Xbox 720

HaloHaloHalo

Tämän hetkisten huhujen mukaan seuraava Xbox julkaistaan joko vuoden 2012 lopussa tai vuoden 2013 alussa. Tehoiltaan se on 10 kertaa tehokkaampi kuin Xbox 360.

26

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xbox 540

      veikkaan ettei mitään uutta xboxia oo tulossa vaan se on joku lisä laite xbox360:lle vähän niikuin kinect. microsoftin edustajat on sanonut että keskittyy vielä ainakin xbox 360 kun myi kinectin julkaisun jälkeen niin hyvin.

      • Cdon.com

        Uss boxi tulee :)
        Katsokaapa vaikka cdon.comista. Kirjoita hakuun "Xbox720" :) Siellä tosiaan on siitä jotakin tietoa.


    • hämmästyny

      mikä xbox360...onko muka sellainenkin konsoli.

    • Ei Nimimerkkiä

      Niin, Ja microsoft on muutenkin ihan p***a, koska kaikki sen tekemä kestää korkeintaan 2 vuotta, olen ostanut xboix joka on puolvuotta vanha ja meni korjauksee. ET PIKKU VINKKI VAAN: Älä koskaan osta mitään microsofitn valmistamaa tuotetta ellet oo rikas tai umpihullu. Ja ne kenen mielestä XboX on parempi ku PS3 niin olin ennen ite sitä mieltä mut ostakaapa KAIKKI Xbox ja valittakaa sitte tänne 2 vuoden päästä ku ne ei toimi!!

      • 2 vuoden romua

        "Niin, Ja microsoft on muutenkin ihan p***a, koska kaikki sen tekemä kestää korkeintaan 2 vuotta, olen ostanut xboix joka on puolvuotta vanha ja meni korjauksee."

        2 vuotta? oma xbox jonka ostin on kestänyt jo 8 vuotta ja xbox 360 johon tuli kerran red ring of death , kun takuu oli voimassa niin lähetin korjaukseen niin mitään sen jälkeen ei ole käynyt on jo 5 vuotta vanha. niin kaksi vuottahan ne kestää. ja takuukin on 3 vuotta xbox 360 eli jos hajoaa saat korjattuna mikä ei hajoa mutta nuo microsoftin ohjaimet ovat uskomattoman huonoja olen ostanut yhteensä 5 ohjainta joista 3 on hajonnut ja nytten ostin razerin oza tournament edition ohjaimen toivottavasti kestää enemmän kun sen vuoden.

        "olen ostanut xboix joka on puolvuotta vanha ja meni korjauksee."

        aika huono tuuri sulla kävi, jos olit ostanut xbox 360 2007 elokuussa tai sen jälkeen. ja jos olit ostanut sitä aikaisemmin niin aika suuri mahollisuus oli hajota.

        "microsoft on muutenkin ihan paska"

        tuosta nyt en tiedä jos muihin yrityksiin verrataan ottaa tuo microsoft todella hyvän vastuun tekemistään virheistä.
        -xbox 360 takuu oli enne vuosi, kun ilmeni tämä red ring of death pidennettiin se 3 vuoteen, vaikka 2007 elokuusta lähtien rikki menemis prosentti tipahtanut paljon pienemmäksi, takuu ei silti pienentynyt ja slimissä ei enään ole tuota silti siinäkin takuu 3 vuotta.
        - nytten microsoft vaihtaa uuteen levyformaattiin, jos xbox 360 ei lue levyjä päivityksen jälkeen niin saat uuden xbox 360 slim 250gt ja vuoden livet kaupan päälle. (HUOM! vaikka takuu olisi mennyt umpeen)
        -sonyltä ei rahaa kyllä ole herunut vaikka sen olisi pitänyt maksaa kaikille ps3 ostajille, jotka osti konsolin silloin kun oli muitten käyttöjärjestelmien tuki.
        - sony antai vain kaks halpaa peliä ja kuukauden psn plussan millä ei oikeastaan tee mitään. microsoftilla oli vain osittaisia yhteysongelmia 2 viikon aikana joku vuos en muista minä vuonna ja silloin microsoft korvas kuukauden livet niille joilla oli gold jäsenyys aktivoituna kyseisenä aikana ja anto ilmasen musa albumin ladattavaks. johtui siitä kun oli liian monta pelaajaa samaan aikaan xbox livessä.

        kertokaa miten se on paska? enkö ole huomannut sitä? ehkä vain olen sokea microsoftin huonoille puolille se voi kyllä olla mahdollista, kun aika moni väittää, että microsoft on paska, mutta en vaan ymmärrä sitä miksi se on paska.


      • 2 vuoden romua
        2 vuoden romua kirjoitti:

        "Niin, Ja microsoft on muutenkin ihan p***a, koska kaikki sen tekemä kestää korkeintaan 2 vuotta, olen ostanut xboix joka on puolvuotta vanha ja meni korjauksee."

        2 vuotta? oma xbox jonka ostin on kestänyt jo 8 vuotta ja xbox 360 johon tuli kerran red ring of death , kun takuu oli voimassa niin lähetin korjaukseen niin mitään sen jälkeen ei ole käynyt on jo 5 vuotta vanha. niin kaksi vuottahan ne kestää. ja takuukin on 3 vuotta xbox 360 eli jos hajoaa saat korjattuna mikä ei hajoa mutta nuo microsoftin ohjaimet ovat uskomattoman huonoja olen ostanut yhteensä 5 ohjainta joista 3 on hajonnut ja nytten ostin razerin oza tournament edition ohjaimen toivottavasti kestää enemmän kun sen vuoden.

        "olen ostanut xboix joka on puolvuotta vanha ja meni korjauksee."

        aika huono tuuri sulla kävi, jos olit ostanut xbox 360 2007 elokuussa tai sen jälkeen. ja jos olit ostanut sitä aikaisemmin niin aika suuri mahollisuus oli hajota.

        "microsoft on muutenkin ihan paska"

        tuosta nyt en tiedä jos muihin yrityksiin verrataan ottaa tuo microsoft todella hyvän vastuun tekemistään virheistä.
        -xbox 360 takuu oli enne vuosi, kun ilmeni tämä red ring of death pidennettiin se 3 vuoteen, vaikka 2007 elokuusta lähtien rikki menemis prosentti tipahtanut paljon pienemmäksi, takuu ei silti pienentynyt ja slimissä ei enään ole tuota silti siinäkin takuu 3 vuotta.
        - nytten microsoft vaihtaa uuteen levyformaattiin, jos xbox 360 ei lue levyjä päivityksen jälkeen niin saat uuden xbox 360 slim 250gt ja vuoden livet kaupan päälle. (HUOM! vaikka takuu olisi mennyt umpeen)
        -sonyltä ei rahaa kyllä ole herunut vaikka sen olisi pitänyt maksaa kaikille ps3 ostajille, jotka osti konsolin silloin kun oli muitten käyttöjärjestelmien tuki.
        - sony antai vain kaks halpaa peliä ja kuukauden psn plussan millä ei oikeastaan tee mitään. microsoftilla oli vain osittaisia yhteysongelmia 2 viikon aikana joku vuos en muista minä vuonna ja silloin microsoft korvas kuukauden livet niille joilla oli gold jäsenyys aktivoituna kyseisenä aikana ja anto ilmasen musa albumin ladattavaks. johtui siitä kun oli liian monta pelaajaa samaan aikaan xbox livessä.

        kertokaa miten se on paska? enkö ole huomannut sitä? ehkä vain olen sokea microsoftin huonoille puolille se voi kyllä olla mahdollista, kun aika moni väittää, että microsoft on paska, mutta en vaan ymmärrä sitä miksi se on paska.

        "oma xbox jonka ostin on kestänyt jo 8 vuotta "

        pikkanen virhe jääny kun muokkasin vähä tota. tarkotin sanoa "oma xbox on kestänyt jo 8 vuotta."


      • ....

        Tää on totta. Mulla oli ensimmäinen xbox 360, se kesti puol vuotta, siihen tuli kaks kertaa ring of death ja sitte päätin ostaa xbox 360 eliten joka kesti noin vuoden ja siihenkin tuli ring of death ja sitte vielä sen jälkeen siitä oli posahtanu emolevy. Jonka jälkeen päädyin PS3, joka on muutenkin parempi kuin xbox 360 mitä ite en olis voinu myöntää silloin kun mulla oli itelläni xbox 360. että tosissaan kannatan ostaa mielluummin PS3 jos et halua oottaa koko ajan sitä huollosta.


      • 1432
        .... kirjoitti:

        Tää on totta. Mulla oli ensimmäinen xbox 360, se kesti puol vuotta, siihen tuli kaks kertaa ring of death ja sitte päätin ostaa xbox 360 eliten joka kesti noin vuoden ja siihenkin tuli ring of death ja sitte vielä sen jälkeen siitä oli posahtanu emolevy. Jonka jälkeen päädyin PS3, joka on muutenkin parempi kuin xbox 360 mitä ite en olis voinu myöntää silloin kun mulla oli itelläni xbox 360. että tosissaan kannatan ostaa mielluummin PS3 jos et halua oottaa koko ajan sitä huollosta.

        vaikuttaa aika keksityltä. ite ostin xbox 360:n melkeen heti kun julkastiin. kerran tuli red ring of death ja lähetin sen huoltoon sen jälkeen ei ole käynyt mitään. xbox 360 sentää ollu jotaa 5 vuotta. ei oo kaverillekkaan käyny mitään vaikka ohan silläkin ollut tuo 4 vuotta. niin kyllä ihmittelen, kun täällä jotkut valittaa että boxi hajoo vuodes ohan takuu mikä korvaa. sen jälkee ei ainakaan pitäs tulla uusiks samaa vikaa.


      • hjgg
        2 vuoden romua kirjoitti:

        "Niin, Ja microsoft on muutenkin ihan p***a, koska kaikki sen tekemä kestää korkeintaan 2 vuotta, olen ostanut xboix joka on puolvuotta vanha ja meni korjauksee."

        2 vuotta? oma xbox jonka ostin on kestänyt jo 8 vuotta ja xbox 360 johon tuli kerran red ring of death , kun takuu oli voimassa niin lähetin korjaukseen niin mitään sen jälkeen ei ole käynyt on jo 5 vuotta vanha. niin kaksi vuottahan ne kestää. ja takuukin on 3 vuotta xbox 360 eli jos hajoaa saat korjattuna mikä ei hajoa mutta nuo microsoftin ohjaimet ovat uskomattoman huonoja olen ostanut yhteensä 5 ohjainta joista 3 on hajonnut ja nytten ostin razerin oza tournament edition ohjaimen toivottavasti kestää enemmän kun sen vuoden.

        "olen ostanut xboix joka on puolvuotta vanha ja meni korjauksee."

        aika huono tuuri sulla kävi, jos olit ostanut xbox 360 2007 elokuussa tai sen jälkeen. ja jos olit ostanut sitä aikaisemmin niin aika suuri mahollisuus oli hajota.

        "microsoft on muutenkin ihan paska"

