Mistäs tälläinen köyhä nuori opiskelija löytäisi halvan, tai ainekin melko halvan pöydän kannettavalle? Näyttö on 15.6''.
EI siis sellaista sylialustaa - ei! Ihan pöytä, joka pistetään lattialle... xD
Pöydälle pitäisi mahtua tietokone ja hiiri (kappas kappas :D).
Muuta tilaa en tarvitse. :)
Painolla ei niinkään väliä, hyvä vain jos on vähän tukevampi!
Pöytää minun ei tarvitse paljoa siirrellä joten ei väliä.
Pöytä kannettavalle
7
320
Vastaukset
- Käy tsiigailee
Kierrätyskeskus tai kirpputori.
- XD
Mene ikeaan ;DD
- 11 + 2
Riippuu millaiseen paikkaan tulee. Jos tila riittää niin homma kaksi työpöydän latikostoa ja sahauta oiken mittainen keittiötason levy päälle, pysyy omalla painollaan, ei ruuvauksia. Lisäksi voit valita monesta tyylistä itsellesi sopivan tason. Tai sama kahden seinän väliin rimoilla kiinnitettynä jne.
Eikö käytettynä ostettu tukeva pulpetti olisi aika ihanteellinen tuollaiseen käyttöön? Etenkin sellainen saranakannellinen vaakasuoratasoinen, jonka sisälle voi sen läppärin varusteineen jemmata silloin kun se ei ole käytössä.
- Raakaa rautaa:.!1%#?
.
JYSKin fresno pöytä raakaa rautaa
. - kevytdeski
Kevyt ratkaisu on lamppupöytä (pyöreä halk. 42cm). Itse käytän tällaista. Tätä ei voi tönäistä yhtään, muuten kaatuu. Ja tasohiirtä käytettävä (ei tilaa hiirelle). Silti minusta ok ratkaisu, olen jo tottunut varomaan. Ja käy haluttaessa siirrettävänä syömä/drinkkipöytänä. Osta pari niin viereisellä voit pitää vihkoa/papereita.
- Ai-ki-a
Ikeassa oli tai on ehkä vieläkin myynnissä pöytä, joka ei paljoa tilaa vei, mutta siihen silti mahtuu kaikki tarvittava. Pöytälevy on kooltaan n. 70 x 60 cm (voi olla hieman isompi) ja pöydän korkeus n. 80 cm. Siinä on erillinen, altaliukuva näppistasokin. Se on tarkoitettu pöytäkonetta, näppistä ja näyttöä varten, mutta sopii myös kannettavalle ja sen härpäkkeille.
Meillä on tuollainen pöytä ja on kestänyt jo monta vuotta melkoista käyttöä. Pöydälle mahtuu myös monitoimitulostin. Hintaa sillä oli silloin 16 euroa, eikä liene nykyäänkään montaa euroa kalliimpi. Tsekkaa Ikean luettelosta, minä en jaksa tällä helteellä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862