ASK-TOOLBARIN poistaminen WINDOWS 7:stä

ASKPOIS

Koneeseen on pesiytynyt ASK.COM-Toolbar. Olen yrittänyt poistaaa mutta ei lähde kokonaan.

Olen kuullut että tuo ASK.com häiritsee F-securen päivitystä/asennusta.. Senjälkeen kun Ask-toolbar livahti koneelle F-secure lakkasi käynnistymästä automaaatisena eli se logo ei enää koneen käynnistyksesssä näy.

Haluaisin poistaa ohjelman TÄYDELLLISESTi!! VINKKEJÄ

9

14347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiköhänlähde

Sammutat selaimen, suljet askcomin prosessin(t), lisää ja poista kautta poistat sen. Etsit vielä jäänteet tiedostoista. Rekisterieditorissa etsit ja poistat kaikki viitteet siihen.
      Itse olen kyllä ihan yksinkertaisesti CCleanerilla muksuilta poistanut, kun eivät jaksa lukea asentaessaan ilmaisroskaa.

• vastaaja1

mene ohjauspaneeliin valitse ohjemat sieltä poista asennettu ohjelma ja poista sieltä ask toolbar

• rurytu

Ei onnistu poisto ohjauspaneelin kautta eikä onnistu ccleanerlillä.
      Harvinaisen veemäinen tämä asktoolbar.

• 12345679542341453452

Kyllä se toimii ohjauspaneelin kautta pitää vain ensiksi sulkea selain ja sitten onnistuu.

• ask=gay
    • Ärsyyntynyt

Ei auta tuo ylläoleva linkki, ei poistu ohjauspaneelin kautta. Ohjauspaneelin Poista ohjelma-toiminnon mukaan koneella ei pitäis olla koko Ask Toolbaria enää, mutta niin vaan se seisoo Firefoxin ylänurkassa. Eikä siihen pääse mistään käsiksi, olen etsinyt myös Firefoxin asetuksista ja laajennuksista. Olisko vielä jotain vinkkiä mitä voisi tehdä?

• ENSKUUUU

mene ohjauspaneeliin valitse ohjemat sieltä poista asennettu ohjelma ja poista sieltä ask toolbar kiitos tämän kirjoittajalle =) TOIMI JA POIS LÄHTI

• ToolbarRemover
      • jlzki

Poista kaikki javaan ja ask:iin viittaavat tiedostot. Lähti ainakin multa tuo ärsyttävä ohjelma.

Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7382
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2324
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37