Crescent vai Emmaljunga?

AUttakkkeee!

Kumman valitsisit ja miksi:

Crescent Classic/Comfort yhdistelmärattaat uutena VAI
Emmaljunga City Cross rattaat uutena Emmaljungan Babylift kova koppa käytettynä.

Muuten olisi jo ostettu Jovi Airit, mutta ovat niin pahuksen isot että eivät mahdu takakonttiin ilman kunnon purkuoperaatiota.

8

1702

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goskgres

No nuo molemmat on kyllä tosi isot. Kummastakaan ei ole kokemuksia. Ystävällä on nuo city cross ja on valitellut isoa kokoa yms. Meillä icoo peak 4'air ja menee pienee tilaan. Siis uuden 4 air menee pieneen tilaan (vanhat ei) ja olemme olleet kovin tyytyväisiä näihin. Nämä ovat ennenkaikkea monipuoliset rattaat.

• Ap.

Mie en ymmärrä... :) Et ole ainoa, jonka olen törmännyt kommentoivan sekä noita City Crosseja että Crescentejä isoiksi, mutta missä ne on sitten ne pienet yhdistelmät? Ei ainakaan meidän kaupungin lastentarvikeliikkeissä! Tai ok, on siellä aina muutama avaruusaluksen näköinen malli tai sitten hinta lähempänä tonnia, mutta kyllä nuo minun kokemuksen mukaan on järjellisen hintaisista sieltä sirosta päästä... MIELELLÄNI kuulen muitakin ehdotuksia, jos sellaisia on, ja noita icoon vaunujakin voisin katsella vaikka en tosiaan muista liikkeissä nähneeni ja netinkin antimet on niukat, outo merkki minulle?

• venlassako

Olen todennut, että kaikki emmaljungat ovat isoja, paitsi scootter. Esim teutoniassa on vaunuja, jotka menevät jo pienempää kasaa. Nettihän on täynnä eri merkkisiä vaunuja, ei pelkästää sitä tylsää emmaljungaa. Annan muutaman vinkin mistä lähet etsimään.
      Ensinäkin olemme saaneet aivan loistavaa palvelua at lastenturvasta.
      Hyvää palvelua olemme saaneet myös city babysta ja oz babystä. Sitten on myös vauvatalo johanna, huvikumpu, vauvapop, babystyle, vauvapiste ,baby1... Onhan noita vaikka millä mitalla. Eikun vain nettiä selailemaan.
      http://www.pingpong-online.de/osc/ Tuolta etsimme myös vaunuja, kun se aika meillä oli. Suosittelen, että tutustutte muihinkin merkkeihin kuin nuihin persu hyökkäysvaunuihin, joiden laatu on arveluttavaa. Youtubessa on paljon hyviä videoita eri vaunumerkeistä. Tosin siis sellaisista, jotka ovat yleisiä ulkomailla.

Me päädyimme mutsy sliden ja ollaan tykätty kyllä niin. Menevät myös varmasti pienempään tilaan kuin emmaljungat tai crescentit. Suosittelen.

• Ap.

Kiitti vinkeistä! Nettivalikoimaan tutustumisessa on vain se pulma, että jos sieltä tekee jonkun ihan uuden löydön niin niitä kärryjä pääsee vähän heikosti testailemaan ja pelkän mainostekstin perusteella ei uskalla valintaa tehdä. Ja äkkiseltään ne Teutoniat ja Mutsyt molemmat näyttäisi olevan turhan hintavia meidän mahdollisuuksiin... eli pitänee vain alistua kohtaloonsa ja alkaa irrotella renkaita ja ratasosia ja niin edelleen :) Täydellistä kun ei edullisesti saa, tiedän sen.

Pitää tuota Youtubea plarata, vaikka olen kokematon käyttäjä, en moista tullut tosiaan edes ajatelleeksi. Tänks!

• Junga

Minä taas liputtaisin Emmaljungan puolesta. ei ne nyt niin kauheen isot ole. Meillä on Edget, Classicit ja Scooterit, joten kokemusta on. Kaikki ovat olleet erittäin hyviä. Näistä nuo Classicit vastaavat lähes City Crossia. Mahtuivat jopa pienen Fiatin takakonttiin ilman renkaiden irrottelua olivat kohtalaisen kevyet. Niitä edelleen pidetään pidemmillä automatkoilla, jos ei halua isoja Edgejä ottaa, mutta ei myöskään halua mielestäni huonompia Scootereita. Laatu on kaikissa ollut loistava, ei mitään vikoja. Matkarattaat heitin pois, niitä on tosi paha työntää.

Olen huomannut, että vaunut jotka ovat kooltaan pienempiä, ovat sitten myös istumatilaltaan pienempiä. Selkänoja on lyhyempi yms. Ei meidän lapset enää 2,5v-3v. olis niihin mahtuneet. Emmaljungaan mahtuu.

Ennen Scootereiden hankkimista testasimme Crescentin vastaavaa ratasta. runko oli hyvin samanlainen, mutta kasaan taitettaessa rattaan selkäpuolelta löytyi joku ihme rauta, joka vei tilaa. Emmaljungan Scootereissa ei tällaista ollut, joten pisteet meni taas sinne.

• aurinkoinenananas

Meillä oli käytössä nuo City Crossit ja voin suositella!! Todella kevyet työntää ja kulkevat huonomallakin tiellä tai kelillä ihan vaivatta. Me ostettiin niihin se City-koppa joka oli myös kätevä valinta, silloin ei ollut ratasosa paikallaan kun koppaosaa tarvittiin. Näppärä peli! :)

• emmaljungat hanurist

Mielestäni noi kummatkin merkit ovat aivan yliarvostettuja.

Emmaljunga ei ole mielestäni mikään ns. laatuvaunu vaan sen hinta on nostettu niin korkealle, että ihmiset luulevat sen olevan.

Cressu on kiinan tavaraa ja ylihinnoiteltu.

Itse ostaisin sellaiset vaunut missä hinta/laatu kohtaavat, mielestäni sellaiset on mm. Saksalainen Hartan

Myös teutonia on laatuvaunu, mutta se maksaa aika paljon.

• 5345634563

Samaa mieltä olen ed. kirjoittajan kanssa, että kyseiset merkit olivat ylihinnoiteltuja. (ainakin suomessa)

Kävin testaamassa emmat, cressut, teutoniat, gesslainin ja hartanit.

Sitten vaan vertasin netistä kuka myy sen edullisemmin ja mulla oli vähän kiire jo niiden kanssa eli väriin ei pahemmin pystynyt enään vaikuttamaan. (jos olisi halunnut sellaisen värin mitä ei ollut myynnissä olisi mennyt tilaukseen aikaa 6 viikkoa)

Lopuksi päädyin Hartanin vaunuihin ja olen ollut niihin todella tyytyväinen. (myös naapurini osti sellaiset kun pääsi ekaksi testaamaan minun vaunujani.

Myyjiä löytää helposti googlesta esim. kun kirjoittaa sanan hartan niin saa suomen myyjät nopeasti esiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3230
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      158
      1259
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      47
      829
    Aihe