eli juttu ois tämmönen: mulla on rieju rr ja olin vaihtanu välejä ja ottanu kurit pois teharista ja kaikkee niin meni sen 69 km/h poliisin tutkaan. kortti ja kilvet lähti ja verot tuli. nyt kun olen laittanut vakioksi, vanhemmat kieltävät minua "virittämästä" mopoa menemään 55 km/h. siis mikä vitun järki siinä on?! kavereiden mopot menevät vakionakin 55 km/h. vanhemmat luulevat koska puhuivat erittäin virkaintoisen _nais_poliisin kanssa että kaikki mopot menevät vain 45 km/h. elikkä miten saisin heidät uskomaan että mopot menevät sen 55km/h normaalisti ilman suurempia virityksiä?? vaihdanko välityksiä tai jotain?? ps. en kyllä aio enää virittää menemään yli 60km/h ;) rahaa mennyt yli 1000e verojen, sakkojen ja vakuutusmaksujen hoitoon.. :/
nopeuden pistäminen 55 km/h
vttuuntunutmopoilija
4
126
Vastaukset
- vakio mopo
mikä helvatin tehari on semmoinen jossa on kuristukset! Ei tehoputkissa ole kuristuksi ne on vakioputkessa! Jos sun mopos on todella vakio ja kulkee 55 niin anna mennä sen 55 jos tulee ongelmia niin käske poliisia viemään mopos tutkimuksiin jossa tarkastavat mopon laillisuuden!
- Kuritehari
Se helvatin tehari on vaikka leovince v6, tecnigas ja metrakit
- Kuritonta menoa
Aloittaja tarkoittaa varmaankin Noice killeriä,joka tehareistakin löytyy. Hivenenhän tuo rajoittaa tehoakin.
- ylläpitopalvelu
LUE OTSIKKO! moottoripyörien tekniikka--->siirry osastolle mopot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057