Nyt alkaa pikkuhiljaa jo ruusut kukkimaan meilläkin, ja niitä ei voi muuta kuin ihailla taas..
Tossa muutama ruusu, ja jotain muitakin kukkia...ja joku tirpunenkin...
http://www.youtube.com/watch?v=wOl-twz0594
Ruusuja ja vähän muitakin....
9
132
Vastaukset
Paljon kaikkea kaunista kukassa, 3,14 se missä on pieniä sinisiä kukkia, mikä se on?
Meillä näyttää siltä että sopivasti lauantaiksi aukee ruusut täyteen kukintaan.Se on se Rohtoraunioyrtti, se vaan alkaa olee jo vähän ''uloskukkinut''...
Sulla on varmasti upeeta siellä kun sulla on niinpaljon niitä ruusuja...Sikra kirjoitti:
Se on se Rohtoraunioyrtti, se vaan alkaa olee jo vähän ''uloskukkinut''...
Sulla on varmasti upeeta siellä kun sulla on niinpaljon niitä ruusuja...Nyt kun on luvattu muutamaksi päiväksi kunnolla hellettä alkaa varmaan kukinta täysillä.Mukava kun lämpenee niin saadaan laittaa kaikki valmiiksi ilman että tarvitsis takki päällä puuhastella.
Melkein on jo kaikki valmista, enää tarvii kakut ja suolapalat laittaa.
- Myy-Pikkuinen
Oli hyvinkin ruusut kukassa. Tykkäsin niist lintukuvista! ;))) Varsinkin siit harakasta kun sen pitkä pyrstökin oli mahtunut kuvaan. =)))))))))))))))))
Arvaa et otti päähän kun tänään siinä lintulaudalla ja pihapuissa hääräs kaksi valkoselkätikkaa, enkä tietysti onnistunut saamaan kiireellä kuin pari tosi hämärää kuvaa toisesta...
- Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
Arvaa et otti päähän kun tänään siinä lintulaudalla ja pihapuissa hääräs kaksi valkoselkätikkaa, enkä tietysti onnistunut saamaan kiireellä kuin pari tosi hämärää kuvaa toisesta...
No varmaan otti päähän. Täällä on aulangolla kyhmyjoutsenilla poikasia, täytyy käydä niitä kuvaamassa kunhan viitsin ja kerkeen. =))
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
No varmaan otti päähän. Täällä on aulangolla kyhmyjoutsenilla poikasia, täytyy käydä niitä kuvaamassa kunhan viitsin ja kerkeen. =))
Onko ne siellä lähellä sitä linnaa, siellä olen joskus nähnyt jotain joutsenia ?
- kaunis kiitos
Olipas kaunista, todella.
Mikä se vaalean punainen ruusu on,, n. 118 kohdalla. Tällä pihalla on sitä eikä tiedetä mikä se on.Kun ei oikein muitakaan kukkia tunneta, mutta jospas se taito tästä karttuisi. Kiitos. Se vaaleanpunainen ruusupensas on Neidonruusu...kaunis ja todella tuoksuva ruusu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724374Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003810Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363489- 513090
- 402588
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182499Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222282- 231946
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151712Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331672