voisitko Kertoo Tai Tiiätkö Minkä Värinen Se Piuha On ?

      • kymcon omistaja

        kymco super 8 ei oo cdi boksii..


      • -d-d-d-

        sellane lila, mikä se on... niit menee kaks, toine poikki, kannattaa laittaa joku katkasija välii jos jaksaa...

        @ "joopajoo"
        Toi on aina toi "yx mun kaverriii...", kyllä mä tiiän ku GPS mittaril kattoo sen nopeuden. CDI päällä kulkee 51km/h (tutka ja gps), CDI pois menee 60-61 (gps 60,5km/h ja tutka runkkaa 60-61 välii)... ja tasasella tietenki. ja tutka on perus käsitutka ja gepsi kapulas... ja 4-t kone


      • -d-d-d-
        kymcon omistaja kirjoitti:

        kymco super 8 ei oo cdi boksii..

        sähä oot läppä jätkä :D valitettavasti JOKAISESSA Kymcossa (ja yleistäen kaikissa muissakin skoottereissa) on CDI boksi, jos et sitäkään tiedä niin kannattaa tyytyä neuvojen lukemiseen, ei niiden antamiseen :D


      • :D
        -d-d-d- kirjoitti:

        sellane lila, mikä se on... niit menee kaks, toine poikki, kannattaa laittaa joku katkasija välii jos jaksaa...

        @ "joopajoo"
        Toi on aina toi "yx mun kaverriii...", kyllä mä tiiän ku GPS mittaril kattoo sen nopeuden. CDI päällä kulkee 51km/h (tutka ja gps), CDI pois menee 60-61 (gps 60,5km/h ja tutka runkkaa 60-61 välii)... ja tasasella tietenki. ja tutka on perus käsitutka ja gepsi kapulas... ja 4-t kone

        2t ei ole 2 liila johtoa. ja sulla on 4t kone eli aivan erillainen.


      • törrtörrtörr
        :D kirjoitti:

        2t ei ole 2 liila johtoa. ja sulla on 4t kone eli aivan erillainen.

        2t:ssä oisko orannseja tai mustii keltasel viival ;) kaks piuhaa menee boksii, toine poikki kuitenki ;)


      • väärin?
        törrtörrtörr kirjoitti:

        2t:ssä oisko orannseja tai mustii keltasel viival ;) kaks piuhaa menee boksii, toine poikki kuitenki ;)

        oransseja johtoja ei oo. katkasin toisen mustan johdon jossa meni keltane/vaaleevihree viiva ei tapahtunu mitää erillaist. teinkö jotain väärin?


      • kymcogo
        väärin? kirjoitti:

        oransseja johtoja ei oo. katkasin toisen mustan johdon jossa meni keltane/vaaleevihree viiva ei tapahtunu mitää erillaist. teinkö jotain väärin?

        Ei tapahdu mitään.. Itse kokeilin samaa piuhaa ja valot ei toiminu :P
        Jos 2t koneessa menee cdi boksiin vain 6 piuhaa, kyseessä on kierros rajoittamaton malli. Eli minkään piuhan katkaisu ei auta.


    • pelle

      Kyllä cdi-boksi on ! :DD

      • olen pelle

        no helvetti jos on ni se ei ainakaa rajota!


      • kk
        olen pelle kirjoitti:

        no helvetti jos on ni se ei ainakaa rajota!

        ei rajota ei. 4tahtisis se rajottaa vissii:D


      • rxking
        kk kirjoitti:

        ei rajota ei. 4tahtisis se rajottaa vissii:D

        vitu seke :D


      • -d-d-d-
        olen pelle kirjoitti:

        no helvetti jos on ni se ei ainakaa rajota!

        CDI boksi rajottaa kierroslukuja (jos et tiennyt?), kun kierrosrajoitin otetaan pois, mitä tapahtuu? niin, kierrokset nousee... mitä tapahtuu kun kierrokset nousee? nopeutta lisää ja mahdollisesti vääntöä lisää... toivottavasti päättelykysi kertoo loput :D


      • ?
        -d-d-d- kirjoitti:

        CDI boksi rajottaa kierroslukuja (jos et tiennyt?), kun kierrosrajoitin otetaan pois, mitä tapahtuu? niin, kierrokset nousee... mitä tapahtuu kun kierrokset nousee? nopeutta lisää ja mahdollisesti vääntöä lisää... toivottavasti päättelykysi kertoo loput :D

        onko sinulla 2tahti vai 4 tahti?


