Jyväskylän Eläinlääkärit

koiruus.

Meille tulossa koiranpentu lähiaikoina ja hyvä olisi tietää täältä Jyväskylästä hyvä eläinlääkäri. Missä hyvä eläinlääkäriasema/edulliset hinnat?

Tiedättekö miten paljon maksaa pentukoiralle tehosterokote?

Kiitoksia jo etukäteen vastauksista =)

7

1925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • labbislapukka

Itse käytän hauvaani joko Vaajakoskella Mallatilla, tosi mukava pieni paikka mutta jos tarvitsee muita isompia palveluita esim. röntgenit yms. niin sitten Palokan klinikalle, kallishan se on mutta palvelu hyvää ja koira vaatii sen mitä vaatii. Viitaniemeen en menisi vaikka olisi ainoa auki oleva, ennemmin ajan vaikka 200 km että pääsen muualle ja tämä on vain minun mielipiteeni, voihan se olla että toiset tykkää kun on ihan halpakin mutta minä en.

• Älä ainakaan mene

Eläinklinikka Tähteen. Me mentiin iloisen koiran kanssa sisään ja tuotiin se pahvilaatikossa kahden tunnnin päästä kuolleena pois. Mitään virhettä ei heidän mielestään tapahtunut, joten he eivät myöskään katsoneet olevansa korvausvelvollisia.

Hinnoista en tiedä, mutta Keski-Suomen eläinklinikka Kirrissä on palvellut meitä moittettoomasti.

• hätsii

Voisitko vähän tarkentaa, mitä tapahtui?

Aika rankka syytös tollanen, kun tekstistäsi saa sen käsityksen, että tappoivat terveen koirasi.

Me ollaan oltu erittäin tyytyväisiä Eläinklinikka Tähteen, palvelu on ystävällistä ja asiantuntevaa.

• Ranskiksen omistaja

Otso on tosi hyvä Eläinlääkäri,itse olemme pennun kanssa käynyt siellä 2 kertaa rokotuksella,hyvä ja ystävällinen palvelu,ensimmäisellä rokotuksella saa pennulle jopa pienen ruoka pentu pakkauksen :) .

• koeruuksienkoeruus

Minä käyn Viitaniemessä hoidattamassa perustoimenpiteet, se on edullinen ja asiantunteva paikka, lähellä meitä. Tais olla perustaksa 19€ (käyntimaksu) ja rokotukset päälle jokun parisen kymppiä.. Isommista operaatioista kyseisessä paikassa ei ole kokemusta.

Keski-Suomen Eläinklinikkaa Kirrissä voin suositella myös todella lämpimästi! Paras paikka Jyväskylässä vaikkakin varmaankin tyyriimmästä päästä, mutta palvelu on todellakin myös sen tasoista. Todella ihania

• e-l.halonen

hihi, laitoin just tän saman viestin tuonne ko en mukamas huomannu tätä. Hups :) mutta tässähän tätä tietoa jo olikin ! Mahtavaa !

• K. Onitohtori

Itse vaihdoin Kirristä Viitaniemeen. Kirrin konitohtoreiden toilailuihin kyllästyneenä. Rokotukset Mallatilata Vaajakoskelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1189
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1119
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe