Annan pianotunteja aloittelijoille ja jo vähän aikaa soittaneille lapsille ja nuorille. Opetan joko kotonani Vantaan Kartanonkoskella/Pakkalassa, tai oppilaan kotona lähialueilla (Vantaa, Kerava, Helsinki...).
Alkeiden jälkeen on mahdollisuus keskittyä klassisiin pianokappaleisiin tai tai opetella vapaata säestystä!
Pianonsoittoa olen opiskellut n.15 vuotta, musiikkia olen harrastanut/opiskellut koko elämäni. Pianotunteja olen antanut useamman vuoden.
Soita ja kysy lisää!
045-6309815
Emmi
Annetaan pianotunteja!
Emmiliii
3
488
Vastaukset
- niina 26
moi mä haluaisin tulla pianotunneille.
- niina26
niin ja mä asun vantaalla. Mulla on vain sähköpiano mutta mä olen kyllä pärjännyt silläkin. Mä olen soittanut joitakin kappaleita jo mutta en minä vielä silleen osaa. Joten minkälaisia ne pianotunnit olisi ja mitä ne maksaa? Koska mä olen todella kiinnostunut tästä sinun opetuksesta.
- Emmiliii
Hei!
Oletko minkä ikäinen? Pidän tunteja valitettavasti vain n. 5-15 vuotiaille, vain koska haluan saada kokemuksia tästä ikäluokasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812