Olemme juuri avanneet lemmikkien ystäville tarkoitettu kauppapaikan ja tällä hetkellä meillä on huutava pula myytävästä kaneista ja tarvikkeista.
Sivustossamme vierailee yli 400 kpl lemmikkien ystäviä päivässä. Jätäthän meille kuvallinen ilmoituksesi ilmaiseksi, mikäli et ole vielä onnistunut löytämään lemmikillesi uutta kotia.
Ystävällisin terveisin
Ylläpidon väki
http://lemmikkiporssi.fi
Kauppapaikan käyttäminen on erittäin helppoa ja samalla tehokasta. Jätä ilmoituksesi jo tänään!
Myydään/Ostetaan kaneja
9
616
Vastaukset
- mä vaa
Mä haluisin ostaa kanin,mistä niitä saa??
- Liinu
Mistä päin olet, mulla olis poikasia Nousiaisissa
- mä vaa
Liinu kirjoitti:
Sain jo kanin ;);)
- Haluun kanin !
Liinu kirjoitti:
onko sulla liinu viel niit ? ja ooks sä iha kasvattaja ? meinaa haluun ostaa kanin mut en iha vie jonku puole vuode pääst.. et tuleeks sul uusii viä. vai ? oliks nää ekat & vikat ?
- Sopuli93
Haluun kanin ! kirjoitti:
onko sulla liinu viel niit ? ja ooks sä iha kasvattaja ? meinaa haluun ostaa kanin mut en iha vie jonku puole vuode pääst.. et tuleeks sul uusii viä. vai ? oliks nää ekat & vikat ?
heippa mulla olis myynnissä kaksi kääpiöluppa urosta jos kiinnostaa :) ei ihan nuoria :) mutta 8kk ja 11 kk ikäisiä =) otahan yhteyttä s-postiin [email protected]
- mievaaaaa
katsokaa suomen kaniyhdistysken kasvattajalistalta paikkakunnaltanne löytyvät kanikasvattajat www.kaniyhdistys.com =) voit löytää myös erinomaisen kanin epäviralliseltakin kasvattajalta, jopa paremman! =) katso www.petsie.fi jossa on paljon kaneja myytävänä.
- Moi!
Juu olisiko jossai lähellä kuopioo tai kuopiossa myytävänä tyttö kania? joka tulisi toimeen poika kanin kanssa mielellään pentu..(:
- tyttö1056
Hei
Tuo linkki ei toiminut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477