HEO:n asuntolasta

Historiaa 2011-2012

Hei! Haluaisin kysyä erästä asiaa HEO:n asuntoloista. Elikkäs, missä asuntola sijaitsee? Olen yrittänyt googlesta etsiä ja myös HEO:n nettisivulta, mutta ei tahdo osoitetta löytyä. Arvostaisin kovasti jos joku kertoisi missä kyseiset asuntolat sijaitsevat :) Ihan vain mielenkiinnosta tahtoisin Google Mapsista vilkaista missä asuntola on :D

7

960

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuleva HEO:lainen?

Taitaa olla Kirstinkatu 1, eli ihan opiston kyljessä.

• Historiaa 2011-2012

Okei, kiitos :)

• ellisucker

Hei,osaako kukaan neuvoa. Olen muuttamassa asuntolaan yksin yksiöön, voisiko mitenkään kanssani muuttaa kani? Voiko siihen saada luvan tai muuten vaan tuoda?

• TipiTheReindeer

Voisin ihan mielenkiinnosta kysyä että menikö se vuosi HEO:n asuntolassa kanin kanssa? Yksiössä vai solussa? Itse alotan syksyllä kanssa HEO:ssa ja ois toi yks extra 3kg tossa häkissä kanssa sivupainona? :)

• ellisucker..

Joo, oisin voinnut helposti tuodakkin, mutta koulu oli niin hyödytön,että suurin osa lopetti kesken ja itsekkin. Kallis eikä saa mitään irti :(

• anonyme111

Mitä opiskelit sitten siellä jos moni lopetti kesken? :o

• Annabannari

Mäkin alotan HEO:ssa nyt syksyllä. Sain yksiön. Saa nähä miten siellä sujuu, vähän jo jännittää.. :--D Eläimiä oisin halunnu ottaa 2 marsua, mut se nainen sano siellä kun soitin, että ehdottomasti ei.. Onkohan joku silti ottanu? :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      301
      1238
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      309
      1183
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      958
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      87
      924
    5. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      909
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      889
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      742
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      13
      604
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      588
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      3
      577
    Aihe