Missä Alanyassa kannattaa vaihtaa rahaa ja onko joku tullut juuri sieltä, että mikä on kurssihaarukka tällähetkellä? Yleensä on joku ns. alaraja jonka alle ei kannatta vaihtaa, mikäköhän olisi hyvä muistisääntö Turkin rahassa?
Rahanvaihtoa ja kurssia?
3
269
Vastaukset
- 13+5
Kurssi on tanaan nakynyt olevan 1€=2,3 ja rapiat siihen paalle TL. İhan voı vaihtaa vaikkapa tossa Ataturk-kadun varressa olevissa valuutanvaihtopisteissa, ei mene valityspalkkioita ja aina olen saanut rahasta oikein. Laske ne toki itse viela siina liikkeessa ollessasi. Ei hirveasti vaihtele pisteesta toiseen tana kesana. PTT: on ollut korkein kurssi mutta joku taisi aiemmin kirjoittaa, etta siella menee valityspalkkio. İtse en siita tieda, kun en siella ole vaihtanut. Kesan aikana urssi on vaihdellut 2,23 - 2,3 valilla.
- Hyvä muistisääntö
Jos joku asia maksaa jotain liiraa jaa se kahdella niin siinä on isoonpiirtein se summa mitä se maksaa euroissa :))
- hjghgö
Käytiin vasta Sidessä ja oikeastaan koko loman ajan käytettiin vain euroja. Kauppiaat usein kysyvät millä valuutalla aikoo maksaa, euroilla vai liiroilla, ja sanovat sitten summan kyseisellä valuutalla.
20 liiraa maksava t-paita maksaa 10€, mutta 10€ maksavaa paitaa ei saa 20 liiralla vaan 23 liiralla, siinä rahan käytöstä pikaoppitunti. Kauppiaat myös usein antavat euroilla maksettaessa takaisin euroja ja liiroilla maksettaessa takaisin liiroja, poislukien supermarketit joissa käy pääsääntöisesti vain paikallisia.
Antalyan kentällä kaikki hinnat on ilmoitettu euroina, mutta myös luottokortit käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770