        tuosta nyt en tiedä jos muihin yrityksiin verrataan ottaa tuo microsoft todella hyvän vastuun tekemistään virheistä.
        -xbox 360 takuu oli enne vuosi, kun ilmeni tämä red ring of death pidennettiin se 3 vuoteen, vaikka 2007 elokuusta lähtien rikki menemis prosentti tipahtanut paljon pienemmäksi, takuu ei silti pienentynyt ja slimissä ei enään ole tuota silti siinäkin takuu 3 vuotta.
        - nytten microsoft vaihtaa uuteen levyformaattiin, jos xbox 360 ei lue levyjä päivityksen jälkeen niin saat uuden xbox 360 slim 250gt ja vuoden livet kaupan päälle. (HUOM! vaikka takuu olisi mennyt umpeen)
        -sonyltä ei rahaa kyllä ole herunut vaikka sen olisi pitänyt maksaa kaikille ps3 ostajille, jotka osti konsolin silloin kun oli muitten käyttöjärjestelmien tuki.
        - sony antai vain kaks halpaa peliä ja kuukauden psn plussan millä ei oikeastaan tee mitään. microsoftilla oli vain osittaisia yhteysongelmia 2 viikon aikana joku vuos en muista minä vuonna ja silloin microsoft korvas kuukauden livet niille joilla oli gold jäsenyys aktivoituna kyseisenä aikana ja anto ilmasen musa albumin ladattavaks. johtui siitä kun oli liian monta pelaajaa samaan aikaan xbox livessä.

        kertokaa miten se on paska? enkö ole huomannut sitä? ehkä vain olen sokea microsoftin huonoille puolille se voi kyllä olla mahdollista, kun aika moni väittää, että microsoft on paska, mutta en vaan ymmärrä sitä miksi se on paska.

        Ei microsoft oo paska vaan hintit jotka omistavat vain ps3men tahtovat että heillä on parhaat laitteet.. Ei kumpikaan ole parempi.


      • Molempi parempi
        hjgg kirjoitti:

        Ei microsoft oo paska vaan hintit jotka omistavat vain ps3men tahtovat että heillä on parhaat laitteet.. Ei kumpikaan ole parempi.

        PS3 fanaatikot tuntuvat olevan kumman ahdasmielistä porukkaa. Itsellä on kumpikin konsoli tuossa ja ihan hyvin toimii molemmat. Ei ole 360 heitellyt punaista rinkulaa eikä hajonnut muutenkaan, vaikka useamman vuoden tuossa jo ollut käytössä. Toimii moitteetta, kuten pleikkarikin. Ei ole pleikkaristakaan huonoa sanottavaa, vaikka boxi oma suosikkikonsolini onkin. Molemmilla on käyttötarkoituksensa ja hyvät pelinsä, puutteensa ja plussansa. Kummastakaan en luopuisi.

        Nyt kauhunsekaisella jännityksellä odotan näitä uuden polven konsoleita. Tuskin tulen kumpaakaan hankkimaan (kun eivät enää tarpeisiini tarjoa mitään uutta mistä kannattaisi maksaa), jollei sitten niille julkaista jotain über hyvää peliä, joka on ihan pakko saada.


      • Molempi parempi
        Molempi parempi kirjoitti:

        PS3 fanaatikot tuntuvat olevan kumman ahdasmielistä porukkaa. Itsellä on kumpikin konsoli tuossa ja ihan hyvin toimii molemmat. Ei ole 360 heitellyt punaista rinkulaa eikä hajonnut muutenkaan, vaikka useamman vuoden tuossa jo ollut käytössä. Toimii moitteetta, kuten pleikkarikin. Ei ole pleikkaristakaan huonoa sanottavaa, vaikka boxi oma suosikkikonsolini onkin. Molemmilla on käyttötarkoituksensa ja hyvät pelinsä, puutteensa ja plussansa. Kummastakaan en luopuisi.

        Nyt kauhunsekaisella jännityksellä odotan näitä uuden polven konsoleita. Tuskin tulen kumpaakaan hankkimaan (kun eivät enää tarpeisiini tarjoa mitään uutta mistä kannattaisi maksaa), jollei sitten niille julkaista jotain über hyvää peliä, joka on ihan pakko saada.

        Josta muuten tuli mieleen... Että miksi ihmeessä ne ps3 fanaatikot pyörivät syvästi inhoamansa xboxin palstalla?


      • syy ja seuraus
        2 vuoden romua kirjoitti:

        "Niin, Ja microsoft on muutenkin ihan p***a, koska kaikki sen tekemä kestää korkeintaan 2 vuotta, olen ostanut xboix joka on puolvuotta vanha ja meni korjauksee."

