Lueskelin analyytikon kirjoituksia ja huomasin, että tiedän kuka hän on. Teksteistä selviää helposti mistä hän on kotoisin ja missä hän asuu nyt . Teksteistä näkee myös rivienvälistä lukien mielenkiinnon kohteet ja kirjoitusajoista pystyy päättelemään hänen työ ja vapaat. Yllätyin kyllä hieman, koska kielenkäyttö on kirjoituksissa niin sairasta. En sano nimeä vielä, kun en ole ihan varma, mutta lueskelen noita loppuja tekstejä ja seuraan tuota tyyppiä. Tunnistaako muut?
Vastaukset 15
- vaikeaa on
No minä en tunne ihan noin hulluja...
Normaalit "kylähullut" on normaaleita tuohon analyytikkoon verrattuna.- ,
,
Heh heh, no kohtahan tämä koko valtakuntaa piinaava jännitys laukeaa kun julkaisen Susianalyysin, tuon mahtavan eeppoksen omalla nimelläni. Silloin apinat tulevat parkumaan omaa tyhmyyttään.
- hunters life
Se on jo jenkkiläisten muropakettien kyljessä.
Sieltähän sinä ne olet kuitenkin kopioinut.
- psykiatri
Lueskelin noita ton puusilmän(rillipirun) juttuja muutaman ja alan oleen aika varma kuka se tekstien takana piileskelee. Voin todeta muuten nähtyäni sen, että ei häävi tarvi olla ku voi toisia apinaksi kutsua. Susianalyytikko vois vaikka soitella, koska varmaan arvaat kuka minä olen. Sovitaan aika vastaanotolle.
- ,
,
- ,
,
- 39
,
- ,
,
- psykiatri
rillipirulle terveisiä
- ,
jo oli aikakin
- ,
,
- ,
esiintyy myös naureskelijana ja ylläty ylläty profiili on poistettu
- ,
,
- ,
,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀621043- 83943
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi19886Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R55832Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208711- 38569
- 43546
- 56544
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39525Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,37469