Lapsien Halvimmat vaipat!

hintavertailia

Jos haluaa käyttää lapselle edullisia "kunnollisia" vaippoja, ilman että täyttyy käyttää halpis merkkejä (joista yleensä tulee läpi) tässä vähän tietoa, tei itse hinta vertailua.

VASTASYNTYNEELLE: edullisemmiksi tulee hakea liberon paketti nro2 (sis.90 vaippaa) citymarketista hinta n.10-12e

3 NUMEROSTA alkaen kannattaa suosia PRISMASTA liberon MEGApaketteja Hinta 13.90e ja sisältää vaippoja lähes kaksinkertasen määrän tavalliseen pakettiin verrattuna.

Tuosta 3 NUMEROSTA alkaen prismassa myös pamppers vaippojen MEGAbacit ovat aika samaa hinta luokkaa, kannattaa yleensä katsoa hintalapusta kpl hinta ja vertailla niitä, niin näin löytää edullisemmat vaipat :)

8

1511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xsdfgh

Harso villahousut. Harsopaketti maksaa n. 20 € / 5 kpl, tarvitset n. 15 kpl (=60 €), näillä vaipatat muksusi n. 6 kk ikään asti, jonka jälkeen harsoista saa imuja esim. taskuvaippaan. Villahousut teet itse esim. kirpparilangoista tai haet alekorista villalankaa (hinta keskimäärin 2€/housut). Villiksiä tarvinnet n. 2-3 kpl sopivan kokoisia. Eli KUKAAN ei voi väittää, että kestoilu ei toisi selvää säästöä!

• yks kakkaa

onko kukaan ikinä tutkinu mitä kemikaaleja vaipat sisältää :(

• ergeh

kaikki ei osaa/voi kutoa. villikset on musta hankalat vetää vaipan päälle.

• 6754

Villiksiä saa ostettunakin esim. huuto.netistä ihan kohtuu hintaan. Miten hankalat vetää vaipan päälle? En ymmärrä. Laitathan muutenkin vaatteita vaipan päälle, se onnistuu?

• Muovivaipoista puhe

Juu ja tässä puhuttiin halvoista muovivaipoista jos siis ei kestoile! Tottakai kestoilu tulisi aina halvemmaksi, mutta mua se ei ainakaan innosta yhtään!!

• hgtre

Tässä puhuttiin lapsien halvimmista vaipoista, ei kerttiksistä. Mielestäni voisit itsekin alkaa käyttämään muovi/sellukääreisiä kemikaali nyyttejä vaatteinasi 25 asteen helteellä ja sen jälkeen kertoa meille, kuinka paljon innostaa :)

• Taisku
        hgtre kirjoitti:

Tässä puhuttiin lapsien halvimmista vaipoista, ei kerttiksistä. Mielestäni voisit itsekin alkaa käyttämään muovi/sellukääreisiä kemikaali nyyttejä vaatteinasi 25 asteen helteellä ja sen jälkeen kertoa meille, kuinka paljon innostaa :)

No en minä kyllä samalla helteellä märkiä villahousujakaan mieluusti päälläni pitäisi?!

• kalle koo

Ei se kestovaippailukaan kovin halvaksi tule, kun miettii mitä nykyään maksaa sähkö ja vesi, jota menee paljon pyykinpesussa. Lisäks vielä aika, kun peset ja ripustat. Ja villahousut ei oo mitkään mukavat jalassa. Lidl:n vaipat ovat hyviä hinta-laatu-suhteeltaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3275
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3043
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1842
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1777
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1389
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe