Pia oli riidellyt veljensä ja sitten (muka) lähtenyt ulos. Mutta kuka/ketkä sanoi hänen lähteneen ulos. Isä? Veli?
Mitä jos pikkuriidasta tuli tappelu ja veli vaikka tönäisi tsm. liian kovaa
ja isä päätti ettei poika mene vankilaan (kun on uskovainen perh, harvinainen sukunimi ym.)
Ja Piian isä ja veli sepittävät tarinan että Piian lähti ulos ja katosi.
PIA RISTIKANKARE VIELÄ KERRAN
6
505
Vastaukset
- Ei vahingosta
ketään vankilaan laiteta, varsinkaan alaikäistä ja oli siellä muitakin, appiukko muistaakseni ainakin.
- XXSSXXXX
pointti onkin siinä että isä häätääntyi ja luuli pojan joutuvan vankilaan.
Appi ukko ehkä vielä painosti. Jos olisi tullut ambulanssi niin totuus olisi paljastunut ennen pitkää. Isä ja appiukko ajatteli vain mitä naapurit ajattelee jos pihaan tulee ambulanssi. Keksivät että ilmoitetaan Piia kadonneeksi.
- Epäilen
Eiköhän joku ole tuon Piiankin napannut autoonsa. En usko että perheellä on tekemistä tämän kanssa, mutta koskaan ei voi olla varma kun todisteita ei ole.
- XXSSXXX
Näkikö kukaan juuri Piian auton kyytiin. Piia oli ehkä riidasta sen verran tuohtunut että harkintakyky petti ja lähti vieraan auton kyytiin.
- pysytäään faktoissa
Uskon että, nykyisin tuo tutkintamenettely on sen verran kehittynyt että valheet kyllä seulotaan. Kyllä kokenut kuulija / kuulustelija huomaa jos tulee epäjohdonmukaisuuksia kun kuitenkin kyseisessä tapauksessa on varmaan kuultu useampaa paikalla ollutta.
Ei ihminen oikeasti pysy samassa tarinassa 100% jos kertoma on tarinaa.
Itse en ole ammattilainen mutta ex on ja jotain yleistä toki kertoi. - Pietarille
ei uskalla satuilla, tai ei pääse täältä helvetistä ollenkaan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724374Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003810Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363489- 513090
- 402588
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182499Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222282- 231946
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151712Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331672