        2 vuotta? oma xbox jonka ostin on kestänyt jo 8 vuotta ja xbox 360 johon tuli kerran red ring of death , kun takuu oli voimassa niin lähetin korjaukseen niin mitään sen jälkeen ei ole käynyt on jo 5 vuotta vanha. niin kaksi vuottahan ne kestää. ja takuukin on 3 vuotta xbox 360 eli jos hajoaa saat korjattuna mikä ei hajoa mutta nuo microsoftin ohjaimet ovat uskomattoman huonoja olen ostanut yhteensä 5 ohjainta joista 3 on hajonnut ja nytten ostin razerin oza tournament edition ohjaimen toivottavasti kestää enemmän kun sen vuoden.

        "olen ostanut xboix joka on puolvuotta vanha ja meni korjauksee."

        aika huono tuuri sulla kävi, jos olit ostanut xbox 360 2007 elokuussa tai sen jälkeen. ja jos olit ostanut sitä aikaisemmin niin aika suuri mahollisuus oli hajota.

        "microsoft on muutenkin ihan paska"

        tuosta nyt en tiedä jos muihin yrityksiin verrataan ottaa tuo microsoft todella hyvän vastuun tekemistään virheistä.
        -xbox 360 takuu oli enne vuosi, kun ilmeni tämä red ring of death pidennettiin se 3 vuoteen, vaikka 2007 elokuusta lähtien rikki menemis prosentti tipahtanut paljon pienemmäksi, takuu ei silti pienentynyt ja slimissä ei enään ole tuota silti siinäkin takuu 3 vuotta.
        - nytten microsoft vaihtaa uuteen levyformaattiin, jos xbox 360 ei lue levyjä päivityksen jälkeen niin saat uuden xbox 360 slim 250gt ja vuoden livet kaupan päälle. (HUOM! vaikka takuu olisi mennyt umpeen)
        -sonyltä ei rahaa kyllä ole herunut vaikka sen olisi pitänyt maksaa kaikille ps3 ostajille, jotka osti konsolin silloin kun oli muitten käyttöjärjestelmien tuki.
        - sony antai vain kaks halpaa peliä ja kuukauden psn plussan millä ei oikeastaan tee mitään. microsoftilla oli vain osittaisia yhteysongelmia 2 viikon aikana joku vuos en muista minä vuonna ja silloin microsoft korvas kuukauden livet niille joilla oli gold jäsenyys aktivoituna kyseisenä aikana ja anto ilmasen musa albumin ladattavaks. johtui siitä kun oli liian monta pelaajaa samaan aikaan xbox livessä.

        kertokaa miten se on paska? enkö ole huomannut sitä? ehkä vain olen sokea microsoftin huonoille puolille se voi kyllä olla mahdollista, kun aika moni väittää, että microsoft on paska, mutta en vaan ymmärrä sitä miksi se on paska.

        Ei se xbox itsessään ole huono mutta sillä on vain vähän hyviä yksinoikeuspelejä se lienee suurin syy miksi liputan pleikkarin puolesta.


    • qfwfewer

      Xbox 360 ei ole ollut markkinoilla noin montaa vuotta, imbesilli.

      • 2 vuoden romua

        vanha boxi mulla on ollut 8 vuotta ja 5 vuotta xbox 360 ohan xbox 360 tainnu olla jo 6 vuotta


    • Lisätietoa:

      "Xbox 720 tekee minkä lupaa: se tuo vihdoin kauan kaivatun 720p-teräväpiirtotarkkuuden boxipasien ankeaan elämään. Tämä ei toki poista huonoa pelitarjontaa, vaan he joutuvat yhä tyytymään lapsille suunnattuihin, epäaidon kirkassävyisiin ja tönkköäänisiin peleihin. Mutta tämä ei liene ongelma, sillä he ovat siihen jo tottuneet konsolinsa alkuvalikon myötä, joka sekään ei tule uudistumaan olemukseltaan kovin paljoa."

      • lol mikä pelle

        Tais sulle tulla pari pientä virhettä tekstiis tarkotit varmaan...
        "PS4 tekee minkä lupaa: se tuo vihdoin kauan kaivatun 720p-teräväpiirtotarkkuuden Gaystation hinttarien ankeaan elämään. Tämä ei toki poista huonoa pelitarjontaa, vaan he joutuvat yhä tyytymään lapsille suunnattuihin, epäaidon kirkassävyisiin ja tönkköäänisiin peleihin. Mutta tämä ei liene ongelma, sillä he ovat siihen jo tottuneet konsolinsa alkuvalikon myötä, joka sekään ei tule uudistumaan olemukseltaan kovin paljoa."


    • Ei kyllä vielä tarvis tulla, Xbox 360 on tarpeeksi hyvä vielä monta vuotta.

    • RikasMiesJosOisin

      Hohhohhoo, v-ttu mitä paskanjauhantaa, boxi on läskien tyttöpoikien pelikone, pas kat pelit ja huomattavasti p askem pi grafiikka kuin uusissa PS3-peleissä. Hyväksykää tosiasiat, KÖYHÄT.

      • Ite oot köyhä

        Mutta me sikarikkaat töissä käyvät tröö peliharrastajat emme joudukaan tyytymään yhteen konsoliin. Meillä on varaa hankkia niitä useampi. Kun näkee kaupassa tai kirpparilla hyvän pelin, niin senkun kävelee kassalle ja ostaa sen. Ei tartte miettiä, että millekäs konsolille tämä nyt olikaan.

        Eikä tartte täällä palstalla kiljuen julistaa juuri sen oman ainukaisensa erinomaisuutta.


    • Ei Nimimerkkiä

      PS3 On vitun paljon parempi!!

      • paljo parempi

        xbox 360 on vielä parempi.ps3 on huono.


    • millon kyllästytte

      meni tääki keskustelu siihe kumpi on parempi. työntäkää tuo paska sinne ps3 vs xbox 360 keskusteluille. niitä kyllä riittää ja jos oot niin tyhmä ettet löydä yhtäkään sellaista luo sitten uusi.

      • Turha niistä on väitellä

        juu..
        Mielestäni molemmissa laitteissa on hyvät puolensa. Ps3ssa on 3d tuki ja boxissa on paremmat ohjaimet (ainakin omasta mielestäni.) ja boxissa on myös kinekt, Halo, ja voi ostaa paristojen sijalle akut jotka voi ladata joko johdolla tai induktiolatausalustalla. Ps3ssa on myös ilmainen nettipelaus toisinkuten boxissa pitää ostaa live.
        Joten turha teidän on kiistellä onko boxi vai ps3 parempi. Pikkulasten touhua tuollainen. Ja grafiikat eivät ole oikeastaan boxissa paljoa huonommat kuin ps3ssa?? Riippuu pelistä, näytöstä ja näytönjohdosta ainakin.

        Ps. Virheitä voi löytyä koska olen kännykällä matkassa ;)


      • Jatkan!
        Turha niistä on väitellä kirjoitti:

        juu..
        Mielestäni molemmissa laitteissa on hyvät puolensa. Ps3ssa on 3d tuki ja boxissa on paremmat ohjaimet (ainakin omasta mielestäni.) ja boxissa on myös kinekt, Halo, ja voi ostaa paristojen sijalle akut jotka voi ladata joko johdolla tai induktiolatausalustalla. Ps3ssa on myös ilmainen nettipelaus toisinkuten boxissa pitää ostaa live.
        Joten turha teidän on kiistellä onko boxi vai ps3 parempi. Pikkulasten touhua tuollainen. Ja grafiikat eivät ole oikeastaan boxissa paljoa huonommat kuin ps3ssa?? Riippuu pelistä, näytöstä ja näytönjohdosta ainakin.

        Ps. Virheitä voi löytyä koska olen kännykällä matkassa ;)

        Jatkan Korjaan:
        Näytönohjaimen johto.. ei mikään näytön johto..


      • Jatkan!
        Turha niistä on väitellä kirjoitti:

        juu..
        Mielestäni molemmissa laitteissa on hyvät puolensa. Ps3ssa on 3d tuki ja boxissa on paremmat ohjaimet (ainakin omasta mielestäni.) ja boxissa on myös kinekt, Halo, ja voi ostaa paristojen sijalle akut jotka voi ladata joko johdolla tai induktiolatausalustalla. Ps3ssa on myös ilmainen nettipelaus toisinkuten boxissa pitää ostaa live.
        Joten turha teidän on kiistellä onko boxi vai ps3 parempi. Pikkulasten touhua tuollainen. Ja grafiikat eivät ole oikeastaan boxissa paljoa huonommat kuin ps3ssa?? Riippuu pelistä, näytöstä ja näytönjohdosta ainakin.

        Ps. Virheitä voi löytyä koska olen kännykällä matkassa ;)

        Jatkan ja korjaan:
        -Näytönohjaomen johto eikä näytönjohto.
        -Ohjainten laatu riippuu minkä mallin ostaa ja mistä sen tilaa. Itse ostin ensin kolme normi ohjainta jotka toimivan moitteetta. Sitten päädyin tilaamaan kiinasta ohjaimen joka vinkuu ja vankuu. sen tatitkin jää sivulle kun niitä kääntää ja muovit ovat erilaisia kun ne "alkuperäiset" ohjaimet.
        -Tosiaan olen itsekkin lähettänyt huoltoon ilmaiseksi boxin kun se alkoi punaista vilkuttaa, mutta sen jälkeen toiminut täydellisesti. Huoltamossa ne ainakin sääti tuuletinta isommalle.
        -Itse en osaa sanoa onko boxi vai ps3 parempi, vaikka omostankin molemmat. Boxia olen toki käyttänyt koska ps3n ostin vuosia myöhemmin :D.
        -Yrityksenähän Microsoft on suurempi kuin Sony.
        -Tosiaan sen Xbox720 konsolin pitäisi tulla 2013 Ps4stäkin on ollut jotakin puhetta ja wii2kin on ilmeisesti tulossa. Digitoday kertoo todella paljon Xbox720 pelikonsolista.
        -Toivon että ne "Paska Ps3" ja "Paska boxi" kommentit jäisivät sivuun. Ja niinkuin jo joku aiemmin sanoi, että äänestämiseen on omat sivut.


      • Jatkan!
        Jatkan! kirjoitti:

        Jatkan ja korjaan:
        -Näytönohjaomen johto eikä näytönjohto.
        -Ohjainten laatu riippuu minkä mallin ostaa ja mistä sen tilaa. Itse ostin ensin kolme normi ohjainta jotka toimivan moitteetta. Sitten päädyin tilaamaan kiinasta ohjaimen joka vinkuu ja vankuu. sen tatitkin jää sivulle kun niitä kääntää ja muovit ovat erilaisia kun ne "alkuperäiset" ohjaimet.
        -Tosiaan olen itsekkin lähettänyt huoltoon ilmaiseksi boxin kun se alkoi punaista vilkuttaa, mutta sen jälkeen toiminut täydellisesti. Huoltamossa ne ainakin sääti tuuletinta isommalle.
        -Itse en osaa sanoa onko boxi vai ps3 parempi, vaikka omostankin molemmat. Boxia olen toki käyttänyt koska ps3n ostin vuosia myöhemmin :D.
        -Yrityksenähän Microsoft on suurempi kuin Sony.
        -Tosiaan sen Xbox720 konsolin pitäisi tulla 2013 Ps4stäkin on ollut jotakin puhetta ja wii2kin on ilmeisesti tulossa. Digitoday kertoo todella paljon Xbox720 pelikonsolista.
        -Toivon että ne "Paska Ps3" ja "Paska boxi" kommentit jäisivät sivuun. Ja niinkuin jo joku aiemmin sanoi, että äänestämiseen on omat sivut.

        Ps: !
        Nyt kun tarkemmin katsoo niin kyllä siitä niitä virheitä löytyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe