Olin 14 vuotias poikanen. Pikkusiskoni Satu oli 4 vuotias.
Tulin keittiöön jossa äitini touhusi Satun leikkiessä lattialla.
Äiti pyysi minua menemään makuuhuoneeseen ja nukuttamaan Satu. Oli Satun päiväunien aika. Minä tietenkin tein työtä käskettyä. Olin itsekin väsynyt ja ajattelin että saanhan itsekin sitten samalla nukahtaa. Otin Satun syliin ja kannoin hänet viereiseen vanhempieni makuuhuoneeseen. Panin Satun sänkyyn päiväpeiteen päälle maata ja panin itsekin maata Satun viereen.
Puhelin Satulle lempeästi ja silittelin hiuksia jotta pikkupiika nukahtaisi. Satu ei näyttänyt olevan kovinkaan väsynyt. Minä sitavastoin olin väsynyt ja nukahdin meko pian.
Heräsin muutaman tunnin kuluttua. Satu ei ollut vieressäni. Tulin unen pöppörössä keittiöön. Siellä äitini oli vieläkin touhuissaan. Äitini oli huvittunut. Hän kertoi mitä oli tapahtunut. Jonkun ajan kuluttua siitä kun minä olin vienyt Satun makuuhuoneeseen nukuttakseni hänet, makuuhuoneen ovi oli auennut ja Satu oli tullut keittiöön. Satu oli sanonut äidille: "Äiti, mie kukutin oukon." Nimeni on Jouko. Satu kutsui minua oukoksi koska ei osannut sanoa Jouko. Äitini kurkkasi makuuhuoneeseen. Siellä minä vetelin hirsiä täyttä päätä tietämättä että osamme olivat vaihtuneet.
Satu kukutti Oukon
Ouko
0
158
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957