Haittaako,jos juo jokapäivä 1-2 keskiolutta illalla ennen nukkumaanmenoa?Reippaasti alle 24 pl siis kulutus per viikko.
Vastaukset 8
- .
Lähinnä terveydenhoitoa jos määrät pysyvät.
- Asiantuntija alkohol
Ei todellakaan mitään haittaa.Mutta muista pitää määrät.Normaalia toimintaa.Elä siis korota annoksia!
- kusimittari hommiin
saattaapi kusettaa ennen aamua
Jos sinun on juotava j o k a ilta 2 olutta ennen nukkumaanmenoa tai muutoin tulet hermostuneeksi tai et saa unta tms., olet riippuvainen alkoholista. Sitä kutsutaan alkoholismiksi.
- Heh..
Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:
http://piv.pivpiv.dk/ - Hyödykettä ei
Ei mitään haittaa,mutta mitä järkeä on juoda jokapäivä tollanen pikkuannos?Eihän tollasesta ole edes mitään hyötyä.Sama kun ottaisi kaksi limpparia.1-2 olutta ei anna ollenkaan laadukasta oloa.Tulee vain väsynyt olo.Ota harvemmin ja runsaammin.Viikolla esim tipaton.Niin ja rahaa palaa,eikä hyötyä 1-2 oluesta.Sit olisi hyötyä jos ottasit noin 6-8 olutta.
- tuskin..
Tuskin haittaa, jos määrät ovat ilmoittamiasi ja pysyvät sellaisina.
Varo kuitenkinpsyykkisen riippuvuuden kehittymistä. se ei ole niinkään määristä kiinni.. - Kaksi vain kohtuutta
Haittoja ei tule noilla annoksille.Mennään reippaasti alle 24 annosta/per viikko.Olet kohtuukäyttäjä.Mutta eikö olisi parempi ottaa iltaisin kaksi vichyvesipulloa mielummin?1-2 oluttahan on melkein sama kun ottas vettä pari lasia.Eikös eduskunnassa joku naishenkilö kertonut jossain lehdessä että juo kaksi siideriä/lonkeroa joka ilta iltaisin.Henkilön nimeä en nyt muista.Muistaasko kukaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4572016- 71828
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39824Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri33816SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht443771- 55741
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 32720- 44675
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40620Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40606