Olen 14 vuotias tyttö,vaaleat hiukset ja siniset silmät.Painan noin 59 kg,mutta se ei todellakaan näy läskinä vaan lihaksena.Pituuteni on 165,5 cm.Harrastuksiini kuuluu punttisalilla käyminen,tanssi ja koripallo.En polta,enkä juo.Mitä mieltä olette ihan rehellisesti?
Mitä mieltä olette?
7
98
Vastaukset
- 18+9
voisit olla vähä pidempi mut muute hyvä =D
- Kiittikiitti
Kiitos,piristit mun päivää.
Massaa.
- mielipide.
Tomegle, tuo ylivertainen arvioija, antoi jälleen pisteet!
mielipide. kirjoitti:
Tomegle, tuo ylivertainen arvioija, antoi jälleen pisteet!
Mielipiteeni on mielipiteeni.
Tunnen vaikka kuinka monta vaaleahiuksista, fyysisesti hyvässä kunnossa olevaa naispuolista urheilijaa, jotka eivät polta taikka juo.
Siis massaa minun mittapuulla.- Ihmettelijä1231242
Tomegle kirjoitti:
Mielipiteeni on mielipiteeni.
Tunnen vaikka kuinka monta vaaleahiuksista, fyysisesti hyvässä kunnossa olevaa naispuolista urheilijaa, jotka eivät polta taikka juo.
Siis massaa minun mittapuulla.Mitä toi nyt tarkoittaa? Onko ne sinun mielestäsi hyviä vai huonoja?Niin kun ylipäätään.Mitä vikaa heissä on?
- mielipidettä
Olet sopivan pituinen ja painoinen ja harrastuksesi ovat ok. Plussaa se, ettet polta etkä juo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070