Haluan vain varoittaa, että jos ostatte matkan kyseiseltä firmalta, varatkaa pitkää pinnaa ja ylimääräistä lomaa. Itselleni sattui mennessä 10 viivytys ja yhden aurinkopäivän menetys ja paluulento oli vuorokauden myöhässä ja kentällä istumista ja odottelua riitti. Teknisiä ongelmia pukkaa kaiken aikaa, koneet tai joku muu pettää pahasti. On aika yleistä tällä firmalla.
Air Finland Holidays
8
661
Vastaukset
- fghnfhf
ei meillä ainakaan ollu mitään ongelmia
- rautakarhu
Meillä lento Rodokselle 10 tuntia ja paluu Suomeen 15 tuntia myöhässä.Kyseessä viikon matka kesäkuussa.
Korvauksena saatiin 10% matkan hinnasta takas...
Käytetään jatkossa muita matkanjärjestäjiä. - HHHHIIIIIIIIIII
Kun valitsen lentoyhtiön, jollai ei ole varakoneita esim. Suomen päässä niin näin käy. Yhteen koneeseen tulee vika niin vaikea sitä on paikata.
- Newer again 675
Olemme menossa Sharm el Sheikhiin 31.10.2011. Reilu 1 kk ennen Air Finland Holidays ilmoitti ylimielisesti, että viikon lomalle lähtö siirtyy 1 vrk aiemmaksi ja paluu 1 vrk aiemmaksi. Mitään korvauksia eivät maksa. Taisi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun käytän ko. puljua.
Joo, täysin huuhaa firma ! Ketään sieltä et saa vastuuseen, on vaan meiliosoite ei-kenenkään-nimellä. Täyttä paskaa ostin kun heidän matkalleen menin ekaa ja vikaa kertaa. Opaskin kuin seinästä revitty ja valehtelli päin naamaa.
Kohde oli Playa del InglesTässä vastaus valitukseeni huonosta huoneesta, joka siis OPPAAN mukaan oli vain sattumaa. Välttäkää ihmeessä tätä supersurkeaa matkanjärjestäjää, tämä oma tapaukseni menee kuluttaja-asiamiehelle. Täysin harhaanjohtavaa mainontaa !!! Tässä heidän vastauksensa valitukseeni :
"Maksamaanne matkaan kuului tavallinen huone, joka annettiin teille kohteeseen saapuessanne. Te ette olleet ostaneet huonetta merinäköalalla. Tällaisia huoneita meillä ei ole valikoimassa lainkaan. On luonnollista, että lisämaksuja peritään, mikäli asiakas haluaa vaihtaa huoneen ."
Näitä parempia huoneita ei missään vaiheessa edes tarjottu, vaikka varauksen tehdessäni sellaista halusin.
Lisäksi alussa kertoivat, että hotellista voi saada minkälaisen huoneen tahansa. Täyttä valhetta !!! ÄLKÄÄ MENKÖ TÄMÄN JÄRJESTÄJÄN MATKOILLE MILLOINKAAN EIKÄ SILLOINKAAN !!!- menossa
Matkanjärjestäjälle voi laittaa toiveita, joihin ei välttämättä pystytä vastaamaan. Se ei ole syy valittaa kuluttaja-asiamiehelle. Minulla on tapana lähettää s-postia suoraan hotellille huonetoiveista. On useasti tominut.
menossa kirjoitti:
Matkanjärjestäjälle voi laittaa toiveita, joihin ei välttämättä pystytä vastaamaan. Se ei ole syy valittaa kuluttaja-asiamiehelle. Minulla on tapana lähettää s-postia suoraan hotellille huonetoiveista. On useasti tominut.
Kysehän on täysin harhaanjohtavasta markkinoinnista. Myydään kuvilla tuotetta mitä ei ole tarjolla heidän toimestaan edes maksua vastaan. Kylä kuluttaja-asiamiehelle menee kuvien kera. Ja ihmetten kyllä, miksi ottavat vastaan toiveita joita eivät edes välitä eteenpän. Ja miksi opas paikalla valehteli vaikka hyvin tiesi tilanteen. TÄSSÄ TAPAUKSESSAHAN HEILLE KUULUI VAIN NÄMÄ SURKET HUONEET, EI SIINÄ SÄHKÖPOSTIT OLISI AUTTANEET. LISÄKSI OLI VIELÄ LUOTTAMUS KUN EN TIENNYT HEIDÄN TOIMINNASTAAN.
HUONO MIKÄ HUONO !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511