Minä Tilasin tuon 4,99 € kuukaudessa liittymän..ja mulla on myös skype krediittiä..aina kun soitan nii se ottaa siitä krediitistä pois ?? miksi ?? entä sitten ku se loppuu nii alkaako se huutamaan että "mulle ei ole kredittiä enää" vaikka tolla kuukausimaksulla kuuluisi soittaa koko sen kuukauden joka puolelle suomea !
Nyt ketuttaa kun menin ostamaan..ja kun luin tarpeeksi kaikkia keskusteluja ni aika monella toi sama ongelma..en tiedä ehkä tälle ongelmalle löytyy ratkaisu mutta missään sivulla ei ole MITÄÄN asiakaspalvelunumeroa !!!!
Skype On Huijari!!
naannnaa
2
92
Vastaukset
- kertoi jo...
no ajattelit sitten postata sitä moskaasi joka palstalle?
- naannnaa
kahdelle vain mutjoo..muuta ku valitusta kuulu täällä mestassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623