Tykkään yhestä pojasta tosi paljo ja oon puhunu sille jo ehkä n. 3 kertaa. mutta mä ite oon aina alottanu keskustelun. Poika puhuu mun kaa joskus vaikka kui kaua ja vastaaki pitkästi ja käyttää hymiöitä, ja itekki kysyy joskus jotaki. mutta se ei koskaa oo alottanu keskustelua ite. Voisko se yhtää olla kiinnostunu?kehtaanko mä enää puhuu ite ja alottaa keskusteluu? Vastatkaa pojat ja tytöt!
Kehtaanko enää alottaa keskustelua?
4
197
Vastaukset
- yllylylylyly
Mulle tapahtu aikalailla samanlai (mut päivastoi ja oon kans tyttö) :D
jätkä tekstaili, ja kirjotteili facessa mulle kaikkea josta oletin että on kiinnostunut. sitte yhtäkkiä tää jätkä lopetti ton tekstailun yms. niiku seinää. liekö johtu siitä etten ite ikinä alottanu keskustelua.
joten alota vielä kerran tuo keskustelu :D - abcdaa
joo niin se mennee naiset. miehet on nössöjä, ei maha mittään (: taitaa jäähä tämmösellä menolla meille kokonaan se alotteen tekeminen!
- 040098
Ehkä sitä ei vaan kiinnosta, ja se juttelee sulle vain kohteliaisuudesta. Tai sitten juttelet sille liian usein, eikä se siksi jaksa aloittaa vielä lisää keskusteluja.
- afihphfwI
NO toedallaki kehtaat! ei se kovi pitkästi kirjottas jos sitä ei yhtää kiinnostas! ja jos sitte ei ku oot jonku pari kertaa vielä alottanu keskustelun nii se ei siltikää alota, nii sitte voi olla et se on ehkä vaan kaveri mielessä, mutta yritä kummiski! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805