Naapurilla kävi talo suureksi kun kakarat lähti maailmalla. Pisti talon myyntiin, varautui siihen että voi mennä puolikin vuotta ennen kuin menee kaupaksi. Ja mitä vielä, talosta oli tarjottu pyynti jo alle kahdessa viikossa ja talo myyty. Mutta nyt ei tahdo löytyä uutta pienempää tilalle. Nyt on todellakin myyjän markkinat.
Naapuri pinteessä
9
202
Vastaukset
- muulilaakson.tarinoita
Näin päättyi iltasatu, siis hyvää yötä. Nukkumatti nukkumatti lasten...
- OK perempi-ihminen
Satu on kesken, saa nähdä joutuuko naapuriparka vielä vuokralle kun ei kämppää tosiaan ala löytyä.
- Anonyymi
Miten tuon myynnin kanssa kävi?
- Anonyymi
Se olisi mukava tietää ihan palstan aktivoinninkin kannalta!
- Anonyymi
Meillä lähti lapset maailmalle ja muutettiin sen jälkeen 450m2 kartanoon ; )
- Anonyymi
Itse olen aikonut rakentaa uuden tuota puolta suuremman kartanoni maille, vaikka olen aina ollut yksineläjä. 950m2.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen aikonut rakentaa uuden tuota puolta suuremman kartanoni maille, vaikka olen aina ollut yksineläjä. 950m2.
Milloin aiot rakentaa? Tai siis kuinka kauan olet aikonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin aiot rakentaa? Tai siis kuinka kauan olet aikonut.
Ammattikouluajoista lähtien haaveillut omasta, amiksesta pääsin 1969 keväällä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattikouluajoista lähtien haaveillut omasta, amiksesta pääsin 1969 keväällä...
Mulla löytyisi sun talohaaveille totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501607
- 621562
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101128- 60931
- 49914
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556