Hei! Haluaisin kysyä erästä asiaa HEO:n asuntoloista. Elikkäs, missä asuntola sijaitsee? Olen yrittänyt googlesta etsiä ja myös HEO:n nettisivulta, mutta ei tahdo osoitetta löytyä. Arvostaisin kovasti jos joku kertoisi missä kyseiset asuntolat sijaitsevat :) Ihan vain mielenkiinnosta tahtoisin Google Mapsista vilkaista missä asuntola on :D
HEO:n asuntolasta
7
863
Vastaukset
- tuleva HEO:lainen?
Taitaa olla Kirstinkatu 1, eli ihan opiston kyljessä.
- Historiaa 2011-2012
Okei, kiitos :)
- ellisucker
Hei,osaako kukaan neuvoa. Olen muuttamassa asuntolaan yksin yksiöön, voisiko mitenkään kanssani muuttaa kani? Voiko siihen saada luvan tai muuten vaan tuoda?
- TipiTheReindeer
Voisin ihan mielenkiinnosta kysyä että menikö se vuosi HEO:n asuntolassa kanin kanssa? Yksiössä vai solussa? Itse alotan syksyllä kanssa HEO:ssa ja ois toi yks extra 3kg tossa häkissä kanssa sivupainona? :)
- ellisucker..
Joo, oisin voinnut helposti tuodakkin, mutta koulu oli niin hyödytön,että suurin osa lopetti kesken ja itsekkin. Kallis eikä saa mitään irti :(
- anonyme111
Mitä opiskelit sitten siellä jos moni lopetti kesken? :o
- Annabannari
Mäkin alotan HEO:ssa nyt syksyllä. Sain yksiön. Saa nähä miten siellä sujuu, vähän jo jännittää.. :--D Eläimiä oisin halunnu ottaa 2 marsua, mut se nainen sano siellä kun soitin, että ehdottomasti ei.. Onkohan joku silti ottanu? :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406