netti-ihastukselle soittaminen? apuva.

soitattaa soitattaaa

tyttö on 14v ja minä 16v. Ollaan kohta vuosi tekstattu ja mesessä juteltu, ja heti aivan alussa jos ihastuin tähän tyttöön ja tyttö myös minuun. Kuvia ollaan vaihdeltu mutta välimatkan takia ei olla vielä nähty.

Nyt kumminki haluisin niin paljo soittaa tytölle, ja kysyinki tytöltä että mitä jos soitan sulle, vastasi jottain että ''joo soita, mä kyllä sekoon sitte''.

Ei kai se ois muutako soittas vaan, mutta mielessä pyörii että mitä jos tyttö järkyttyyki mun äänestä, tai alan sönköttään jotain:( Pelkään että toi puhelu voi pahimmassa tapauksessa lopahduttaa tytön kiinnostuksen mua kohtaan.?

oisko kellään kokemusta tämmösestä asiasta?

8

611

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saxobeat

soita vaan rohkeesti! eka kerta voi ehkä jännittää, mutta kun pääsette juttuun kiinni niin myös puhuminen alkaa sujua paremmin. ja luulis tytön ymmärtävän että myös sinulla saattaa sanat hieman mennä solmuun...

eli soita vaan rohkeesti :)

• soitattaaa

niinkai se pitäs uskaltaa. Mesessäki juttua riittää ihan mistä vaan asiasta. Ei paljo ikinä ole tullu ainakaan mesessä semmosia hiljasia hetkiä kun ei tiedä mitä sanoa, mutta puhelimessa voi kyllä tulla, tyttö on sanonu olevansa aika ujo, ja niin mäki että en kyllä pysty puhuun ihan avoimesti ainakaan heti,:(

• jjeeej

no, voihan sitä puhuu vaik säästä ... :) jos tyttökii on ujo niin yleensä on vaa helpottavaa et toine alottaa puhuu jostaki "turhasta" mikä voi johtaa sitte parempii aiheisii:D muista kysästä ehtiiks se puhuu. tsemppiä !!

• soitin<3<3<3

menin ja soitin sitte, ja se meni toosi hyvin, nyt on pirun hyvä olo. puheluki kesti melkeen 10min ja ei tullu hilajsia hetkiä, ja tyttö käski mun soittaa huomen uudestaan

• jjeeej

oho:D awww onnee uskalluksesta !!:) ja onnee jatkoon;)

• abcdaa

ihanaaaaaaaaaaa (::

• soitina taas<3

taaas soitin tänään:) tällä kertaa puhelu kesti jo 18min, en edes tajunnu ajankulua koska oli niin kivaa. sain jopa tytön nauramaan ihan vanhinkossa.

Mitä mieltä mieltä ootte, jos puhelimen välityksellä tulee hyvin juttuun niin kai sitä livenä tulee vielä paremmin? minusta ainaki tuntuu että poikapuolisen kaverin kaa syntyy juttua paljo enemmän livenä ku puhelimessa.

• inhbvrbhjn

Kuulostaa siltä et kyl teil menis hyvin, kun on tähänki asti :) Onnea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe