oon 97 ja olin äskö pelaamassa Counter-Strike sourcea kunnes isoveljeni kirjautui sisään steamiin omalta koneeltaan en mahda sille mitö nkoska olen kaverini kellarissa hän tietää salasanan koska aikoinaan antoi oman steam käyttäjänsä minulle mitä teen isoveljeni hallitsee CS:S pelaamistani minulla oli juuri menossa sauna servulla rampage miten saan tämän loppumaaan???
nopeesti vastauksii (apua tarvitaan)
isoveli
9
243
Vastaukset
- pööööhöhöh
No hui herranjumala!! Onpa sinulla paha ongelma. Mielestäni isoveljesi tekee sinulle palveluksen.
- Enihaksaaaaa
Ymmärrän täysin.. olen itse -87 ja sama ongelma on enoni kanssa.. Enoni meinaan haksasi steam käyttäjäni.
- alistettu netissä
kiitos tuesta, onko neuvoja?
- eijumalautaoikeesti?
Miten vitussa tää liittyy nuorten kehoon paskan vertaa? ei vitun luuseri oikeesti -.- on teillä pojilla taas vittu ongelmat..
- kirjoittaja
on mielenterveyspotilas. Hän kärsii skitsofreniasta ja siksi on parempi, ettei "Sepon" oikeaa henkilöllisyyttä julkaista vaikka tiedossa jo onkin. Terveysviranomaiset hoitakoot jatkotoimenpiteet lähinnä tehokkaammalla lääkityksellä.
- jonneoot
Et sais pelata Counter-Strikea, koska se on K-16, ja vasta ens vuonna täytät 16
- BO55
vaihda salasana ja sähköposti ossoite!!
problem solved my job here is done(walks away like a boss) Hommaa oma Steam -tili, vitun idiootti.
Btw, CS.S on K16 tai K18, joten sinun ei kuuluisi edes pelata sitä, koska pilaat muiden ilon olemalla ärsyttävä kakara.- oikeasti
Ketä oikeasti katsoo pelien ikärajaa? itse pelasin kyseistä peliä jo 12 vuotiaana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241