Eli, minulla on ennestään 2 undulaattia ja olen hankkimassa neitokakadua. Onnistusikohan, jos laittaisin ne samaan häkkiin? Undulaattini ovat aika säikkyjä, tottuvat jonkun ajan päästä uusiin asioihin ja tulevat hyvin toimeen keskenään. Toinen on utelias, mutta toinen erittäin "nirso" kaiken suhteen. Jos samalla voisitte nimetä joitan neitokakadu kasvattajia, jotka asuisivat kohtuullisen matkan päässä Tampereelta.
2 undulaattia + neitsikka??
3
145
Vastaukset
- Almaaro
Meillä ainakin linnut viihtyy hyvin yhdessä. Aluksi oli kans unduja ja sitten hankittiin yksinäisen undun kaveriksi neito, sitten kaksineitoa lisää ja lopulta vielä undujakin toinen... Tietty linnutkin on erilaisia ja kaikki ei välttämättä sopeudu, joten täytyy varautua kahden häkin pitämiseenkin. Ja häkin täytyy olla ehdottomasti SUURI!
- jytky"
Okei, kiitos! Täytyy todella vielä miettiä, saanko toisenkin häkin jos ei onnistu... Ollaan jo ostamassa toista isompaa häkkiä (meinaan tosi isoa), mutta tuo missä undut nyt ovat on sopiva vain pienemmille linnuille, vaikkei sekään mikään pieni ole. Vielä kysyisin, että pärjääkö neitsikka sitten yksin siinä häkissä, undulaattien häkin vieressä, vai pitäisikö sille ostaa lajitoveri. Itse olen aika lailla paikalla, harvoin olen missään, että minustakin ( ja perheestäni) olisi sille seuraa, ja katseltavaa??
- Ankku_
Tietysti jokainen lintu on onnellisin lajitoverin kanssa, etenkin jos ei ole todella kesy, mutta on niistä undulaateistakin jonkin verran seuraa. Mikään ei ole ihanamman näköistä, kun neitsikkapariskunta joka rapsuttelee toisiaan ja on kuin paita ja peppu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126