Koneeseen on pesiytynyt ASK.COM-Toolbar. Olen yrittänyt poistaaa mutta ei lähde kokonaan.
Olen kuullut että tuo ASK.com häiritsee F-securen päivitystä/asennusta.. Senjälkeen kun Ask-toolbar livahti koneelle F-secure lakkasi käynnistymästä automaaatisena eli se logo ei enää koneen käynnistyksesssä näy.
Haluaisin poistaa ohjelman TÄYDELLLISESTi!! VINKKEJÄ
ASK-TOOLBARIN poistaminen WINDOWS 7:stä
9
14347
Vastaukset
- eiköhänlähde
Sammutat selaimen, suljet askcomin prosessin(t), lisää ja poista kautta poistat sen. Etsit vielä jäänteet tiedostoista. Rekisterieditorissa etsit ja poistat kaikki viitteet siihen.
Itse olen kyllä ihan yksinkertaisesti CCleanerilla muksuilta poistanut, kun eivät jaksa lukea asentaessaan ilmaisroskaa. - vastaaja1
mene ohjauspaneeliin valitse ohjemat sieltä poista asennettu ohjelma ja poista sieltä ask toolbar
- rurytu
Ei onnistu poisto ohjauspaneelin kautta eikä onnistu ccleanerlillä.
Harvinaisen veemäinen tämä asktoolbar. - 12345679542341453452
Kyllä se toimii ohjauspaneelin kautta pitää vain ensiksi sulkea selain ja sitten onnistuu.
- ask=gay
paina toolbarremover.exe täällä http://about.ask.com/apn/toolbar/docs/default/faq/en/chrome/index.html#na4
lähti toi perlkeleen palkki sillä,millään muulla ei lähtenyt.. - Ärsyyntynyt
Ei auta tuo ylläoleva linkki, ei poistu ohjauspaneelin kautta. Ohjauspaneelin Poista ohjelma-toiminnon mukaan koneella ei pitäis olla koko Ask Toolbaria enää, mutta niin vaan se seisoo Firefoxin ylänurkassa. Eikä siihen pääse mistään käsiksi, olen etsinyt myös Firefoxin asetuksista ja laajennuksista. Olisko vielä jotain vinkkiä mitä voisi tehdä?
- ENSKUUUU
mene ohjauspaneeliin valitse ohjemat sieltä poista asennettu ohjelma ja poista sieltä ask toolbar kiitos tämän kirjoittajalle =) TOIMI JA POIS LÄHTI
- ToolbarRemover
ask toolbarin poisto on helppoa. menee vaan ohjelman syyllisen sivulle eli java.com
sieltä löyttyy tällänen kuin http://sp.ask.com/apn/toolbar/docs/default/faq/en/chrome/index.html#na4 selaa sivun alas ja painaa "ToolbarRemover.exe" ja ohjelma on poissa niin kauan kunnes java kaipaa taas päivitystä- jlzki
Poista kaikki javaan ja ask:iin viittaavat tiedostot. Lähti ainakin multa tuo ärsyttävä ohjelma.
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457382
- 324078
- 573615
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512324- 532307
- 372258
- 432258
- 162236