Miehekäs pukeutuminen

reppuraine9

Minkälaisen pukeutuminen on mielestänne miehekästä? Eli nyt ei pääpainoa sinne "muodikkuuden" suuntaan vaan ihan yksinkertaisesti: jos halun näyttää erityisen miehekkäältä ja seksikkäältä, voimakkaalta miessukupuolen edustajalta, miten pukeudun? Saa vastata miehet ja naiset tähän kysymykseen, mutta perustelkaa mieluusti.

Miksi kysyn? Olen vähän epämiehekäs, nyt jo kohta 21vuotias mies - enkä ole osannut koskaan pukeutua "oikein". Nuoruudessa isä ja äiti olivat köyhiä, joten kaikki vaatteet oli kirpputorilta. Nyt kesätöitä olisi ja mahdollisuus kerrankin satsata siihen, miltä näytät. Vaan en tiedä aiheesta mitään.

Eli tosiaan. Muodikkuus on sivuseikka - miehekkyyttä haetaan. Juuri siksi, että en ole erityisen miehekäs, ja haluan korjata asian niillä keinoilla millä voi korjata - käsittääkseni pukeutuminen vaikuttaa paljon. Haluaisin peittää ehkä hivenen "naisellisen" olemukseni.

11

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sahkotukka

Farkut ja farkkutakki ;)

• teepä näin

Okei, ensinkään susta ei tule miehekästä miestä pelkillä vaatteilla. Ala käymään salilla, vedä protskuja ja treena ittes Arskan näköiseksi. Sitten menet jonnekin ostat siniset farkut (ei pillejä missään nimessä!) ja vaikka mustan nahkarotsin sekä motoristibootsit. Hiukset ajat vaikka siiliksi tai vähintään lyhyiksi. Sitten alatkin jo näyttää maskuliiniselta ja kovalta tosimieheltä.

• minun tyylini

Minulla on ainakin ruskeat lyhyet hiukset ja käytän nahka/farkkutakkeja.Ja minä käytän joko farkkuja(en todellakaan pillejä!) tai shortseja ja teen aika paljon punnerruksiakin ja vatsalihaksia että alan näyttämään hyvältä.

• reppuraine9

Joo, kiitoksia. Treenaaminen ei auta, koska olen ns. XXY -mies, eli naisellisuuteni syy on ns.kromosomivirheessä. Urheilen kyllä jo niin paljon kuin voin, enkä ole mitenkään huonokuntoinen. Armeijakin on käytynä, ei vaikuta palveluskelpoisuuteen mitenkään. (Googlettakaa, jos kiinnostaa, mitä tuo tarkoittaa)

Lisää vinkkejä vaan kehiin. Kyllä pukeutumisellakin voi vaikuttaa jonkin verran.

• abcdaa

okei yks juttu. älkää nyt hyvä ihme miehet ees esittäkö niin tampioita, että pitäsitte FARKKUJA ja FARKKUTAKKIA! okei? näyttää täys toopelta.
      ihan perus t-paita ja farkut kyllä toimii, mut se kyllä pakko myöntää riippuu enemmänki olemuksesta ku vaatteista

• khkuygkhkghgjddgjghf

Kauluspaita, rento puvuntakki, farkut. Yksivärinen solmio on plussaa.

• jssnssggnlgmnsnjgsjn

Niin joo, ei lenkkareita tai tennistossuja sitten! Osta kunnolliset mustat kävelykengät.

• Jeebou

Ja Kunnon Cheek Lasit silmille niin hyvä tulee!

• lkjsdkjcflkj

Keekin tyyli on kaukana miehekkäästä...............

• Olen mies xD

kertokaas mitä mietitte äijästä jolla on tumma huppari huppu päässä vetoketju auki vähäsen ylhäält sekä mustat kolleget ja mustat kengät ja tilanteesta pilotti aurinko lasit... nii ja alla joko musta tai valkoinen t-paita... (vaaleat kiharat xD)

• perperjonsson

Niitit kiveksiin ja lederhosenit niin eipä tulla aukomaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5585
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2966
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2624
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1986
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1449
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe