Pöytä kannettavalle

Neito pulassa :D

Mistäs tälläinen köyhä nuori opiskelija löytäisi halvan, tai ainekin melko halvan pöydän kannettavalle? Näyttö on 15.6''.

EI siis sellaista sylialustaa - ei! Ihan pöytä, joka pistetään lattialle... xD

Pöydälle pitäisi mahtua tietokone ja hiiri (kappas kappas :D).
Muuta tilaa en tarvitse. :)

Painolla ei niinkään väliä, hyvä vain jos on vähän tukevampi!
Pöytää minun ei tarvitse paljoa siirrellä joten ei väliä.

7

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käy tsiigailee

Kierrätyskeskus tai kirpputori.

• XD

Mene ikeaan ;DD

• 11 + 2

Riippuu millaiseen paikkaan tulee. Jos tila riittää niin homma kaksi työpöydän latikostoa ja sahauta oiken mittainen keittiötason levy päälle, pysyy omalla painollaan, ei ruuvauksia. Lisäksi voit valita monesta tyylistä itsellesi sopivan tason. Tai sama kahden seinän väliin rimoilla kiinnitettynä jne.

• Eikö käytettynä ostettu tukeva pulpetti olisi aika ihanteellinen tuollaiseen käyttöön? Etenkin sellainen saranakannellinen vaakasuoratasoinen, jonka sisälle voi sen läppärin varusteineen jemmata silloin kun se ei ole käytössä.

• Raakaa rautaa:.!1%#?

.

JYSKin fresno pöytä raakaa rautaa

.

• kevytdeski

Kevyt ratkaisu on lamppupöytä (pyöreä halk. 42cm). Itse käytän tällaista. Tätä ei voi tönäistä yhtään, muuten kaatuu. Ja tasohiirtä käytettävä (ei tilaa hiirelle). Silti minusta ok ratkaisu, olen jo tottunut varomaan. Ja käy haluttaessa siirrettävänä syömä/drinkkipöytänä. Osta pari niin viereisellä voit pitää vihkoa/papereita.

• Ai-ki-a

Ikeassa oli tai on ehkä vieläkin myynnissä pöytä, joka ei paljoa tilaa vei, mutta siihen silti mahtuu kaikki tarvittava. Pöytälevy on kooltaan n. 70 x 60 cm (voi olla hieman isompi) ja pöydän korkeus n. 80 cm. Siinä on erillinen, altaliukuva näppistasokin. Se on tarkoitettu pöytäkonetta, näppistä ja näyttöä varten, mutta sopii myös kannettavalle ja sen härpäkkeille.

Meillä on tuollainen pöytä ja on kestänyt jo monta vuotta melkoista käyttöä. Pöydälle mahtuu myös monitoimitulostin. Hintaa sillä oli silloin 16 euroa, eikä liene nykyäänkään montaa euroa kalliimpi. Tsekkaa Ikean luettelosta, minä en jaksa tällä helteellä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe