Lapsien Halvimmat vaipat!

hintavertailia

Jos haluaa käyttää lapselle edullisia "kunnollisia" vaippoja, ilman että täyttyy käyttää halpis merkkejä (joista yleensä tulee läpi) tässä vähän tietoa, tei itse hinta vertailua.

VASTASYNTYNEELLE: edullisemmiksi tulee hakea liberon paketti nro2 (sis.90 vaippaa) citymarketista hinta n.10-12e

3 NUMEROSTA alkaen kannattaa suosia PRISMASTA liberon MEGApaketteja Hinta 13.90e ja sisältää vaippoja lähes kaksinkertasen määrän tavalliseen pakettiin verrattuna.

Tuosta 3 NUMEROSTA alkaen prismassa myös pamppers vaippojen MEGAbacit ovat aika samaa hinta luokkaa, kannattaa yleensä katsoa hintalapusta kpl hinta ja vertailla niitä, niin näin löytää edullisemmat vaipat :)

8

1457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xsdfgh

Harso villahousut. Harsopaketti maksaa n. 20 € / 5 kpl, tarvitset n. 15 kpl (=60 €), näillä vaipatat muksusi n. 6 kk ikään asti, jonka jälkeen harsoista saa imuja esim. taskuvaippaan. Villahousut teet itse esim. kirpparilangoista tai haet alekorista villalankaa (hinta keskimäärin 2€/housut). Villiksiä tarvinnet n. 2-3 kpl sopivan kokoisia. Eli KUKAAN ei voi väittää, että kestoilu ei toisi selvää säästöä!

• yks kakkaa

onko kukaan ikinä tutkinu mitä kemikaaleja vaipat sisältää :(

• ergeh

kaikki ei osaa/voi kutoa. villikset on musta hankalat vetää vaipan päälle.

• 6754

Villiksiä saa ostettunakin esim. huuto.netistä ihan kohtuu hintaan. Miten hankalat vetää vaipan päälle? En ymmärrä. Laitathan muutenkin vaatteita vaipan päälle, se onnistuu?

• Muovivaipoista puhe

Juu ja tässä puhuttiin halvoista muovivaipoista jos siis ei kestoile! Tottakai kestoilu tulisi aina halvemmaksi, mutta mua se ei ainakaan innosta yhtään!!

• hgtre

Tässä puhuttiin lapsien halvimmista vaipoista, ei kerttiksistä. Mielestäni voisit itsekin alkaa käyttämään muovi/sellukääreisiä kemikaali nyyttejä vaatteinasi 25 asteen helteellä ja sen jälkeen kertoa meille, kuinka paljon innostaa :)

• Taisku
        hgtre kirjoitti:

Tässä puhuttiin lapsien halvimmista vaipoista, ei kerttiksistä. Mielestäni voisit itsekin alkaa käyttämään muovi/sellukääreisiä kemikaali nyyttejä vaatteinasi 25 asteen helteellä ja sen jälkeen kertoa meille, kuinka paljon innostaa :)

No en minä kyllä samalla helteellä märkiä villahousujakaan mieluusti päälläni pitäisi?!

• kalle koo

Ei se kestovaippailukaan kovin halvaksi tule, kun miettii mitä nykyään maksaa sähkö ja vesi, jota menee paljon pyykinpesussa. Lisäks vielä aika, kun peset ja ripustat. Ja villahousut ei oo mitkään mukavat jalassa. Lidl:n vaipat ovat hyviä hinta-laatu-suhteeltaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2518
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1781
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1487
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1466
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      169
      1308
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      157
      1268
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1039
    Aihe