Sateisen yön jälkeen aamulla autoa käynnistäessä nämä abs-valot sitten jäivätkin palamaa. Välillä jossakin vaiheessa hetkeksi hävisivät, mutta nyt ne ovat olleet päällä muutaman viikon.
Syksymmällä pitää alkaa vikaa paikantamaan. Onko jollakulla antaa vinkkiä, abs-anturit, jonkin pumpun hiilet, kontaktit, johtoliitokset jne. Voivatko valot liittyä esimerkiksi jarrupalojen kuluneisuuteen (ovat lähes vaihtokunnossa)?
ABS/SERV palaa
4
420
Vastaukset
- hiilet vai...
Auto on Laguna -02 cdi 1.9.
- Abico
Paas vaihtaen ne kuluneet jarrupalat, niin eiköhän se ABS valo sammu,
voit kuitenkin ensin tarkistaa sen j-paloista lähtevän johdon kunto/liitin. - ABStai jarrupalavalo
Abico kirjoitti:
Paas vaihtaen ne kuluneet jarrupalat, niin eiköhän se ABS valo sammu,
voit kuitenkin ensin tarkistaa sen j-paloista lähtevän johdon kunto/liitin.Jarrupaloilla on oma valo. ABS-valo palaa yleensä anturihäiriön tai liitinhäiriön takia.
- hiilet vai
ABStai jarrupalavalo kirjoitti:
Jarrupaloilla on oma valo. ABS-valo palaa yleensä anturihäiriön tai liitinhäiriön takia.
Väärin. Tässä Lagunassa mikään ei ilmoita jarrupalojen kuluneisuudesta.
Vika on koodien mukaan abs-anturissa.
Nyt olisi mukava kuulla miten helppo tuo etupyörän anturi on omatoimisesti vaihtaa. Onko siinä joitakin erityisestä jota ei normaalisti hoksaa ottaa huomioon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1746431- 1471764
- 1131548
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46972Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37928Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96887Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5839Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan233793- 41789