Onko kellään tietoa inglesin pargue cristobal bungalow majoituksen tasosta,onko hyvä vai huono? perheen kans sinne syksyllä ja kiinnostaa tietää mitä mieltä käviät ovat olleet kyseisestä paikasta.kiitos etukäteen.
Kanarialle vk 43
lämpöön
1
268
Vastaukset
- Loistava!
Olimme muutama vuosi sitten Americasin Parque Cristobalissa. Nämä kaksi bungalow-aluettahan ovat lähes samanlaisia ja ne remontoitiinkin samaan aikaan. Me pidimme Cristobalista tosi paljon. Huoneistot ovat kauniit ja hyvin varustellut. Bungalow-alue on viihtyisä ja varsinkin uima-altaat hulppeat. Lasten leikkialueella on suomalaiset leikkikenttälaitteet :) Ei muuta kuin hauskaa lomaa! Uskon, että viihdytte!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42807
- 47782