Olen lomalla oleva 23v ihan komea ja mukava nuori mies. Ajattelin hypätä autoon ja lähtä kierteleen vähän suomea. Siispä etsinki nyt naisia jotka kenties tahtrois vähän piristystä kesään ja samalla voisivat muta majottaa yhdeksi yöksi, miks ei toiseksikkin jos niin satttuu ;) Vaan jos joku kiinnostui niin ilmoitelkaapas itsestänne :)
Vastaukset 6
- Älkää vastatko
Provo!!
- Nuori mies
Meinaakko että oon lähösä kesäloma reissulle provosoidakseni jotain?
vaikka mun ilmotus on useammalla palstalla niin se on vaan sen takia että useempi sen huomais
- Transu.
kelpaisko karvainen kuopiolainen nahkahousuineen?
- Nuori mies
joo ei kiitos
- lsdjLSKLJSAKL
Liian monta palottelusurmaa ja nuorten naisten selittämättömiä murhia ja raiskauksia! kukaan tervejärkinen ei sun ilmoitukseen vastaa.
- blöndi20
palottelusurmaa no huhhu :D se onki aika yleistä. Vähä spontaaniutta hei.
Hyvä idea miekkonen, mutta oon jo varattu. (kai?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1672733- 841187
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2381034- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82878- 89732
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun103642Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa53598- 38562
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid95530