Minua mietityttää et onkohan työkaverini bi? Hän on minua 10v vanhempi nainen ja kutsuu minua välillä muruksi ja beibiksi sekä tytöttelee,välillä kiusoitellaan toisiamme mut ei sen kummempaa..tilanne on se että olen ihastunut häneen,ei mua muuten ois hänen seksuaalinen suuntautuminen kiinnostanu :) nähdään aika harvoin mut kumminkin halataan ku tavataan. Mulla todella kova ikävä häntä..mutta tämä ikuinen klisee ei vaan kantti riitä heittäytymiseen, tässä on kumminki esteenä oma aviomies jota rakastan. Mutta myös olen todella ihastunut tähän ihanaan naiseen jo puol vuotta,tunteet ne ei ole laimenneet ollenkaan :/ Ajattelen häntä 24/7
Mietityttää..
5
201
Vastaukset
- Aamuvuoro
Vaikuttais olevan todella ihastunut. Varmaan hauskaa teillä duunissa... onko hän parisuhteessa, tietääkö että sinä olet?
- 19+7
Ota näistä sitten selvää... sarkastinen kommentti, mutta toimii myös imperatiivisena ilmauksena ;) Mulla heräsi kiinnostus tuosta sun kirjoituksestasi, että ellet olisi ihastunut, sua ei kiinnostaisi toisen seks. suuntautuneisuus. Mulla on vähän sama juttu, mutta miten sitten pitäisi tulkita toista, joka on kovasti kiinnostunut mun suuntautumisista... silkkaa uteliaisuuttako vai onko sekin ihastuneisuutta?! Ihan väkisin onki tiedon musta... en vai osannut heittää vastakysymystä, että miksi kysyt...
- voihan voihan
Itse törmään lähes päivittäin tuohon työkavereiden kosketteluun ja hellittelyyn, mutta tuskin on mistään sen isommasta kyse. Mietityttää monetkin tilanteet välillä, kun itse myönnän tuntevani vetoa myös naisiin. No koskaan ei voi tietää ja sehän se hulluksi tekeekin. Vaatisi varmaan vähän tarkempaa selvittelyä... Ja toiseksi luulen että kuinka moni olisi valmis oikeaan toimintaan?? Itsellä se huono puoli, että kun sitten ihan aikuisten oikeasti ihastun niin menen totaalisesti kipsiin ja annan aivan vääränlaista signaalia itsestäni.
- AP
Kiitos kommenteista,minusta lähinnä tuntuu et ollaan ns "sielunsiskot",välillä ollaan täysin samalla aaltopituudella,mutta sitten taas tuntuu et ollaan ihan eri planeetalta aika sekavaa eikö?,toisaalta olen pohtinut et johtuu varmaan osittain ikäerosta, tiiä sit!
Hän kyllä tietää että olen parisuhteessa,siinä se ongelma varmaan piileekin. Noh, kai meistä ainakin ajan kanssa hyvät ystävät tulee ellei muuta. - Elämä on
Itsekin menin ihastumaan 20 v itseäni vanhempaan naiseen joka on hyvin flirttaileva mua kohtaan, pitkiä katseita, hymyjä, silmäniskuja, muruksi ja haniksi kutsumista, haleja, lentopusuja.... Olemme kumpikin naimisissa mutta ystävystyneet olemme jonkin verran vaikka harvemmin tapaamme. Katsotaan nyt kuinka käy...tuskin kuinkaan, mutta kiinnostaisi voiko tuo olla kiinnostusta tms...kun tuntuu että melkoisia eleitä ihan työkaverilta jatkuen tulee...olen kyllä mukana pelissä, mutta olenkin ihastunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080