-91 240000km ajettu opel calibra hp:1500 onko käyttökokemuksia kun niin kovasti moittivat tuota mallia? "ostaako vai eikö"
Emännälle kauppakassi
8
126
Vastaukset
- Kylkyl
Jos ton verran tehoi, ni ostaisin....
- Osta oma hevonen
No hel osta pois saat emmännän kylkiäisenä
- 1.9 cdti
Millä moottorilla auto on?
2.0 L / 8 v koneella oleva kestää suuria kilometri lukemia, kutoskoneet ovat paljon vika alttiimpia.
Tekniikka on pitkälti sama kuin a-mallin vectrassa ( vm 1988- 1995)
Tuon ikäinen auto on aina yksilö. - puntona
Eikös vectrat ole halpoja en tiedä mallina kuten tuo 2.0l calibra olis ollu tarjolla paras pysyä 2001 fiat puntolinjalla löytyy mielen kiintosia värejäkin kohtuu hintanen kun on
- 1.9 cdti
Jutun aloittaja on kiinnostunut Calibrasta eikä mistään Puntosta, joten puhutaanko sitten oikeasta mallista eikä sekoiteta juttuun mitään kauppakasseja.
Calibra = A- Vectra tekniikan puolesta, kori on coupe, jopa sisältä autot ovat samanlaiset.
Jos jutun aloittajaa kiinnostaa coupe korinen auto, niin tuskinpa siihen kotiin tulee mitään valovikaista puntoa.- Puntopinto
Hommahomo onxs äitilläs punto-valo ongrlmia? Duunaillen
- 1.9 cdti
Puntopinto kirjoitti:
Hommahomo onxs äitilläs punto-valo ongrlmia? Duunaillen
Jos sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin ole hiljaa.
Mä olen ajanu itse Fiatilla mutta silloin ei ollut puntoa edes keksittykkään.
Kieltämättä oma fiude kulki ihan kivasti ( Mirafiori 2000 TC).
Mutta toihan ei sano sulle tietenkään yhtään mitään, kun mopolla ajelet kerran.
- Fiat on saissea
Mirafiorilla ajoivat vaan nahkahousuja käyttävät,irstaita toisilleen puhelevat gay miehet.Taidat olla niitä puppelipoikien orjia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851