Morjens!
Nyt se sitten tapahtu että laguna 2 1.6 (2001) jätti pihaan. Aluksi auto käynnistyi ihan hyvin ja pyörikin jonkun aikaa. Laitoin ilmastoinnin päälle ja vähän ajan päästä auton kierrokset rupesivat pumppaamaan noin 2000 kieppeillä. Kaasun polkeminen ei auttanut mutta pystyin ajamaan pienen matkan pihassa ennenkuin sammutin auton. Nyt sitten auto ei lähde ollenkaan käyntiin. Kun painaa starttinappulasta niin kuuluu vain releiden naksahdukset mutta mitään ei tapahdu. Missähän mahdollisesti on vika?
kiitos
Auttakaas vian paikantamisessa?
kalliiksiko tulee?
3
230
Vastaukset
- Lagumies
Veikkaisin akku vikaa, ei tarpeeksi virtaa.
- Power fault
Samoilla linjoilla eli akku sökö tai huono maadoitus.
- paska kortti systeem
Auto lähti käyntiin ihan normaalisti kun rassasi korttia lukijassa edestakaisin ja heilutteli. Nyt auto pelaa taas ihan normaalisti. Olisikohan tuo lukija menossa sököksi? Kortin nimittäin saa ajoittain pois vaikka auto olisikin käynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317816
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455370- 594832
- 763537
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322011Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1462005- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717- 381672