      • -d-d-d-
        ? kirjoitti:

        onko sinulla 2tahti vai 4 tahti?

        2t kilvis, ja vanha nelitahti kovemmil vireillä maalla, s8 molemmat


      • :D
        -d-d-d- kirjoitti:

        2t kilvis, ja vanha nelitahti kovemmil vireillä maalla, s8 molemmat

        no kerros sitte mikä johto täytyy katkasta 2t:s


    • Tehoo löytyy :)

      Kannattasko hommaa rajoittamaton cdi-boksi siis Masco:lta ostais.
      Tos 2-tahti versios saa hyvät äänet ku ottaa sen ruuvin siit pakoputkest pois eli täs on pieni vinkki parempii äänii :D

      • hahahahe

        -d-d-d mitä vittuu sä pädet siinä? :D:D meeny


      • :D

        Tuleeha siit aika ''hyvät'' äänet:D mut ei ääni tehoa tuo:D vakio mopoissa se on aika naurettavaa ku kauhee ääni mut mopo ei kulje mihikää:D


      • :D

        missä kohti se ruuvi on siinä pakoputkess ? :D


      • mitä
        :D kirjoitti:

        missä kohti se ruuvi on siinä pakoputkess ? :D

        ennen äänenvaimmenint, hukkaputken lähellä siin on se mutteri, se irti nii tulee 1-3 heppaa lisää :D


      • mitä
        :D kirjoitti:

        missä kohti se ruuvi on siinä pakoputkess ? :D

        ennen äänenvaimmenint, hukkaputken lähellä siin on se mutteri, se irti nii tulee 1-3 heppaa lisää :D


    • kovat saundit :D

      mull on ainaki 2t, vakio peli paitsi tarrat oon ottanu pois, taka kuraläppä pois ja etu tuulikilpi pois et ois vähä nätimpi.

      pari kertaa ottanu ton pakoputke mutterin pois, tuntuu et senku ottaa irti nii tulis kiihtyvyyt :D

      meneeks teilki joku 49kmh mittari mukaa?

      • kymmmcooo

        54kmph tasasel gps vakio 4t s8


    • Jee jee

      Kerran oon ton "rajoitin johdon" katkassu ja failasin. Pistin valo ohjaukselle menevän johdon poikki, ei toiminu enää valot :D

      Mull siis on 2-tahti :)

      • :D

        aina voi juottaa johdot takasi kii:D


    • Jee jee

      Siis en tiiä toimiiks toi "oranssi" musta/keltasen johdon katkaseminen
      Mut ÄLÄ katkase musta punaista! se on se valosysteemi, jonka ite katkasin :D

      • kymcogo

        se musta keltanen johto pitää ton vehkeen käynnissä... Jos sen katkasee et saa käyntii ollenkaa !
        Ite oon kans kokeillu molempii, musta punasta ja tota kelta mustaa.


    • JeejeeS8

      moro mist päi ootte?

      • seppo

        taitaaa olla jostai v1tun wovista :D


    • paska

      iha paska ei kulje mihinkää eikä voi virittää

    • :Dhahah

      vitun penis.... jokasessa vehkeessä on CDI boxi!.... :D

    • kymcosuper8!

      Ettekö te juuri tajua, kaikkissa skoottereissa on CDI-boksi!!! Ostatte jostaki liikkestä rajottamattoman boksin niin kiertää 10000rpm! jos katkasee sen rajottimen piuhan niin ajan myötä hajoaa koneesta venttiilit! Vaihdoin variaattorin holkin ja gps:ään menee 61,pitää vielä vaihtaa keveemmät rullat niin saa viel kiihtyvyyttä!!!

    • e-max 90s

      Ostakaa sähköskootteri. Voi virittää tietokoneella ja maksaa vain 2500e.

    • Anonyymi

      Kymco super 8 2 t 2018 viritys CDI racing ei voi käyttää sitä LHB3 SA-201911 ainoastaan sähkö käytöinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe