ne eilen alas valahti
taivas on harmaa
jossain vaimea linnunlaulu
tuuliki heräs
alkaa soimaan
rakastan tuulen soittoa
niihin säveliin mahtuu kaikki
ne kulkee vaikeakulkuisetki tiet
painautuu rintaa vasten
kuin vain syvin koskettaa vois
tarttuu haparoivaan kieleen
sävelettömään mieleen
tuuli olet ollu se suuri pyyhe
siihen olet niin monesti
kietonnu sateessa kastuneen
tuuli olet kulkennu ihollani
tuhansin kielin
olet soinu niin lohduttavasti
tuuli olet täyttänny hiljaise holvit
olet viipynny läsnä
aamuissa heräävissä
illoissa pimenevissä
tuuli olet ollu käsi
kädettömän tien
olet olen soittoon sulautunnu
Hellehelmat
2
72
Vastaukset
- *MURUKULTA*
huh....
~~
Kuinka tervetullut olisikaan edes pieni tuulenhenkäys..
Vaikka vain hetkeksi - jäisi tuohon - koivunlehdille - juttelemaan
Hipaisisisi olkapäiltä - otsaltakin - - mikä olisi ollessa - kuunnellessa... :)
http://2.bp.blogspot.com/_cb2b_-bu7Vk/TENVB3kBmmI/AAAAAAAADCI/xOjH6-B0JDM/s1600/aamu 2.JPGKesänhelmat
aiii jaiii taas ne kuumina liehuu
tuota tuulen siipeä taas tänäänki kaivataan
MURUKULTA
sadetta sen soittoa ja tahtoisin kuulla
olis se hienoa kesäsateessaaki tanssia
Sinulle kiitosta vierailuistas ja hellekesää, eilenki täälä jo aamulla oli 32 astetta, tänään samanlainen keli, uimavesiin porukalla mennään, näin täältä mökiltään.....liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815