viistohammas

hammassärky

onko joku ollut viistohampaan matkaparkissa längelmäellä? kannattaako yöpyä yön yli?

2

452

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerran käyneenä

voin sanoa että alue on maalaistalon pihapiirissä oleva "ghetto" jossa matkailian käytössä ovat laihat palvelut keskellä ei mitään. alueelta ei löydy lainkaan virikkeitä esim ravintolaa, kioskia tai edes respaa ei ole ja kaiken joutuu tekemään itse kuten vaunun parkkeeramisen. vaunulle voit valita kolmesta parkki alueesta sinulle sopivan eli talon pihapiiri, soraparkki tai rantaparkki (ei sähköä). minä olin talon pihapiirissä ja koko aikana kun siinä olin niin isäntä ei ollut edes huomaavinaan minua, ei auttanut vaunun parkeeramisessa eikä edes tullut vaunuuni juttelemaan kanssasi.

matkaparkit ovat siis ankeita paikkoja joita ei voi verrata leirintäalueisiin.

• kääntymässä käyty

olemme kierrelleet matkaparkkeja jo vuosia ja viistohampaan matkaparkki oli kyllä surkeuden huippu sillä alueelta ei löytynyt tosiaankaan yhtään mitään ei grilli katosta eikä edes vapaasti käytettävää suihkua jotka molemmat kuuluvat matkaparkkiin. alueella ei ollut edes kunnon wc:tä vaan tarpeet piti tehdä käymälään ja todellakin myös wc kuuluisi olla matkaparkeissa. arvostan kuitenkin alueen isäntää sinnikkäästä työstä jota hän tekee matkaparkin menestyksen suhteen, mutta kävijä pula taitaa olla alueella melkoinen sillä me oltiin alueella loppukesästä ja oltiin toiset kävijät. pienellä panostuksella alue varmasti saavuttaisi hyvän liikevoiton ja kävijä määrä lisääntyisi hurjasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe