Joka laskussa lähemmäs 5e kyseisestä veloitettu, ja olen varma ettei ole näihin soitettu..Nyt kytketty soitonestoluokka p1. Pitäisi kuulema estää...
palv.maksunrot ja yritysnumerot laskuissa..
12
351
Vastaukset
- gyyser
Onneksi olkoon jos et tarvitse ko numeroita. Minä, joka katson kuuluvani vähävaraisiin tarvitsen niitä toisinaan. Esimerkiksi vaikka työvoima, kela, ammattiliitto, hobby hall ja vattenfall
- tgfd
Jokaiseen em. paikkaan voi kävellä suoraan sisään ja uskon että tulee halvemmaksi...
- gyyser
tgfd kirjoitti:
Jokaiseen em. paikkaan voi kävellä suoraan sisään ja uskon että tulee halvemmaksi...
Paljon halvemmaksi jos jaksaa kävellä 100 km/ suunta liitto ja hobby
- Pumpuliiisilkkii
Kannattaa soittaa aspaan ja tarkistaa mistä veloitus on tullut.
Jotkut palveluntarjoajat veloittavat vastaanotetuista viesteistä ja näihin pitää laittaa erillinen estoviesti.- grsfd
Niin aspasta ne voi lähettää maksullisen laskuerittelyn, lisää laskua, jipii!
- minna...
http://www.viestintavirasto.fi/index/puhelin/puhelinverkonnumerointi/palvelunumerot.html
Tuolta voi tarkistaa mitkä on oikeasti maksullisia.. Esim. 010 ei ole, mutta 0100 on. Estot vain päälle jos lasku ihmetyttää. Enpä ole itekää törmännyt mihinkään numeroon, mihin estot olisi puuttunut. Aspassakin kaveri oli rehellinen ja sanoi että harvemmin niihin oikeasti tarvitsee soittaa ja sen saa hetkessä päälle kun soittaa aspan "akuutti" numeroon.- hergd
Äläs Minna yritä. 010 alkuiset numerot ovat Elisan ainakin 0102-0109 alkavat numerosarjat. Ne ovat yritysnumeroita
joihin kännyllä soitto 8.28c/puhelu 17.04c/ min.
- VIELÄ 1-V KYTKYÄ
Kyllä ne laskut pitäisi olla oikein ilman, että asiakas joutuu vahtimaan ja asettamaan erilaisia estoja päälle. Edellisessä liittymässäni homma toimi, harmi että minäkin menin vaihtamaan liittymää.
- gfdvfd
Dodiih, tästä ketjun aloituksesta on noin kuukausi ja nyt seuraavassa laskussa komeilee 10e näihin maksullisiin numeroihin vaikka estoluokka on kytketty. Tää on niin pelkkää kusetusta tai sekoilua ja kunnon sellaista. Siis eikö ne osaa laskea siellä.
Laskun loppuun olen saannu asiakaspalvelusta hyvitystä 5e? Eikä mitään selityksiäkään tähän ole laitettu..Onko tää muillakin liittymillä näin vaikeata, vai onko parempi sanoa hyvästit dna:lle heti kuin mahdollista?- 19
Vaihda operaattoria. Minua ne kusettivat aikansa, kusetus loppui kun vaihdoin Telelle.
- hdommi
Niin oli minullakin joskus, mutta kun vaadin dna:lta listan yritysnumeroista (sekä ulkomaan puheluista) joihin olen muka soittanut, en sitä saannut vaan dna lähetti uuden,korjatun laskun.
Älkää hyvät ihmiset maksako puheluita joita ette ole soittanut !!!
Dna yrittää huijata aina (ja ikuisesti?) - jeeepp...
Itsellä oli myös jokunen kuukausi sitten peräti 10 euroa yritysnumeroon soittamisesta kertynyt, kunnes päätin selvittää asian loppuun asti ja selvisi että eräällä lähisukulaisella yrityspuhelin! Ja tuolloinen summahan tulee jo yhdestä pitkästä kännipuhelusta.. Ja tosiaan se 010 ja niissäkin numeroissa voi olla edessä vaikka 358 ja tunnistamisessa saa olla enemmän kuin tarkkana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663205
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272253Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681839Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t261698Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157