pakkomielle musiikkiin

tuleva superstar(ko)

joo moi, mulla on ongelma..
On 13v tyttö.
1.mulla on palava halu laulaa,ja tavata amerikkalaisia laulajia,kysyä heiltä neuvoja yms. Että tiedän tasan että haluan musiikkia elämältäni!. Isälläni on äänitys-studio meidän kotona. Kerran äänitettiin laulu mun kamun kanssa..
Mutta mä haluan loistaa,olla yksin se tähti!. Miten voin saavuttaa unelmani?. Mun on pakko. Haluaisin myös disney chanelille johonkin ohjelmaan näyttelemään. Englanniksi.
Onko se mahdollista.??

8

199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tromegle

Aika epänormaalia. Taidat olla vahinkolapsi, synnytyksessäkin meni varmasti jokin vikaan kun tuollaisia ajattelet. Pelle.

• Tähteyteen ei pääse pelkällä halulla.

Sen eteen pitää nähdä vaivaa ja harjoitella niin maan perkeleesti.

• Suomessa on aika vaikea menestyä artistina. Ota ensin selvää osaatko laulaa muidenkin kuin omasta mielestä. Mene laulutunneille, jos et jo ole.

Amerikkalaisten yms. tunnettujen artistejen/bändien juttusille ei noin vain pääse. Jotku saattavat jäädä keikkojen jälkeen juttelemaan fanejen kanssa.
      Tuon Disney-jutun voit jo haudata.

Monet sadat, tuhannet, miljoonat palavat halusta päästä lavalle esittämään taitojaan niin että sitä arvostettaisiin. Harvat onnistuvat.

• Zumbabumba

Luulen että jos vain yrität tarpeeksi voit onnistua missä vaan :-)

• onnee :)

Osallistu tämän vuoden talenttiin,siellä on tilaisuus näyttää taitonsa ja hakea julkisuutta ;)

• hip hop212

mä kuuntelen musiikkia ihan joka päivä

• --***SL=kwdi0a9fj89q

uuuuuuu.. mä puen joka aamu mikki hiiri pallo korvat ja hannah montana paida ja laulan joooka päivä high school musicalin tahdissa, soita tuonne ja kysy lisää 045 31 75115u5

• 22

et vitussa tule onnistumaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe