voi että

minä eukkonen

elokuussa on lomaa ja mieli palaisi lähteä autolla kiertelemään, vaikka Itä-Suomen kautta pohjoista kohti mutta kun ei ole reissukaveria. Mites te muut, jääkö haaveet ja reissut toteutumatta sopivan kaverin puuttumisen vuoksi? Minua ainakin harmittaa ja surettaa, mutta tässä iässä ei ole yhtä helppoa luoda kaveripiiriä kuin oli joskus nuorena. Ainakin minun vanhat tutut on menettäneet kiinnostusta vähän kaikkeen. Vieläkö tehdään semmoisia bussimatkoja ja millainen reissu se voisi olla, onko kokemuksia kerrottavaksi?

6

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuli aloitettua joskus 1967, loppui 1984, minulle kun tehtiin, vastentahtoisesti, lapsia.
      Nykyään en näe heevetinkään syytä lähteä vaeltelemaan, varsinkaan vanhuksen kanssa.
      Ne ajat ovat olleet ja menneet.
      Ehkä, saattaisin lentää mummon kanssa jonnekin, mitä nää ny on, Tikkakoski, Lappenranta, Kuusamo, Oulu.. Dublin.
      Yksi varaus on, minä osaan ja pärjään teltan kanssa, mutta mistä löydät 61v. notkean Najadin?
      En enää, useasti, untakaan nää.
      H.

• meeriamanda

Josko kävisit näissä matkojamyyvissä liikkeissä, myös kaupunkisi kulttuuritoimistolta voisit kysäistä onko heitillä jotain kehiteltynä?

Kyllä noita maaseutumatkoja tuli tehtyä aiemmin ...en kyllä enää viittisi istuksia autossa selkäänkin ottaisi :)) Jotenkin vaivattomampaa sen olla pitää.

• Hih! Kaunotar kerkisi lukaista minun kommenttini.
        Viisas (mielenkiintoinen) tyttö.
        H.

• meeriamanda
        hunksz kirjoitti:

Hih! Kaunotar kerkisi lukaista minun kommenttini.
        Viisas (mielenkiintoinen) tyttö.
        H.

Kuulehan hunksi, en näe mitään yhteistä kirjoituksissamme. minä neuvoin mistä voisi kysellä - ja etten enää jaksaisi istuksia pitkiä matkoja autossa kuin nuormpana. Nämä on minun tuntemuksia, jos niitä sivuat, eiköhän moni muukin ajattele tavallamme?
        Etkö ala uskomaan et jokaisella on kyky ajatella omalla aivokapasiteetillaan, ei sinua matkien?

• Kultanen kulukuri

No joo. Huaveita on, ja huaveiksi jiä. Ukkokin puheloo, että Ruatteen tietä olis mukava käyvä kahtomassa, mutta kun ehtoin, jotta kun maksikka-aika mänöö, ja ennenko muu marjastuskausi alakaa, ehittäs jossain käymään, niin ei, ei oikeen sua ukkoo liikenteeseen. Miä kyllä lähtisin.

Meillä oli yhtenä kesänä suunnitelmat yhen liäkärirouvan kans, et lähetään mun asumusautolla seikkailemmaan ja otetaan kaikenlaista mukavoo myymistä mukkaan. Mäntäsi paikkakunnalta toiselle ja toreille asetuttaisi, miä myymään ja hän antamaan hoitoja. Miä myisin, ja hän antasi kaikkia "ns. huuhaahoitoja" kuten intialaista piähierontoo yms. Mullahan on pien ja iso toritelttakiin.

Ja kukkaan ku ei tietäsi, et hän on ihan oikenen liäkäri. Myö ollaan messuja veitty yhessä. Hän halus miun kanssa lähtee, kun hänen mielestään miulla on asiakaslähheinen tyyli huastella, et se vettää immeisiä kun imupaper. Mutta kun hän puhhuu, niin se ei ime sillai immeisiä, kun hän on paljon virallisemman olonen. Hän pittää minnuu vakuuttavampana. Miäkin olin innossani ajatuksesta, mut sit se mäni mönkään, ko häneltä tilattiin projektityö, ja joutu sitä tekemään kesällä.

Ai et miten miä tykkeisin, ettei oo mittään ihmeempöö suunnitelmoo, mäntäsi päivä kerrallaan ja käytäsi jokapaikkakunnan torilla myymässä sen verran että matkatkulut suatasi peittoon.

Misteepä liänistä siä alottaja oot? Joten mistee olis siun lähtös?

• Pirre*

Mie en kyllä lähtisi netistä löytyneen kaverin kanssa ykskaks mihinkään, pitäisi olla tuttu hieman pitemmältä aikaa, - kaikenlaista henkselin viruttajaa kun on liikenteessä, tiijjä mikä psykopaatti sattuisi..:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe