Suunnittelen tässä reissua espanjan torreviejaan.olen lomaillut siellä useamman kerran,mut nyt haluaisin viettää ensi kerran koko talven.eli lokakuusta toukokuulle olis suunnitelmissa.olen myös kysellyt asuntoja,hintoja,et jotain on jo tiedossa.olen 63v nainen.matkakumppani voi olla mies tai nainen,jokseenkin samaa ikäluokkaa.jos jotain nyt kiinnostaa kokeilla talvenvietto espanjassa,niin viestitelkääpä!
torrevieja espanja
4
286
Vastaukset
- nytniin
hei ilmoituksesi on aika vanha mutta oletko nyt viettänyt jo talven etelässä ja onko sinulla vaki matka kumppani samat olisi aikeei 62v naisella kirjoittele.
- nisunenu
Hei!aloevera,ja nytniin.Olin viimetalvena kokeeksi,1 kk Fuengirolassa,silloin oli siellä pari tuttua,mutta nyt pitäis lähteä yksin,joten sosiaalisena miehenä (64 v)etsin seraa. voi soittaakin p.0449670386.Masa
- lempi
Et sattumoisin ole matkustamassa tänä vuonna? Etsin matkaseuraa.
Olen 61v nainen Turusta, helppoluonteinen, positiivinen ja rehellinen.
Terveisin Lempi
0400797103
[email protected] - Anonyymi
Vuosi 2025 ja helmikuu!
Olisiko Torreviejaan lähtijöitä/lähtijää maaliskuun lopussa pariksi viikoksi?
Eläkeläismuori hieman jo arkailee lähteä yksin, vaikka olen tottunutkin reissaamaan itsekseni. Matkan tarkoitus on tutustua paikkaan mahdollisen pitempiaikaisen asumisen kannalta sekä vain lomailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424253
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222395Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971979Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3911605- 371475
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263301456Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1771432- 2501285
- 2761153
- 771152