Mietityttää..

*love-82

Minua mietityttää et onkohan työkaverini bi? Hän on minua 10v vanhempi nainen ja kutsuu minua välillä muruksi ja beibiksi sekä tytöttelee,välillä kiusoitellaan toisiamme mut ei sen kummempaa..tilanne on se että olen ihastunut häneen,ei mua muuten ois hänen seksuaalinen suuntautuminen kiinnostanu :) nähdään aika harvoin mut kumminkin halataan ku tavataan. Mulla todella kova ikävä häntä..mutta tämä ikuinen klisee ei vaan kantti riitä heittäytymiseen, tässä on kumminki esteenä oma aviomies jota rakastan. Mutta myös olen todella ihastunut tähän ihanaan naiseen jo puol vuotta,tunteet ne ei ole laimenneet ollenkaan :/ Ajattelen häntä 24/7

5

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamuvuoro

Vaikuttais olevan todella ihastunut. Varmaan hauskaa teillä duunissa... onko hän parisuhteessa, tietääkö että sinä olet?

• 19+7

Ota näistä sitten selvää... sarkastinen kommentti, mutta toimii myös imperatiivisena ilmauksena ;) Mulla heräsi kiinnostus tuosta sun kirjoituksestasi, että ellet olisi ihastunut, sua ei kiinnostaisi toisen seks. suuntautuneisuus. Mulla on vähän sama juttu, mutta miten sitten pitäisi tulkita toista, joka on kovasti kiinnostunut mun suuntautumisista... silkkaa uteliaisuuttako vai onko sekin ihastuneisuutta?! Ihan väkisin onki tiedon musta... en vai osannut heittää vastakysymystä, että miksi kysyt...

• voihan voihan

Itse törmään lähes päivittäin tuohon työkavereiden kosketteluun ja hellittelyyn, mutta tuskin on mistään sen isommasta kyse. Mietityttää monetkin tilanteet välillä, kun itse myönnän tuntevani vetoa myös naisiin. No koskaan ei voi tietää ja sehän se hulluksi tekeekin. Vaatisi varmaan vähän tarkempaa selvittelyä... Ja toiseksi luulen että kuinka moni olisi valmis oikeaan toimintaan?? Itsellä se huono puoli, että kun sitten ihan aikuisten oikeasti ihastun niin menen totaalisesti kipsiin ja annan aivan vääränlaista signaalia itsestäni.

• AP

Kiitos kommenteista,minusta lähinnä tuntuu et ollaan ns "sielunsiskot",välillä ollaan täysin samalla aaltopituudella,mutta sitten taas tuntuu et ollaan ihan eri planeetalta aika sekavaa eikö?,toisaalta olen pohtinut et johtuu varmaan osittain ikäerosta, tiiä sit!
      Hän kyllä tietää että olen parisuhteessa,siinä se ongelma varmaan piileekin. Noh, kai meistä ainakin ajan kanssa hyvät ystävät tulee ellei muuta.

• Elämä on

Itsekin menin ihastumaan 20 v itseäni vanhempaan naiseen joka on hyvin flirttaileva mua kohtaan, pitkiä katseita, hymyjä, silmäniskuja, muruksi ja haniksi kutsumista, haleja, lentopusuja.... Olemme kumpikin naimisissa mutta ystävystyneet olemme jonkin verran vaikka harvemmin tapaamme. Katsotaan nyt kuinka käy...tuskin kuinkaan, mutta kiinnostaisi voiko tuo olla kiinnostusta tms...kun tuntuu että melkoisia eleitä ihan työkaverilta jatkuen tulee...olen kyllä mukana pelissä, mutta olenkin ihastunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      50
      3395
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      3045
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      42
      2503
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1955
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1599
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1080
    Aihe