Hei! Haluaisin kysyä erästä asiaa HEO:n asuntoloista. Elikkäs, missä asuntola sijaitsee? Olen yrittänyt googlesta etsiä ja myös HEO:n nettisivulta, mutta ei tahdo osoitetta löytyä. Arvostaisin kovasti jos joku kertoisi missä kyseiset asuntolat sijaitsevat :) Ihan vain mielenkiinnosta tahtoisin Google Mapsista vilkaista missä asuntola on :D
HEO:n asuntolasta
7
762
Vastaukset
- tuleva HEO:lainen?
Taitaa olla Kirstinkatu 1, eli ihan opiston kyljessä.
- Historiaa 2011-2012
Okei, kiitos :)
- ellisucker
Hei,osaako kukaan neuvoa. Olen muuttamassa asuntolaan yksin yksiöön, voisiko mitenkään kanssani muuttaa kani? Voiko siihen saada luvan tai muuten vaan tuoda?
- TipiTheReindeer
Voisin ihan mielenkiinnosta kysyä että menikö se vuosi HEO:n asuntolassa kanin kanssa? Yksiössä vai solussa? Itse alotan syksyllä kanssa HEO:ssa ja ois toi yks extra 3kg tossa häkissä kanssa sivupainona? :)
- ellisucker..
Joo, oisin voinnut helposti tuodakkin, mutta koulu oli niin hyödytön,että suurin osa lopetti kesken ja itsekkin. Kallis eikä saa mitään irti :(
- anonyme111
Mitä opiskelit sitten siellä jos moni lopetti kesken? :o
- Annabannari
Mäkin alotan HEO:ssa nyt syksyllä. Sain yksiön. Saa nähä miten siellä sujuu, vähän jo jännittää.. :--D Eläimiä oisin halunnu ottaa 2 marsua, mut se nainen sano siellä kun soitin, että ehdottomasti ei.. Onkohan joku silti ottanu? :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019